Lord of the Dance

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Lord of the Dance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 19:18

Ik vroeg me af of er hier nog Bokkers zijn die ook zo'n fan zijn van Lord of the Dance of Riverdance!? Haha!
Ik zelf vind het hele gave en mooie shows en muziek!
Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Wat vinden jullie ervan? Laat maar horen! OK dan!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 19:20

jaaaaaaa super! zowel riverdance als lord of the dance, vind het echt zo gaaf!
die oude show, waarin ze allemaal als een soort wave met die handen omhoog en omlaag gaan, ziet er zo stoer uit
en dat met die fluit, dat die van dat kleine meisje wordt afgepakt en verder echt hele mooie dans&muziek!

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 19:24

Ik heb de show zelf niet gezien, maar wij hebben met de fanfare wel een muziekstuk ervan gespeeld. Vond het zelf zalig om dat stuk te spelen.
Een collega van mij is een tijd geleden naar Riverdance geweest. Haar man had kaarten besteld en ze vroeg aan ons of iemand dat kende. Ze dacht dat het niks gezellig ging zijn en dat ze tegen haar zin moest gaan. Tot ze van ons hoorde dat het echt wel goed was. Uiteindelijk heeft ze er enorm van genoten.

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 19:26

Ja ik ben ook naar alletwee de shows geweest (Lord of the Dance as well as Riverdance) en ik vind zelf Lord of the Dance beter.
Aanstaande Oktober ga ik weer naar Lord of the Dance in Den Haag, heb er nu al onwijs veel zin in. Je krijgt er altijd zo'n adrenaline-kick van!