En toen barstte de bom... (erg lang verhaal)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

En toen barstte de bom... (erg lang verhaal)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 09:50

Zal even proberen een samenvatting te geven van hetgeen eraan vooraf ging Lachen

Ik heb Robert in 1999 leren kennen, in 2000 zijn we met mijn ouders mee op vakantie geweest. Daar is het toen op een ruzie uitgelopen. Waarom? We gingen jetskiën, ik heb een bril die ik van de eigenaren niet opmocht, en lenzen kon ik niet in ivm het water en de wind. Ik kreeg toen de wind van voren, Robert heeft uiteindelijk gezegt dat ik er toch niets aan kan doen dat ik vast zit aan m'n bril of lenzen. Dat was aanleiding tot een hele lange ruzie...

Op die vakantie (ik kreeg overigens de grootste heibel omdat Robert iets gezegt had...) volgde een periode van veel spijbelen (ivm Jeugdhulp en Jongerenwerk), paar keer weglopen en heel veel ruzie. Na een half jaar kwam Rob weer over de vloer, maar niet van harte. In die periode is ook 1 van mijn paarden verkocht, een ruin van 1m83 die ik zelf opgevoed, ingereden en uitgebracht heb; dit was in het najaar van 2001. Volgens pap en mam omdat ik er niet naar om keek, volgens mij omdat dat het enige was waar ze me op konden pakken (ze hadden me verboden Rob te zien of te spreken, maar Jeugdhulp stak daar een stokje voor). Ik reed dat paard 5 a 6 keer per week, maar pap en mam waren altijd aan het werk, dus hoe willen ze dat al dan niet controleren? Pol was mijn levenswerk… Mijn eerste paard dat ik van veulen af aan had gemaakt tot wat ie was: een prachtpaard.

Heb nog 3 broertjes, 10, 13 en 17; ik ben de oudste. Zal niet zeggen dat mijn vrienden afgesnauwd worden, maar pap zegt er zo wie zo niets tegen (zegt nooit veel) en mam is gewoon kortaf. Terwijl ze bij Dennis (17) zijn vrienden (lees: tuig) gezellig zit te babbelen en de popi mam uit zit te hangen. En ja, Dennis zijn vrienden zijn inderdaad meer dan de mijnen, die van Dennis moeten allemaal nog bij mijn vader het rijbewijs halen, klanten. Mijn vrienden hebben doorgaans het rijbewijs al…

Sinds een maand of 6 leek het wat beter te gaan. We zouden met Kerst met de bus naar London gaan. Ik had er zin in, voordat dit hele gezeik begon was het altijd keigezellig als ik met mam iets ging doen (let wel: alleen). Kwam al een domper toen ik via via hoorde dat ze allemaal mensen aan het vragen was mee te gaan... Scheve mond Terwijl ze letterlijk had gevraagd: "zullen we gezellig met zijn tweetjes naar London gaan? Betaal ik de bus, en jij de koffie." Begin december kreeg ik een zielig mailtje over dat mam het niet zo tegen me durfde te zeggen, dus maar via mail: we gingen niet.

Begin maart kwam mogelijkheid 2. Of ik zin had om mee te gaan naar Marco Borsato in juni. Ik heb echt 0,0 met MB, maar vooruit... Had er wel zin in, weer eens met mam op stap. Kaartjes besteld en betaald, en mam drukte me nog op het hart dat ik niet af moest haken (eeeeh... wie zei London af?).

Sinds een week of 2 rommelt het weer een beetje thuis, en donderdag kwam het weer allemaal los... Ik heb eind juni examen (of ik al dan niet een vast contract krijg is voor 1/3 van dit examen afhankelijk...). Dennis, mijn broertje van 17, werkt in een autogarage (of loopt stage, weet ik veel). Donderdag had ie een Fiësta in de garage staan die hij moest maken (gosj, dacht dat ie nog op school zat). Ik heb een houten wandje van misschien 5 mm tussen mijn slaapkamer en de garage, dus het volume kunnen jullie je wel voorstellen. Radio keihard aan, constant toeteren en gas geven. Probeer dan maar eens te leren. Als ik aan Dennis vraag of het wat zachter kan, dan gaat ie meezingen en -fluiten, dus ik ben naar voren gelopen en gevraagt of mam kon vragen of het wat zachter kon. Fout... Ik kreeg me daar een tirade op mijn nek waar je u tegen zegt... Scheve mond Ze vroeg zich af hoe het er bij andere mensen aan toe ging, want ik ben zo onverdraagzaam als weet ik wat (ik moet eens een kast te hard dicht laten vallen als zij aan het leren is...). Nou, ergens anders wordt wel rekening met elkaar gehouden! Ik ben iig afgetaaid. Met eten hoorde ik heel zacht dat ik moest komen eten (normaal staat ze aan de garagedeur te schreeuwen). Ja daaag...

Vrijdagochtend kreeg ik te horen dat ze geen eten meer voor me in de koelkast zetten als ik niet mee-eet. Fijn, dan niet. Betaal toch al bijna alles zelf, dat eten kan er ook nog wel bij. Dat ik niet reageerde was uiteraard weer tot grote ergernis van mam, die is al gillend en met deuren gooiend weggegaan om de hond uit te laten. Waarna ik door mijn broertje van 10 uitgescholden werd, ik verpestte altijd alles, en waarom rotte ik niet gewoon op?

Met moederdag had Rob eigenlijk thuis willen blijven, we zijn al 3 jaar de hele dag bij mij en 2 uur bij Robert met moederdag. We hebben zondagmiddag mam haar kadootje gegeven, en zijn even later naar de zaak (van Robert) gegaan. 's avonds zijn we met zijn ouders gaan uit eten.

Maandagochtend zei mijn moeder tegen Robby (die van 10) dat die zonnebril helemaal niet nodig was. Laat ik nou net sinds de carnaval mijn zonnebril kwijt zijn... Ik had 'm op het bureau gelegt, en 's avonds was hij spoorloos. Ik miste dat ding de 17e april pas, eerder had ik niet veel last van de zon. Dus ik draai me om, en jawel, mijn zonnebril. Ik zei op een (imo) hele normale manier dat dat ding van mij was, dus hij word kwaad, rukt die zonnebril en gooit hem op de tafel. Toen werd ik wel lichtelijk geirriteerd... Die bril heeft me ruim 150 gulden gekost. Nou, toen had ik pap op mijn nek, ik liet altijd mijn rotzooi slingeren, nu die zonnebril, paar weken terug een cd. Poeh he... Ik woon er. Plus dat die cd ongevraagd door Robby van mijn kamer afgehaald is, zoals wel meer dingen. Ik heb mijn spullen gepakt en ben zonder verder iets te zeggen weggelopen. Mam heeft me uitgeleide gedaan met een hoop gegil over dat ik maar fijn bij Robert moederdag moest gaan vieren (en bedankt...). Mijn kadootje stond gisteren ook nog steeds op het tafeltje waar ze het neergezet heeft, de rest is al opgeruimd.

Gisteravond maakte ik de grote fout om voor de clubles me thuis even om te gaan kleden. Ik rij al sinds begin april mee, en ze weten dat ik dan geen tijd heb om te eten (kwart voor 6/6 uur thuis van het werk, 6 uur/kwart over 6 door naar Kelvin). Pap zette gisteravond heerlijk kinderachtig de auto in de poort zodat ik niet weg kon. Ik moest en zou om kwart over 6 mee-eten. Heb een hele kleine lepel opgeschept, m’n mond nog gruwelijk hard verbrand omdat ik weg wilde, en toen de fiets maar gepakt. Zou de auto van mijn peettante wel lenen… Net toen ik wilde wegfietsen zette hij de auto opzij, dus fiets weggezet en mijn auto gepakt. Pap stond op de plaats te schreeuwen dat ie van mij en Robert wilt weten hoe wij onze denken op te stellen binnen het gezin (kuch). En ik moest maar eens aan de grens gaan kijken, daar stond een paard weg te rotten in de wei. Pol dus… En daar kwam de eerste druppel al. Ben met een strak gezicht in de auto gestapt, zodra ik de straat uit was heb ik eerst de wagen aan de kant gezet om uit te huilen. Verdomme, dat paard is al 3 jaar niet meer van mij! Wat moet ik doen, naar de eigenaresse toe gaan en zeggen dat ze dat beest uit de wei moet halen?!

Heb bij Kelvin de ogen uit mijn kop zitten janken… En al die tijd ging ie met zijn kin op mijn schouder… Op een gegeven moment legde hij zijn hoofd op mijn rug en trok ie me helemaal naar zijn schouder toe, stond ik daar ingeklemd tussen schouder en hoofd. Stom beest… Ik hoorde Peter de plaats oprijden, hoopte dat ie naar binnen zou gaan. Maar hij vond Kelvin zo vreemd doen, dus kwam ie kijken. *zucht* Hij Kelvin overgenomen (wilde ik niet, maar goed…). Peter was onder de indruk van de hoeveelheid respect die Kelvin voor me had zei hij, Kelvin heeft geen pas verkeerd gezet. Hij was constant achterom aan het kijken en wilde niet meelopen, terwijl hij normaal zijn best doet om Peter zoveel mogelijk struik te laten zien.

