Verslag concours Deil (kür + boktmeeting!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Verslag concours Deil (kür + boktmeeting!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 19:59

Vandaag was er in Deil een concours, waar ik, Gabyfedde en Haike moesten starten, en meeten dus!! *LOL*

We moesten allemaal ongeveer tegelijk rijden, en dus ook losrijden.
Ik zag eerst Gaby al rijden en die wees me ook Haike even aan Lachen

Ik moest eerst de kür starten, en daarna de 'gewone' proef.
Ik was aan het losrijen en Joop was al wat gespannen, maar geen probleem verder. Toen moest de eerste combinatie in de kür starten, de muziek begint, Joop hoort de muziek en speert er gelijk vandoor Bloos Kon nog leuk worden dan in mijn eigen kür, dan zit ik nog véél dichter op de muziek Schijnheilig
Maargoed. Ik was aan de beurt.... Ik reed wat rondjes om de ring en ik voelde Joop onder me steeds meer spannen.... Ik ging klaarstaan, de muziek begon, en ik moet in stap binnenkomen, mooi niet dus, die stap werd een half stap/draf-dribbelgangetje Halthouden scheef, en gelukkig weer in draf weg.
Het drafgedeelte ging nog wel redelijk, maar toen de stap... Lips are sealed Tsja, Joop was ineens vergeten hoe dát nou ook alweer moest Rolleyes Werd weer half draven dus....
De galop ging redelijk, af en toe kwam hij door de spanning net iets uit het ritme. De eenvoudige wissels gingen een beetje de mist in, weer die verdraaide stap
Verder was het een proef met aan alle kanten veel te veel spanning, waardoor het geheel er nogal druk uitzag...
Werd uiteindelijk nog iets van 58% (van de ene jury 57.nogwat en van de andere jury 60.nogwat)

Dan nog de gewone proef *LOL* Omdat ie zo gespannen was dacht ik even lekker een aantal rondjes over het terrein te crossen, wie weet zou het helpen Niet dus... Hij was nog net zo gespannen en niet minder moe, helaas Clown Ook stonden er heeeeeele enge reclameborden aan de binnenkant van de ring gesprijkerd Rolleyes Ik kwam erlangs, en Joop dacht ieieieieieieek! Een reclamebord >;) En ik zat in één sprong 10 meter verder, de verkeerde kant op Schijnheilig
Tsja en die borden bleven eng natuurlijk, dus dat leverde nog meer spanning op. Het geheel viel me nog niet tegen (op de stap na natuurlijk Haha!) en ik had nog 178 punten, en stond 6e.

Dan om 5 uur op het bokkers-meeting-point!! *LOL* Gabyfedde en Haike kwamen er ook aan en we hebben nog even lekker gekletst Vork Haike zat nog in de prijzen, dus die mocht lekker opzadelen voor de prijsuitreiking te paard OK dan! Wat de punten waren van Gaby weet ik niet, wij waren naar huis gegaan.

Al met al een ontzettend leuk concours, alles was goed geregeld en zag er netjes uit! Lachen Ondanks alle spanning van Joop vielen de punten me nog niet tegen, en heb ik wel een lekker dagje gehad!


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:50

Bettine schreef:
Ik zag eerst Gaby al rijden en die wees me ook Haike even aan Lachen


Viel oki niet genoeg op?? Heb je helaas niet zien rijden omdat ik toen zelf in de ring zat maar je hebt wel een mooi paard!

Zoals al gezegd; ik was mijn 2de proef 2de en had prijs. Had 168 punten en kreeg nog een halster. Mijn eerste proef was ik 3de met 166 punten en viel net buiten de prijzen, maar toch een wp. Uitreiking duurde trouwens wel lang, ze hadden gezegd tussen 17.30 en 18.00, begon het pas om 18.45 (mms zelf iets later nog!!), ik zat er om 17.30 op dus duurde beetje te lang voor oki.

Hoe gaby gereden heeft weet ik ook niet, ben benieuwd, wel leuk paard!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 22:15

Ik had er geloof ik overheen gelezen hoe Oki eruit ziet Bloos

Wel raar dat die prijsuitreiking zo uit is gelopen, je hebt er echt lang opgezeten dan! Maar iig nog gefeliciteerd!

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 23:48

Here are the votings of Gaby's judge: 154 en 155 punten....helaas!
Het ging veel beter dan gisteren, en dan nog geen winstpunt.
Baal er wel een beetje van!

De prijsuitreiking duurde inderdaad heel lang, maar het was wel leuk om te zien!

Ik vond de Boktmeeting ook gezellig!

Don't dream your life, live your dreams!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 10:00

155 punten >;) Lekkere rotpunten zijn dat toch altijd weer...
Zat je nog in de prijzen, ofniet?

Wij zijn naar huis gegaan, ik had mn coupons meegekregen Schijnheilig Haha! "ja, mevrouw, wij hebben thuis een veulentje, duw e moeten eigenlijk zo snel mogelijk weer naar huis, mag ik mn coupons misschien vast meenemen??" Schijnheilig

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 12:35

Echt jammer Gaby!!

Ik had vandaag ook nog gereden in Huissen, vanmorgen om 7.00 vertrokken. Ging de 1ste proef erg lekker: 158 punten en 2de. de 2de proef was oki voort moe, maar toch 160 puntenh en 1ste!
4 wp in een weekend, hoef er nog maar 1 en mag (en ga) naar de M!

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:03

Bettine schreef:
155 punten >;) Lekkere rotpunten zijn dat toch altijd weer...
Zat je nog in de prijzen, ofniet?


Nee, in de ene ring was ik 20e en in de andere 13e....

Don't dream your life, live your dreams!


gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:03

haike schreef:
Echt jammer Gaby!!

Ik had vandaag ook nog gereden in Huissen, vanmorgen om 7.00 vertrokken. Ging de 1ste proef erg lekker: 158 punten en 2de. de 2de proef was oki voort moe, maar toch 160 puntenh en 1ste!
4 wp in een weekend, hoef er nog maar 1 en mag (en ga) naar de M!


Jij bent echt lekker op dreef dus! Super OK dan!

Don't dream your life, live your dreams!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 14:37

haike schreef:
Echt jammer Gaby!!

Ik had vandaag ook nog gereden in Huissen, vanmorgen om 7.00 vertrokken. Ging de 1ste proef erg lekker: 158 punten en 2de. de 2de proef was oki voort moe, maar toch 160 puntenh en 1ste!
4 wp in een weekend, hoef er nog maar 1 en mag (en ga) naar de M!

Soo goed hoor! OK dan!
Gefeliciteerd!

Saar

Berichten: 1225
Geregistreerd: 15-11-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:02

*proest* Kom ik aan met 135 en 140 punten. Laten we zeggen dat Saar en ik onze dag niet hadden Schijnheilig

Jammer dat ik er niet meer was met de meeting, maar ik was al de hele dag in de weer en ik moest de stal ook nog uitmesten, dus ik ben om half vijf naar huis gegaan. Dus waarschijnlijk heb ik jullie nog wel even zien rijden...maar wist ik niet dat jullie het waren Tong uitsteken

strak óf kittig htg-kersje :? _O-

:# Z1+1 :#

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 13:28

Hmmz jammer!

Nja mijn punten waren iig ook niet zo heel geweldig hoor Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers