Wordt bokt te on-persoonlijk? (te groot)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Wordt bokt te on-persoonlijk? (te groot)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 16:12

Ik vind van wel. Ik licht m'n antwoord later wel toe. Wil eerst eens horen wat de rest van bokt er van vindt.
Dus brand maar los!

(dit is een reactie van me op dit topic, om ff helder te maken wat ik precies bedoel)
*volcano* schreef:
Jullie snappen mij denk ik niet helemaal, maargoed ik licht later wel toe waarom ik er zo over denk, heb nu nog ff geen tijd om inteligente en vergezochte praatjes bijelkaar te zoeken Tong uitsteken
Iig doel ik niet alleen op geld gericht, maar ook op user aantallen, veranderde regels, veranderde mentaliteit enz.
Vergelijk bokt van nu eens met bokt van 2 jaar terug, of met toen het net opgezet werd! (in alle opzichten dus)
Dis dus vooral een vraag gericht op de iets 'ervarener bokkers' Cool Knipoog


[edit] Titel aangepast
Laatst bijgewerkt door Faline op 13-05-04 16:43, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:14

Te commercieel? Vind ik niet, hoor. Lachen

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:15

Hoe bedoel je commercieel? Bij commercieel denk ik aan gericht op geld verdienen, dat is niet waar ik bokt mee associeer eigenlijk...

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:17

Justy schreef:
Hoe bedoel je commercieel? Bij commercieel denk ik aan gericht op geld verdienen, dat is niet waar ik bokt mee associeer eigenlijk...


Denk er precies hetzelfde over !

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:17

1 bannertje bovenaan de pagina, vind ik niet erg, zodra er popups en dergelijke verschijnen ben ik pleitte Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:18

Nee, niet te commercieel hoor. Dit lijkt mij beter dan wanneer de users moeten betalen voor het onderhoud van bokt.

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:19

ik vind van niet, er is nergens vervelende reclame. Alleen bovenaan staat iets, en daar vind ik vaak nog leuk site tussen zitten ook. Ik snap ook totaal niet wat jij er mee bedoelt. ligt je veder toe

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:20

Vind het ook helemaal niet commiercieel hoor, denk dat Bart er niets aan over houdt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:21

Hm nee,eigenlijk niet,indien de banners DIE er zijn, vaak gericht zijn op mijn intresses...

Uitzonderingen daar gelaten als het onderdeel van de paardensport me dan niet aanspreekt...

Kijk de hele tijd FBTO-reclames en zo zou ik wel irritant vinden Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:22

Ik vind bokt zeker niet te commercieel. Ik denk dat je je een beetje vergist in de kosten die Bart maakt (de tijd die hij erin steekt daarbuiten gelaten). Ik vind het niet meer dan reeel dat hij dit probeert te compenseren met banners, en van mij mag hij er nog wat aan verdienen ook!!!

Het is verbazend dat we al zo lang gratis mogen bokken, dus NEE ben het absoluut niet met je eens

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:24

Kan je misschien even uitleggen wat je precies bedoelt met je stelling?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:24

Ik ben blij dat Bart een mogelijkheid heeft gevonden om bokt gratis aan te kunnen blijven bieden. Het andere alternatief is namelijk betalen, en dat betekend de gewisse dood voor bokt.

Of bedoelde je de Commerciele tak van EA? Ik ben ook blij dat iemand nu zijn hengst ter dekking aan kan bieden zonder dat het hem meteen een rib uit zijn lijf kost...

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 16:25

Jullie snappen mij denk ik niet helemaal, maargoed ik licht later wel toe waarom ik er zo over denk, heb nu nog ff geen tijd om inteligente en vergezochte praatjes bijelkaar te zoeken Tong uitsteken
Iig doel ik niet alleen op geld gericht, maar ook op user aantallen, veranderde regels, veranderde mentaliteit enz.
Vergelijk bokt van nu eens met bokt van 2 jaar terug, of met toen het net opgezet werd! (in alle opzichten dus)
Dis dus vooral een vraag gericht op de iets 'ervarener bokkers' Cool Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:27

Ook dat is normaal, hoe meer mensen hoe meer regels er nodig zullen zijn. Idd is bokt flink gegroeid, maar daardoor ook alleen maar intressanter geworden...........

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:29

gijsenkim schreef:
Ook dat is normaal, hoe meer mensen hoe meer regels er nodig zullen zijn. Idd is bokt flink gegroeid, maar daardoor ook alleen maar intressanter geworden...........


Ben nog niet zo lang bokker, maar tot nu toe vind ik de sfeer goed
en ga ik helemaal met gijsenkim mee!!!! Hoe groter het aantal, des
te meer regels. Lijkt me duidelijk dat is bijna met alles zo....