Clubles ging niet al te denderend, maar ach, ik was er zelf niet helemaal bij.

In de tussentijd had Rob nog gebeld, pap heeft hem gebeld. Nice… Hij praat uberhaupt niet tegen Robert, en nu belt ie hem? Robert moest iig maar eens heel goed na gaan denken wat hij met mij wilde en of deze relatie zin had. En we houden het geen maand meer vol hoor! Oh en dan nog iets, ik wil dat je ook door de week komt ipv alleen ’s weekends. Snappen jullie het nog? Ze zijn Rob liever kwijt dan rijk, we houden het niet meer lang vol, maar toch moet ie door de weeks komen? Ziek Robert is een paar keer hard gaan lachen (oeps… Lips are sealed) en heeft ook gezegt dat ie door de weeks niet komt omdat hij dan werkt, zodat ie iets moois op kan bouwen met mij (1-0).Robert moest van pap ook een kamer voor me gaan betalen en zo… Verward

Dat telefoontje was iig de echte druppel, ik ben gisteravond niet naar huis gegaan. Ben vanuit Kelvin rechtstreeks naar m’n peettante gegaan. Vannacht even naar huis om kleren te halen (heb altijd een broek, shirt en schoenen in mijn auto, alleen gisteren niet). Vannacht heb ik de hele nacht in een bloedhete woonkamer op de grond gelegen (bank was onbegonnen werk, 2-zitter met hoge leuningen).Toen het tegen 5en iets af begon te koelen ben ik in slaap gevallen, tot 6 uur geslapen en daarna tot 7 liggen bibberen van de kou. Vanavond weer naar huis… Fijn, heb er zin in (NOT).

Ik ga iig op zoek naar een kamer, schulden of niet. Ik word thuis echt helemaal idioot… Pap heeft tegen Rob gezegt dat als Rob geen kamer voor me betaald hij naar het RIAGG gaat en mij uit huis laat plaatsen. Laat me niet lachen… Ik ga zelf wel, dan maar op 6 m2. Als ik maar weg ben… Op zo’n moment merk je wel wat voor een last huisdieren zijn. Koekie en Elmo, mijn katten, kwamen gisteren meteen aanrennen toen ik mijn auto 3 huizen verder parkeerde. Ik kan niet langer dan een nacht wegblijven ivm hun, en veel kamers ed laten geen huisdieren toe… Maar fijn, we zien het allemaal wel. Weg gaan ze iig niet.

Als er iemand een plekje weet, bij voorkeur in de omgeving van Venlo… Ik hou me warm aanbevolen.

1 ding was zeker: ik was vanochtend ruim op tijd op m’n werk…

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:14

Jeetje zeg,wat een verhaal! Wat zul jij het moeilijk hebben zo thuis..Hoe kan het toch dat ouders zo vreselijk doen..Denk inderdaad dat je er goed aan doet uit huis te gaan...Veel sterkte gewenst!

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:24

Wat een klotesituatie!! Maar de beste oplossing is idd wegwezen daar!!
Kan je voorlopig niet bij je vriendje wonen tot je een kamer/huisje hebt gevonden? Iig, ik hoop dat je er uit komt, sterkte!

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:26

Poeh het lijkt me inderdaad tijd om uit huis te gaan. Verschrikeklijk als je zo'n band hebt met je ouders.

Is er geen mogelijkheid met Rob samen iets te doen of zijn jullie daar nog niet aan toe. Ik begrijp dat je in opleiding zit dus een eigen huis is lastig. wellicht idd een kamer huren of bij een bekende tijdelijk inwonen.

sterkte iig.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:27

Jeetje inderdaad een verhaal. Sterkte..

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:29

Jemig, wat een verhaal... Ik wordt er helemaal stil van...
Wat een rot situatie zo thuis... Ik hoop dat je een plekje voor jezelf kunt vinden...
Ik weet niet echt wat ik moet zeggen, enkel dat ik je een hart onder de riem wil steken... Sterkte! Ach gut

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:38

Jeetje meid, wat een verhaal....

Heel veel sterkte! *dikke knuf*

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:42

jeetje wat een verhaal Ach gut
Kan je niet proberen met Rob een huisje te krijgen, of via de jeugdzorg?
heel veel sterkte Ach gut

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 10:51

Jongerenwerk is helaas niet meer in Roermond, en met Jeugdzorg hoop ik nooit meer iets te maken te krijgen. Die mensen hebben me keihard laten barsten... Ik hoop dat ik donderdag op het RIAGG iets meer info/hulp krijg...

