Leuke wedstrijden in de buurt van Waddinxveen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fjorjon
Berichten: 199
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: Waddinxveen

Leuke wedstrijden in de buurt van Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 12:57

Mijn startkaart is bijna binnen, dus ik vroeg me af welke wedstrijden leuk zien bij mij in de buurt. Ik heb al gehoord dat Berschenhoek leuk is maar misschien zijn er nog meer mensen die leuke wedstrijden weten.

Voorlopig heb ik nog geen startkaart dus misschien weet je ook wel leuke onderlinge wedstrijden in de buurt.

Ben benieuwd

Zoek je iemand om je paard of pony te scheren in omgeving Waddinxveen Gouda Capelle, pb me maar


Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:17

ik heb altijd onderlige wedstrijden gereden bij de zuidplasruiters in moordrecht... zonder startkaart dus daar zijn soms ok echte wedstrijden om het zo maar te zeggen.... maar echt heel gezellig vond ik het daar niet... er word op je neer gekeken omdat ik een tuiger heb... betje jammer... maar mischien is dat bij jou anders... succes...

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 08:40

Ik woon in Bbergschenhoek maar start altijd regio rottrerdam/delft/den haag omdat de wedstrijden hier in het dorp 9 van de 10x worden afgelast. dan weer verbouwing manege (die je echt niet aan hebt zien komen Verward ), dan weer een dubbele boeking van de bak, dan weer het gebrek aan een losrijbak (creatief oplossen is ook moeilijk ), nu weer droes, tis echt iedere keer wel wat.
Pin je nu je nog geen ervaring hebt vast op een bepaalde vereniging of manege, start gewoon daar waar er plek is dan kom je er vanzelf achter of het daar gezellig is of niet. Zo krijg je vanzelf een lijstje met favorite verenigingen...
Succes, eindelijk een startende fjord erbij in ZH!!!!! Ben ik niet meer in mn uppie.... yeeeehhhh..... OK dan!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:23

whaha Vippie, ik zie wel meer fjorden hier in Zuid-Holland starten hoor! Knipoog
Laatst nog in Koudekerk a/d Rijn. Dat is trouwens een leuke plek om te starten, ook in de buurt van Waddinxveen. En wat dacht je van Boskoop (indoor), Bodegraven, Alphen a/d Rijn, Hazerswoude, Nieuwveen, Rijpwetering (indoor), Nieuwe Wetering, Zoetermeer en niet te vergeten Waddinxveen zelf Haha!
suc6 met je fjord!

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5

Fjorjon
Berichten: 199
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 13:04

Leuk Vippie, ik hoop je binnenkort tegen te komen, moet je me wel laten winnen natuurlijk want ik ben nieuw Schijnheilig

Zoek je iemand om je paard of pony te scheren in omgeving Waddinxveen Gouda Capelle, pb me maar

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:36

Vippie schreef:
Succes, eindelijk een startende fjord erbij in ZH!!!!! Ben ik niet meer in mn uppie.... yeeeehhhh..... OK dan!




Vergeet Vikkie niet,hij gaat ook starten samen met zijn broer Ulljon Tong uitsteken

Paardentaxi Zeeland

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:37

Fjorjon schreef:
Leuk Vippie, ik hoop je binnenkort tegen te komen, moet je me wel laten winnen natuurlijk want ik ben nieuw Schijnheilig



Ik laat Vik's grote broer wel winnen hoor Knipoog Tong uitsteken

Paardentaxi Zeeland

Fjorjon
Berichten: 199
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 21:15

Natuurlijk grote broers moeten het goede voorbeeld geven.

In Boskoop(ik neem aan dat je bentwoud bedoeld)en in Waddinxveen gaan we zowiezo wel starten.Staan je wedstrijden in de wedstrijdkalender of wil je ze pbén . Vind het nl wel leuk om meer fjorden tegen te komen Vippie

Zoek je iemand om je paard of pony te scheren in omgeving Waddinxveen Gouda Capelle, pb me maar

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 08:16

Ragne schreef:
whaha Vippie, ik zie wel meer fjorden hier in Zuid-Holland starten hoor! Knipoog
Laatst nog in Koudekerk a/d Rijn. Dat is trouwens een leuke plek om te starten, ook in de buurt van Waddinxveen. En wat dacht je van Boskoop (indoor), Bodegraven, Alphen a/d Rijn, Hazerswoude, Nieuwveen, Rijpwetering (indoor), Nieuwe Wetering, Zoetermeer en niet te vergeten Waddinxveen zelf Haha!
suc6 met je fjord!


Nou daar waar ik start in die regio ben ik nog steeds de enigste tussen de paarden, hiihihi Of zie je mij telkens rijden misschien? Ik ben er nl pas 1 tegen gekomen 2 weken gelden in Leidschendam.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 08:17

Fjorjon schreef:
Leuk Vippie, ik hoop je binnenkort tegen te komen, moet je me wel laten winnen natuurlijk want ik ben nieuw Schijnheilig


Ik zit alweer bijna in de L2, dus van mij heb je geen last, hihihiii
Veel succes in de B!!!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Fjorjon
Berichten: 199
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 10:17

Maar toch leuk als ik weet waar je gaat starten, kom je misschien tegen.

Zoek je iemand om je paard of pony te scheren in omgeving Waddinxveen Gouda Capelle, pb me maar

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:27

Heb je ff onze kalender gePBt, hoop dat je eens tegenkom met je knappe ventje...

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Fjorjon
Berichten: 199
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 07:48

Dank je wel ben benieuwd

Zoek je iemand om je paard of pony te scheren in omgeving Waddinxveen Gouda Capelle, pb me maar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Larislaatje en 34 bezoekers