HerbyS

Berichten: 13
Geregistreerd: 06-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:29

gijsenkim schreef:
Ik vind bokt zeker niet te commercieel. Ik denk dat je je een beetje vergist in de kosten die Bart maakt (de tijd die hij erin steekt daarbuiten gelaten). Ik vind het niet meer dan reeel dat hij dit probeert te compenseren met banners, en van mij mag hij er nog wat aan verdienen ook!!!


Sluit ik me volledig bij aan. Ook wij hebben een forum (nurburgring.nl.....voor de autoliefhebbers Haha! ) En daar is ons forumpje peaunuts bij vergeleken met dit forum.Als ik al zie wat voor een werk wij hebben....Petje af voor wat hier gebeurd....Commercieel-> No Way...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:30

vind het tot nu toe niet storend.

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 16:30

gijsenkim schreef:
Ook dat is normaal, hoe meer mensen hoe meer regels er nodig zullen zijn. Idd is bokt flink gegroeid, maar daardoor ook alleen maar intressanter geworden...........


interresanter voor wie? En waarom?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:31

Intressanter voor gebruikers, er is immers ook meer kennis aan boord

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:31

Nee niet comercieel...
Het is idd erg gegroeit... maar goed je hebt nu wel sneller een antwoord op je vraag of een reactie op je topic.
Ik kom ook op andere forums en soms heb ik na dagen niet geen reactie op iets..... Is niet zo leuk.

En idd is er meer kennis in huis!
Laatst bijgewerkt door Kyan01 op 13-05-04 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:32

Tja waar doet die Bart het van, volgends mij kost dit namelijk wel erg veel geld. En die paar reclames linksboven is vast niet genoeg. En nog steeds snap ik niet wat je bedoelt

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:32

In dat laatste heb je helemaal gelijk, Bokt van nu is totaal niet te vergelijken met het Bokt van 2 of zelfs 3 jaar geleden. In sommige opzichten is dat inderdaad erg jammer maar het heeft ook een flink hoop voordelen. Het aantal mensen dat interesse heeft in bepaalde niches (b.v. endurance) is flink toegenomen en hoe meer mensen er op Bokt zitten hoe meer kennis er aanwezig is. Zeker voor de toekomst biedt dat flink wat perspectieven.

Maar idd, het is allemaal wat minder persoonlijk geworden (ik neem aan dat je vnl dat bedoelt ipv commercieel?) maar daar is op het moment vrij weinig aan te doen. Het aantal users is vanzelf toegenomen, daar hebben wij erg weinig aan gedaan, er is zo goed als geen reclame gemaakt, zo ongeveer de enige plaats waar nieuwe users vandaan komen zijn pagina's als paarden.pagina.nl maar het over, over, over grote deel komt hier via bestaande Bokkers (familie, vrienden, stalgenoten). Dat hadden we natuurlijk kunnen voorkomen door een ledenstop in te voeren maar dat is ook weer zo wat Haha!

Overigens zijn er wel plannen om alles weer wat kleinschaliger/gezelliger te maken maar dat is allemaal voor in de toekomst (lees: na het afstuderen van Bart Knipoog).

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:35

*volcano* schreef:
Vergelijk bokt van nu eens met bokt van 2 jaar terug, of met toen het net opgezet werd! (in alle opzichten dus)
Dis dus vooral een vraag gericht op de iets 'ervarener bokkers' Cool Knipoog



Bokt is groter geworden, mensen kennen elkaar minder goed, dus er is meer anonimiteit, bedoel je dat soms? De bokkers van het eerste uur - zover nog aanwezig - gaan een beetje onder in de massa. Dat zijn de gevolgen als je groter groeit. Dito met een bedrijf. Ik heb vroeger gewerkt bij een bedrijf waar ik bij de eerste 20 zat die binnenkwamen, en waar we met een jaar op 800 man zaten. Is dat leuk? Nee, dat is te massaal. Je kent niet meer iedereen, de anonimiteit is groter.
Ik geef toe dat ik heb terugverlangd naar de periode dat we een man of 20 -50 waren in ons bedrijf. Maar de tijd valt niet terug te draaien. Bokt van twee jaar terug is verleden tijd en komt nooit meer terug.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:36

NOG gezelliger bart?

cool Tong uitsteken

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:39

Ik vind bokt helemaal niet commercieel. Er zijn wel erg veel gebruikers, waardoor we elkaar wat minder goed kennen. Maar dat komt doordat het zo groot is. Nee, laat Bart maar lekker geld binnen halen via de Banners dan kunnen wij tenminste blijven bokken.