Met verlof naar nina ricci

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Met verlof naar nina ricci

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 09:53

gister werd ik in de ochtend gebeld door cindy (nickysuppie hier op bo9kt) oom te vragen of ik het leuk vond om t weekend daar te komen slapen. nin ricci woont sinds een poosje natuurlijk bij haar en ik wilde nina heel graag weer even zien en naadat de verpleging met cindy had overlegd ben ik om 1700 uur opgehaald en gingen we richting brabant. nina is hoogdrachtig en kan elk moment gaan bevallen. al sje haar buik ziet zou je bijna denken dat er 2 in zitten, ze is zooooo dik. gelukkig is nina me niet vergeten, ondanks dat ze nu niet meer mijn eigendom is. vandaag gaan we lekker shoppen bij een ruiterspotzaak hier in de buurt en ik blijf hier in elk gevzal nog tot morgen, dan moet ik weer teerug naar t ziekenhuis.nina heeft een prachtige stal gekregen, supergroot en lekker licht. ook heeft ze een prachtige weide met veel gras war ze straks heerlijk in kan lopen met dr veulentje. ik kon me geen betere baas voorstellen voor mijn lieve nina dan wat ze nu heeft.


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 09:59

ben blij voor je meiske, geniet er maar even van

trotse moeder van 2 prinsesjes

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 10:52

wat leuk dat je Nina hebt bezocht... Haha! Gelukkig maar, dat ze een goed baasje heeft getroffen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 14:46

Fijn dat ze zo goed terecht is gekomen, geeft jou ook een stukje rust.
Heel veel sterkte met deze opname.

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:07

Zet idd maar even je zorgen opzij en geniet ervan

Ik spreek je gauw en dan kan je uitgereid verslag doen Haha!

Liefs,Paola

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:21

wat heerlijk dat je een weekend weg mag en dan ook nog naar Nina. Super om te horen dat ze zo fijn terecht is gekomen.
veel sterkte nog Lon

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 16:43

ja dat geeft me wel een hoop strtes minder. ze staat hier in een box van 4,5x4,5 en als het veulen er is krijt ze nog en grotere box, ze kan heerlijk op t land elke dag ze gaat heel vaak rijden in t bos en wil in de toekomst ook endurance gaan rijden. nina heeft een lot uit de loterij getroffen met cindy en sasha en zo kan ik er ook geen spijt van hebben.
ik krijg nu volledig de tijd om aan mezelf te gaan werken zonder zorgen over nina. we hopen dat het veulen nu snel geboren zal worden en dat nina het hier heel erg naar haar zin blijft houden. ik kan zo vaak langsomen als ik wil en kan ok blijven slapen als ik wil. we hebben een gezellig weekend en morgen ga ik pas terug. is voor t eerst dat ik me weer even mens voel.

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:27

geniet er van, lonneke Lachen - van je weekendje uit, en van je paardendame OK dan! !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, JeRekers, Mark0919, NorwayFjord, Vlindy en 42 bezoekers