Hoe zit dat toch met chippen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Hoe zit dat toch met chippen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 18:57

Hoi hoi

Ik heb voor 3 weken terug mijn beide KWPN-ers laten chippen.

* Ze staan beide nog NIET op mijn naam
* 1 heeft WEL een paspoort, de ander NIET

Ik wil ze graag beide op mijn naam hebben staan en Norton moet nog een paspoort hebben. Ik heb allerlei papieren erbij gekregen bij het chippen. Als het goed is moet ik nu een brief gaan schrijven?
Maar wat is het adres ervan? En wat moet ik er precies in zetten?

De 1 zegt dat ik het zus en zo moet doen, de ander zegt weer wat heel anders.... Wie wil mij raad geven?! Ik heb al van alles nagekeken, maar heb geen zin in heen en weer gestuur met papieren, wil het in 1 keer goed doen!!

Groetjes Linda

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:00

neej hoor je hoeft geen brief te sturen.. als je wedstrijden wilt rijden.. dan moet je ras.. van je pony.. de papieren sturen.. maar je krijgt vanzelf.. wel bericht!!.. zo is het mij gebeurt

ruiter44
Berichten: 16
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:21

als dat door een paardenpaspoortconsulent van het KWPN is geweest wordt het allemaal netjes voor U geregeld!!!!!!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:23

Ik heb vorige week nog mijn jaarling laten chippen (KWPN'er) de DA vulde voor mij het formulier in en stuurde dit op naar de KWPN, als het goed is krijg ik de in komende weken het paspoort bij mij in de bus.

Voor het paard wat al een paspoort had kun je op het formulier wat je bij het chippen kreeg aanvinken dat het paard over moet worden geschreven van naam, hiervoor moet je als ik het goed is lid zijn (of worden) van de KWPN.