Met Rob, sja, we kunnen samen gaan wonen, maar ik vind dit dus geen goede basis. Bij hem in huis (bij zijn ouders dus) wil ik niet, we (zijn ouders en ik) kunnen sinds kort weer samen door 1 deur (ruzie van 9 maanden om iets onbenulligs als een hand geven...). Ik wil daar gewoon niet weer in huis gaan (ben er ook geweest toen ik weg ben gelopen).

Ik studeer in de avonduren, werk overdag. Vandaar dat mijn voorkeur voor woonruimte ook in Venlo ligt, ik werk daar nl. Dat is tevens de belangrijkste reden om niet naar Robert te gaan: nu is woon-werk 30 km, vanuit Rob is het 100 km.

@Kelly: het hele probleem bij ons thuis is dat we 20 jaar lang een eigen bedrijf gehad hebben (juli 2002 gedwongen verkocht vanwege familieruzie). Daar ging echt alle tijd inzitten. Wat doe je dan als ouder zijnde en je kind komt ergens mee? Je geeft hem geld voor, of hetgeen hij moet hebben. We hebben tot 2002 allemaal langs elkaar afgeleefd... En nu zijn ze dus vaak thuis.

Krijg overigens ook het idee dat ik ook vanwege Dennis een hoop gelazer heb... Als ie de hond uit moet laten doet ie het niet (na 3 uur moet ik er dan maar mee lopen), als mam iets vraagt krijgt ze een grote bek (ik hoef maar iets te zeggen en ze staat te schreeuwen, Dennis negeerd ze op dat moment), hij staat met vrienden in de garage te roken (moest ik eens proberen), hij komt midden in de nacht thuis (ik moest om 1 uur binnen zijn) enz enz. En tegen hem zeggen ze helemaal niets...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:51

Die sneer dat Pol daar weg staat te rotten was dus echt een steek onder de gordel. Heb je nog contact met de nieuwe eigenaresse?
Voor de rest zou ik kijken of je idd niet het huis uitkunt. Is het moeilijk om aan kamers te komen in Roermond?

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:56

nou, het zit je niet mee he.
ik denk dat je er inderdaad goed aan doet om uit huis te gaan. Kun je anders niet bij robert in gaan wonen? Misschien hoef je dan minder huur te betalen en kun je zo ook nog iets opzij zetten voor later.
Heel veel sterkte in ieder geval!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 10:58

Die eigenaresse is een Jehova-getuige die bij me op school gezeten heeft. We hadden de afspraak dat ik nog eens mocht komen kijken. Maar Pol was al snel verdwenen bij de stal waar hij stond. Ze was met ruzie weggegaan... Na een half jaar heb ik hem bij toeval gevonden, dus langsgegaan. Toevallig was ze aan het rijden, beest was heerlijk aan het testen... Ik mocht ook ff, hij kende me nog Lovers Op die stal is ze iig ook weer vertrokken, heb de nieuwe stal ook gevonden (aan de grens). Ben er een tijd terug ook geweest, toen was ze er niet. Hebben de mensen van stal een briefje opgehangen of ze me wilde bellen. Toen ze belde was ik er niet, dus teruggebeld, kreeg ik haar vader eraan: "Wat wil je nou eigenlijk". Tjakka... Ze zou me bellen zodra ze weer naar Apollo ging, hij wist nl niet of en wanneer ze zou gaan. Nooit meer iets gehoord.

An sich valt het mee, Venlo is makkelijker... Roermond is veel dat vanaf 23 of vanaf 55 verhuurd wordt, of met een jaarinkomen van 25000 euro. Venlo is daar iets gemakkelijker in. Grootste nadeel is dat je zowel voor Venlo als Roermond niet in hoeft te schrijven... Dus echt een kwestie van als allereerst reageren.

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:16

Jeetje wat een verhaal zeg....
ik ben er helemaal stil van.....
heel veel sterkte Ach gut

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:17

Als je thuis niet op je plaats bent... Ga dan iets voor jezelf zoeken..
Dan zal je fijner gaan voelen.. En ook de band met je ouders zal beter worden.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:20

Wat een rotsituatie zeg...

Ik hoop dat je voor jezelf een kamer kan vinden, en dat je een oplossing kan vinden voor je paard en huisdieren... Ook succes met je vriend!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:25

sjonge, het is net alsof ze je met je rug tegen de muur willen hebben en alle grond onder je voeten vandaan willen halen (Rob). En dan kunnen ze je precies zo plooien zoals ze willen.

