16 jaar; eindelijk uit!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

16 jaar; eindelijk uit!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 19:04

hey mensen, nadat ik laatst 16 was geworden mocht ik dan eindelijk mee naar de tent waar me broer met ze vrienden altijd heen gaat op zaterdagavond...
Gisteren mocht ik dan eindelijk, voor t eerst mee uit!!!
Klinkt een beetje kinderachtig, maar ik maakte me best een beetje 'zorgen' over hoe warm en druk t daar was enzo... dat soort dingen, maar het was echt geweldig! Eindelijk begrijp ik dan waarom mensen altijd zo graag uit willen, ik heb helemaal de smaak te pakken en ga voortaan iedere week mee!!

Hallo??


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:11

We eisen verslag Haha!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:25

allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag Knipoog en ik dacht eerst ook dat het helemaal niets was om uit te gaan , ik hou niet zo van al dat gedoe kijken wat je aan doet , make-up etc. Maar het is inderdaad erg leuk om uit te gaan Lachen (alleen doe ik wel gewoon het eerste aan wat ik in de kast tegen kom Knipoog )

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:04

Linardsje23 schreef:
allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag Knipoog en ik dacht eerst ook dat het helemaal niets was om uit te gaan , ik hou niet zo van al dat gedoe kijken wat je aan doet , make-up etc. Maar het is inderdaad erg leuk om uit te gaan Lachen (alleen doe ik wel gewoon het eerste aan wat ik in de kast tegen kom Knipoog )


Haha volgens mij ga ik trouwens vakar uit dan jij Tong uitsteken En ik ben nog maar net 14 Schijnheilig Haha bij de zaak controleren ze toch amper Lachen

Maar het is zeker leuk om uit te gaan! Als ik 16 ben, ben ik blij, hoef ik geen id meer te lenen!

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 20:30

verslag, op verzoek van Akke: eerst een half uur om me heen staan kijken van; dit is nou dat uitgaan waar iedereen het over heeft... lekker wat gedronken en ik kwam mensen tegen van school die mij daar echt niet hadden verw8, omdat ik op school altijd nogal verlegen en stil ben... maar hun bleken ook hartstikke aardig en gezellig te zijn!! leuke jongens waren er nog nie egt, maar dat geeft voor zo'n eerste keer ook nie....
het was echt heeeeel cool in ieder geval!!

Hallo??

XSantyX

Berichten: 387
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Bij Santos en Waldjo in de stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:31

Leuk voor je ja Haha! ! Ik mag nog niet uit, best wel logisch eigenlijk, ik ben nog maar een bruggertje Knipoog . Ik mag alleen naar de disco in ons dorp alleen daar zitten allemaal van die 'crimineeltjes' met drugs enzo dus daar wil ik niet eens heen Tong uitsteken .

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:43

leuk dat je nu ook uit mag!! ik ben nu 15 en ga ook al uit. meestal 1 of 2 keer in de maand. en dan ook wel naar disco`s voor 16 jaar en ouder. mijn vriendin en ik zitten dan altijd van oeeeh zouden we er wel in komen. maar zijn tot nu toe altijd nog binnen gekomen gelukkig Lachen

*


Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 22:51

Uitgaan is best gezellig, maar me toch iets te druk. Zit liever vrijdagmiddag in de kroeg dan 's avonds.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 22:56

Leuk voor je Lachen

Zelf zou ik er niet gelukkig van worden Scheve mond
Al die drukte...

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 15:38

RockyLover"]
[quote="Linardsje23 schreef:
allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag Knipoog en ik dacht eerst ook dat het helemaal niets was om uit te gaan , ik hou niet zo van al dat gedoe kijken wat je aan doet , make-up etc. Maar het is inderdaad erg leuk om uit te gaan Lachen (alleen doe ik wel gewoon het eerste aan wat ik in de kast tegen kom Knipoog )


Haha volgens mij ga ik trouwens vakar uit dan jij Tong uitsteken En ik ben nog maar net 14 Schijnheilig Haha bij de zaak controleren ze toch amper Lachen

Maar het is zeker leuk om uit te gaan! Als ik 16 ben, ben ik blij, hoef ik geen id meer te lenen!
[/quote]

roos is al twee keer geweest Knipoog

Senja

Berichten: 371
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 18:17

Tsjeemie hee, checken ze bij jullie hoe oud je bent? Vorig jaar (toen was ik 15) ging ik al mee naar de kroeg hier (18+). Ben jij zo gehoorzaam of wordt er bij jullie echt gecontroleerd? Verward

I'm not weird, I'm gifted!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 18:57

Leuk is het he, maar je moet wel de juiste vrienden mee hebben, anders vind ik er geen bal aan.
Zo zouden wij volgende week weer uitgaan met een hele groep, helaas kan ik niet mee omdat ik op krukken loop Verdrietig .
Waar ga jij uit in Leidschendam? Huis van Oranje?

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 18:59

yeah ik ben jaloers, ik mag bijna niet uit..... Over 1 jaartje eindelijk Tong uitsteken want ik ben pas 15 geworden Lachen

Summer , here I come !!!

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:20

hmm bij ons is alles 21+ en dat controleren ze erg streng, alleen in een dorp hiernaast is een 16+ maar dat is zo extreem vol altijd, kan je echt niet bewegen bijna!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:24

Ah jammer, kennen jullie drie gezusters in groningen. Vetgezellig, vooral boven.

Summer , here I come !!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, BLEXBot, cheidie, cinniz123, ComscoreBot, daaf4ever, HighFly_, Labby1, milatje, Plonspony, Steenbok12, verootjoo, XXInKA en 57 bezoekers