Udinde kan ook steigeren

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Udinde kan ook steigeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 09:21

Jaja, dat was even een verrassing. Mijn superbrave Udinde kan ook steigeren Scheve mond Dat hadden we eventjes niet verwacht Haha!

Gistermiddag kon ik Udinde eindelijk weer voor de wagen zetten, mijn vader had tijd, het weer was prachtig dus huppetee! OK dan!

Wij wonen midden in het dorp, dus moeten eerst wat door wat smallere straatjes in het dorp, achter het centrum, voordat we de polder in kunnen ofzo. Geeft niks, Udinde is niet anders gewend.
Maar vandaag was er iets in de bosjes, een schaduw op de straat of een fel gekleurd jasje op het terras van het restaurant op de hoek Verward Wat het was, het was reden genoeg om de rem erop te gooien en eens flink in de lucht te komen Bloos!

Mijn vader vóór haar, een auto áchter haar, een heg rechts en een hek links. Scheve mond

Ik reageerde direct met een bestraffing (nogal luid geloof ik, de mensen van het terras vonden het machtig interessant Bloos ) en een kleine tik.
Dus Whooops daar ging Udinnie weer. Keurig netjes recht de lucht in.
En nog eens. En nog eens.
Eerst maar eens even rustig worden en stil staan voor we weer vooruit konden gaan. Dus "hohooooo rustig... braaaaaf" en een geruststellende kriebel met de zweep op haar bil. Ontspanning op de teugel en "Udinde stap-pen" en daar ging ze weer. Haha!

Ze werd er wel héél erg mooi van Hals erop en al snorkelend langs het terras Cool Was ik toch wel even trots op mijn mooie aanspanning!

Verder hebben we een super rit gemaakt. Voor het eerst een iets langer ritje gemaakt. Een lange, rechte weg door de polder waar ik mooi wat overgangen kon maken. Vanuit draf verruimen, soms voelde ik haar gewoon van de grond komen en groot worden, dat had ik met Isolda nog nooit gevoeld. Zo gaaf Cool

Verder was niks eng, zelfs de vrachtwagen die passeerde en de sta-caravan die op de weg stond en waar we héél dicht langs moesten (als ik mijn hand uitstak kon ik hem aanraken) was niet eng Lovers
Laatst bijgewerkt door jantina op 16-05-04 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt


tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 09:30

Was wel even s chrikken toen ze begon te steigeren he??

Had je niet van o nee niet weer??? je had toen ook toch problemen gehad met isolda???

Maar super dat het toch goed gegaan is en dat jehet zo goedopgelost heb

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 09:35

Dat zal idd wel even schrikken zijn geweest. Maarja het is een jong paard dus kan te verwachten zijn. Zo te lezen heb je het allemaal netjes opgelost en hebben de mensen op het terras ook een beetje sensatie gehad Haha!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:49

Dat lijkt me wel weer ff schrikken. Maar t blijft een braaf paard volgens mij Lachen. Zo jong en het toch zo goed doen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 12:40

Oei, daar zou ik ook even van schrikken. Maar fijn dat het goed op te lossen was en je hebt de mensen iig wat gegeven om naar te kijken en om over na te praten *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 13:01

Tallie, het viel alles mee. Ze is niet "eng" zoals Isolda dat altijd was. Isolda zag iets en ging over de rooie. Udinde blijft juist op je letten en is dan nog te bewerken.
Ik vergeet wel eens dat ze nog maar drie is. (bijna dan Knipoog ) Júist omdat ze altijd zo braaf is, ben je extra verbaasd als er dan iets gebeurd *LOL*

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:39

Dat was wel even schrikken volgens mij.
Fijn dat ze uiteindelijk toch weer verder ging.
De terrasbezoekers vonden het natuurlijk wle kostelijk allemaal...


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:38

Jeetje, Udinnie weet je toch maar even te verrassen!
Fijn dat het verder goed ging, maar toch even schrikken!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:34

Tjee, als dat zo door gaat heb je helemaal geen wilde paarden van het vaste land meer nodig Tong uitsteken
Lekker dat ze zo mooi te rijden blijft OK dan!
Zit net te bedenken hoe ik jou zo mooi kan vertellen dat je vooral rustig moet blijven, ontspanning moet blijven zoeken en voorwaarts moet blijven gaan terwijl ik vandaag zelf weer eens het omgekeerde heb gepresteerd Scheve mond

Zweig

Berichten: 56
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Nes, Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:30

Dat snorkelen heeft ze niet van een vreemde, wel leuk dat ze dan gewoon doorgaat en daarna ook nog zo mooi gaat lopen, als ik weer terug ben maak ik wel eens foto´s

tja... dat bedoel ik nou

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:01

Dat houdt het spannend Tong uitsteken

Ik zie het al helemaal voor me..... Regina zou zich net zo kunnen gedragen Knipoog Maar wat zijn ze mooi dan he?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:06

haha die gekke Udinde nouja als het hier bij blijft he dan valt het wel te overzien. als ik dit zo lees weet je ook de volgende keer dat ze echt iets eng vond en niet stiekem je voor de gek houd zoals Isolda altijd doet Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:40

Pfffft, wel braaf dat ze toch zo snel weer naar je luisterde hoor... lieve 'kleuter' is Udinde... ik zou ongetwijfeld een stuk meer geschrokken zijn dan jij, maar ja... ik ben dan ook een watje. Haha! En even off topic; als het mijn vader lukt om via zijn werk een huisje op Ameland te huren dan gaan Simon en ik wellicht toch nog even een weekje op vakantie... dus bereid je voor de zekerheid maar vast voor op een pb waarin ik je bestok met vragen over 'jouw' eiland... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, MirjamRobin, Selima en 34 bezoekers