Marillion heeft gesprongen vandaag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 17:28

Was geloof ik de derde keer in zijn leven *LOL*
Mireille heeft hem gesprongen, want ik sta zelf doodsangsten uit.
Maar och,och...het is duidelijk dat zijn talenten niet bij het springen liggen *LOL* *LOL* Hij ging ook niet bepaald door het lint van enthousiasme,had echt zoiets van:"Huh...wat doet die balk daar...ooow wat komt die balk dichtbij...oliebol ik moet er overheen ofzo...wow...ik BEN er al overheen!!!!" Verward Verward Verward Verward
Hij vond het maar vreemd allemaal. Gelukkig was ie wel braaf en misschien dat als ie het vaker doet hij er nog eens aan went Knipoog Lachen
Groetjes Suzanne


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 17:42

Sya is helemaal gek van springen maar ik niet *LOL*

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 18:19

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Hhahaha zo leuk die maril en springen... Nou ik zie het vast wel een keer als mireille er op zit...
Groetjes Kirsten


gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 19:41

lachen joh hoe dat ze dan ook kijken!! *LOL*
echt zo sullig zo van "oh my god, what the hell is this??!!" Verward
kan die van mij ook wel eens doen als ie iets ziet wat ie nog nooit gezien heeft Verward
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 21:45

agossi geek maril,duffig kunnen ze dan kijken he??? Verward

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 21:45

agossi gekke maril,duffig kunnen ze dan kijken he??? Verward

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 21:56

Een jong paardje bij ons in de les sprong ook zo. Toen zei de instructeur dat ze ff een rondje moest galopperen, in lekker snel tempo, daarna terug in draf, meteen afwenden en hup over het kleine kruisje heen!
Dat meisje deed het, en het paard nam een keurig sprongetje, en niet meer de 'sukkelige één been-en-dan-die-ander er overheen' methode. Tempo en vlak van tevoren been geven en hup het ging goed. Het paard is het trouwens steeds leuker gaan vinden, al heeft hij nog weinig ervaring hihi.
Pie vindt springen echt gaaf, vooral als er geen krappe bochten zijn en hij alleen maar hoog hoeft. Laatst iets hoger dan een meter met hem gesprongen, ging heel goed! Eerder sprong ik nog niet zo hoog met hem omdat hij de hele tijd de hindernissen 30cm te hoog nam. Hij moest eerst leren de hoogte te meten. Maar het gaat steeds beter, en ik oefen nu ook vaak die bochten, zodat in de toekomst hij een parcourtje kan springen! Groetjes, Dorine.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 22:31

Jaaaaa...Dorine!!Zo springt ie dus ook..veel te hoog,of te laat. Vandaag 90 gesprongen. Mireille kan gelukkig heel goed springen, die werkt echt met hem...joost mag weten wat,want ik begrijp er niks van. Hij op een gegeven moment wel...maar echt leuk vond ie het niet volgens mij. Slapen Nah ja...voor de afwisseling is het wel goed voor hem!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hobbyhorse, Kopmeeuw, La_Lune, Mutti, nikolletje, Oza04, Sanne_zepp, sasja0705, zasread en 82 bezoekers