Hoe komen ze erbij om zo onmogelijk tegen je te doen? Ben je een moeilijke puber geweest of zo?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:29

Hier krijg ik gewoon kippenvel van, het zou zowat door mij geschreven kunnen zijn Verdrietig
Sorry dat ik een traantje laat, maar mijn leven heeft ook zo gelopen, zo niet nog raarder.
Ik kan als geen ander weten dat je hier kapot aan gaat, het vergt zoveel energie van je terwijl je weet dat het nooit zal veranderen.

Als je graag wil weten wat voor advies ik jou wil geven en hoe het met mij gaat nu na een aantal jaar, mag je me altijd PBen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 11:38

@Desiree: naar mijn weten helemaal niet Bloos Ik ben niet zo moeilijk... Heb altijd mijn eigen ding gedaan, en als me iets gevraagd wordt, doe ik het meestal wel. Zo als mijn broertje ben ik iig nooit geweest... Maar ach, ik ben sinds ik Robert ken enorm veranderd... Hoe gek. Ik was 15 en zat op de middelbare. Nu ben ik 20 en werk ik bijna fulltime met een studie ernaast...

@Holly: je mag van mij zoveel traantjes laten als je wilt Lachen Heb er al genoeg gelaten... Ben allang blij dat er zoveel mensen met me meeleven. Ik ga je iig even een pb sturen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:39

Dan snap ik niet waarom ouders zo kunnen doen. Ik vraag me af wat je er aan zou kunnen doen. Ben je wel eens met ze rond de tafel gaan zitten, valt er eigenlijk met ze te praten of is alles wat jij zegt bij voorbaat niet waar?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 11:44

Het laatste Lips are sealed Ben al enkele malen met ze om de tafel gaan zitten, zelfs met Jeugdhulp er bij. Maar er is teveel voorgevallen... Het wordt naarmate het gesprek vordert meer verwijten over en weer dan praten. En inderdaad: het is niet waar, zij hebben gelijk, wij zitten fout.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:45

Verdien je genoeg geld om op jezelf te gaan wonen? Want je moet er weg hoor. Mogelijk dat dit ook met je broertjes gaat gebeuren als zij jouw leeftijd bereikt hebben.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 11:48

Nee, dat verdien ik niet Boos! Maar dat zal me echt een rotzorg wezen... Dan maar de hele maand droog brood. Alleen denken de meeste verhuurders daar anders over Boos! Als de eis van 23+ of 55+ al niet vermeld is, dan willen ze een bruto jaarinkomen van 25.000 euro zien... *zucht*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:57

Een kamer moet toch wel in Roermond te vinden zijn? Ik ga met de rest mee, je moet daar weg.

En als Duitsland in de buurt ligt, wat let je om daar te gaan kijken?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:00

zit te zoeken op marktplaats, vond dit:

Groot aanbod
Beschrijving: Beste kamer / woning zoekende,

Bent u op zoek naar een huurwoning, koopwoning of vakantiewoning? Dan bent u bij www.wbawonen.nl op het juiste adres.

Op onze site vindt u een groot aktueel aanbod van huurwoningen, vakantiewoningen en koopwoningen. Voor kamers, studio's en appartementen kunt u ook bij ons terecht.

Bemiddeling in heel Nederland.

Met vriendelijke groet,

WBA-Wonen

Een selektie uit ons aanbod:
Het aanbod veranderd dagelijks dus kijk voor het aktuele aanbod op www.wbawonen.nl of bel naar 055-378 14 60.

BEEK LB Kamer 1 € 180,- excl Direct Kaal

SUSTEREN Bovenwoning 5 € 450,- excl 1 juni 2004 Kaal

VENLO Appartement 3 € 490,- excl 1 april 2004 Gestoffeerd

BEEK LB Bovenwoning 3 € 550,- excl 1 april 2004 Kaal

HERTEN Appartement 3 € 595,- incl 1 april 2004 Gemeubileerd en gestoffeerd

HEERLEN Appartement 2 € 650,- incl Direct Kaal

BRUNSSUM Bovenwoning 4 € 690,- excl Direct Gestoffeerd
5 € 1.200,- incl Direct Kaal


Website: http://www.wbawonen.nl
Foto: Klik hier om de foto te bekijken
Datum: 23-03-2004, 12:11
Gezien: 2223 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: WBA-Wonen (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 055-378 14 60
Woonplaats: Apeldoorn
Regio: Gelderland

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 12:03

Ik ga iig idd even op Marktplaats kijken, bedankt voor de tip. Die site zal ik ook bekijken.

Het enige dat in aanmerking komt is de woning in Beek... en dat is veel te zuidelijk. Susteren is al bijna de helft van mijn salaris... Scheve mond Dat appartementje in Venlo... Dat zou ideaal zijn. Kan het alleen niet betalen Frusty