Menno kan weer iets nieuws....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 17:13

Hij kan........ flemen op commando! Party!! Foto's volgens zeer binnenkort Party!! Van het weekend een beetje geoefend met het knielen (zal het vast verkeerd doen maar er is een begin) Dat had hij snel door (zijn ook foto's van) Maar het flemen kwam per ongeluk.
Ik had hem (zonder halster) bij zijn hoofd vast. Daar had hij geen zin in en hij probeerd zich (wel zonder paniek ofzo hoor) los te krijgens waardoor ik zal ik maar zeggen met 2 vingers druk had net boven zijn neusgaten.
Het resultaat was dat hij enthousiast begon te flemen. Dus ik zei tegen mijn vriendin ik ga hem elke keer belonen als hij fleemt (helaas was dit pas de 4de keer dat ik het zag)
Ik had er weinig vertrouwen in maar probeerde nog een keer hetzelfde met mijn vingers te doen en hij begon weer te flemen. Ik was echt verbaasd. Dus weer uitgebreid beloond en toen een tijdje geoefend.
Ik ben nu zo ver dat hij het al doet als ik naar zijn neus wijs waarbij ik dan een commando gebruik. Zo gaaaaaaf! Party!!
Hij stond gister ook al meerdere malen te flemen zonder dat ik het vroeg maar dat vind ik niet zo heel erg.
Ik heb meteen foto's gemaakt en toen dus ook maar van het knielen. Als de foto's klaar zijn en hier staan kan Stef (over het knielen) me misschien wat aanwijzingen geven?

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.


Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 17:49

Gaaf!!! Klinkt echt leuk!!! Ben benieuwd naar de foto's!! Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 18:39

*grinnik*
Wat leuk.Ik vond Menno altijd al een lief en slim paardje. Party!! *LOL*

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 18:52

Vond het erg appart omdat je paarden eigelijk nooit zomaar ziet flemen.
Ik breng morgen het rolletje weg en dan moeten ze ook nog gescanned worden maar ze komen er zo snel moeglijk aan.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 19:03

Ik ben heel erg benieuwd!! Hahaha, wat je je paard al niet kunt leren, geweldig!


Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 19:13

Je moet gewoon misbruik van de situatie maken. Paard fleemt, krijgt hij wat lekker. Toen ik nog een keertje met mijn vingers duwde begong hij meteen weer voorzichtig te flemen, dus weer uitgebreid beloont. Heb mazzel dat hij het toen zo snel oppikte.

Bij bv voetje optillen kan je het natuurlijk de hele tijd voordoen maar hierbij niet. Hij was erg slim en had het gelukkig erg snel door.

Na het rijden was ik in de bak de beugels aan het opsteken en ja hoo begint hij meteen weer te flemen Lachen

_________________
always and forever you and me that's the way our life should be

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Iris op 2001-04-18 19:13 ]</font>

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 19:17

ik kan haast niet wachten op de foto's echt gaaf dat je je paard dat zo kunt leren Cool

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 19:37

vinden ze meestal wel leuk, trucjes doen en iets lekkers krijgen.
blijf oefenen en god weet wat je hem dan nog meer kan leren!!
die van mij kan ook knielen, kei gaaf.
heeft ie in 4 dagen!! geleerd, moet nog beter worden maar ik blijf oefenen.
ik hoef nu de stal maar in te komen en hij wil al een kunstje doen hihi.
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:36

haha wat grappig zo heb ik ook een paard vanonder het zadel leren schapen met zijn voet terwijl ie dat deed begon ik mee te drijven aan die kant met m'n been en steeds belonen met stam echt lachen zal er binnenkort wel eens opstappen kijken of ze het na 3 jaar nog kan..(Floortje)

ene Lottie is ook zo'n flemerd doet het ook bijna overal voor haha

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:39

ik ben mysty ook het ligcomando aan het aanleren, kei cool Knipoog

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 08:33

Ik was hem ook eerst aan het leren een voetje op commando te geven. Helaas was het resultaat dat hij om alles dat deed en hem dan helemaal naar voren gooide als hij ongeduldig werd. Dat werd dus nogal gevaarlijk.
Als ik voor hem ging staan en ik duwde hem terug dan deed hij zijn been omhoog en gooide het voor zich uit. Ben toen maar helemaal gestopt.

Het knielen doet hij echt alleen wanneer ik het vraag, en het flemen doet hij ook ongevraagt maar daar heb ik geen last van dus dat laat ik maar zo ben al blij dat hij zo enthousiast meedoet.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:22

Ik heb natuuuuurlijk weer een merrie die ik in de anderhalf jaar tijd nog NOOIT heb zien flemen.. Is er geen site om dit soort dingen te leren? Wil al heel lang beginnen, maar weet niet waar en hoe Verward En om t nou verkeerd te leren..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:49

hallo, dit is een bericht uit april!!!!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 22:04

petra fleemt ook op commando Haha!
toen ik het de eerste keer zag beloonde ik haar ook gelijk met een snoepje Pling
nu als ik met der lip speel dan gaat ze flemen helemaal met der hoofd de lucht in,en dan komt ze naar beneden en geeft me een zoen Haha! echt heel lief ik heb er ook nog foto's van effe rolletje laten ontwikkelen en dan zet ik ze ook neer Lovers
echt lief is dat he Lovers

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 22:06

zo ik ben echt blond(niet eens( heb helemaal niet gezoen dat ie van april was Verward
maarja wat maakt het eigenlijk uit Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gambler21, goesju, miamivice, Paardennamen, YvonneV en 141 bezoekers