druk druk druk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-01 13:56

Hey luitjes,
Ik kwam er zondagavond opeens achter dat ik nog paasei moest doen. En ipv dat het minder werd, kreeg ik maandag te horen dat ik in twee weken een boek voor natuurkunde moet doornemen...
Geschiedenis 10 blz per dag (klinkt niet echt veel, maar ja, dat komt er dan nog BIJ). Natuurkunde 'n hoofdstukkie per dag, en dan komt nog de NL boekenlijst... Aaaaah... Ik moet nog 13 boeken, omdat er dus een paar zijn afgekeurd... Grommmm... Maar goed, ik ben dus errug druk met mijn mondeling (eerste week maart) en ik kan d'r echt niets bij hebben. Ik kijk zelfs geen tv meer... Heb zeker wel wat gemist de afgelopen daagjes he? Naja, ik slof het toch niet meer bij...
NEhow, ik mag me waarschijnlijk niet meer de trotse recordhoudster noemen of wel? Maakt niet uit, eerst school. Na mijn examens kom ik jullie weer vervelen, en waarschijnlijk daarvoor ook al... Verslaafd he.. Al moet ik zeggen dat het met een boek op schoot wel meevalt...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 13:59

erg he, ik moet overmorgen mn profielwerkstuk inleveren (gaat over dressuur dus dat is wel leuk), en daar zit ik nu een interview voor te luisteren en uit te typen. moet ook nog een praktische opdracht voor wiskunde maken,moet ook vrijdag ingeleverd worden. en dan maandag nog een boekverslag engels en de week daarop een boekverslag nederlands.
school gaat nu wel ff voor, maar af en toe wel weer ff bokken!!!
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Eelmo, GrapeshotBot, Iloveiswan, juval, manou_diablo, Marocje, moeshie, Paardennamen, Pantykous, rocky_1995, tinker_sally, Traiectum, turtlelito en 155 bezoekers