Een mini-boktmeeting met Klaske.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Een mini-boktmeeting met Klaske.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 13:14

Ik wou gewoon vertellen wat ik heb gedaan tijdens een minimeeting.
Het kwam nogal onverwachts.

Woensdag hoor ik van Michelle * klaske * dat haar baas van haar verzorgpaard een bijrijdster/verzorgster zoekt in omgeving Drachten. Ik dacht ik wil best komen kijken, ik deed mijn stoute schoenen aan, ik woon op internaat voor de duidelijkheid.
Donderdag op school heb ik wel ff mijn moed moeten verzamelen, mijn moeder was op school of ze moest nog komen voor een gesprek met mijn leraren. Ben naar Michelle gegaan, Ze haalde me op bij de bus. We gingen naar haar verzorgpaard * maar ze mag haar als eigen paard beschouwen * Helaas was de eigenaar er niet. Dus we hadden geen zadel/hoofstel voor Rinkel. Maar we gingen wel rijden, we hebben de paarden even gepoetst. (er zijn 3 paarden, 1 pony Rinkel die een bijrijd(st)er zoekt, Klaske de verzorgpaard van Michelle, paard van de eigenaar Amasha zelf ) We zijn naar Lits River Ranch gegaan, t was een klein stukje lopen. Michelle ging even rijden met Klaske, ik mocht Rinkel en Amasha losgooien. Ik vond het vet leuk, na een tijdje ging ik ff kijken bij Klaske en Michelle. Mocht even op Klaske *ik kan geen western maar het lijkt me hartstikke leuk! * En hebben we na de rijden Klaske bij de andere 2 gegooid Tong uitsteken Toen mocht ik even Rinkel uitproberen, met halster en de teugels van hoofstel. Was even proberen, maar het was hartstikke leuk.
De paarden weer terug in de wei, en naar michelle's huis.
Het was hartstikke leuk en gezellig Pling

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 13:20

hihih.. wat heb je dat leuk neergezet meisje...
was maar goed dat je er was.. anders had ik die andere 2 zelf moeten longeren.. pffff... je reed best netjes.. je deed het alleen verkeerd om.. je stuurde met de binnenteugel en dat snapte klas opeens niet.
bij jou was klas vet rustig en bij mij ver irri... en maar crossen..
ik heb dus ook niet heel veel kunnen doen.
kom nog eens vaker meisje.. t was leuk!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 18:16

dank je *voelt zich vereerd* maar goed ik kan geen western en ik denk over na om westernles te nemen