Sevin @ work op wedstrijd Schoonhoven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Sevin @ work op wedstrijd Schoonhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 15:20

Hier dan eindelijk een paar foto's van de wedstrijd in Schoonhoven op 25 april 2004. Ik heb daar L2 pony's gereden en ik had 159 en 157 en 2 1e prijzen. Tong uitsteken Alle foto's zijn van het inrijden, ik heb geen foto's van de proefjes zelf.

Afbeelding

Even praten met de concurrentie! Sevin heeft hier wel een mooi ruim stapje Cool

Afbeelding

Ehm, hier ben ik nog steeds aan het praten en aan het instappen geloof ik hahaha.

Afbeelding

Close up van het hoofd van het paard van de concurrentie en van mij. Ik geef hem hier net de sporen Tong uitsteken

Afbeelding

Braaaaaaave Sevin en even lachen naar de fotograaf Haha! Brr, hij heeft hier wel een rare nek Verward

Nou dit was het weer. Binnenkort moet ik maar eens rijfoto's ofzo erop zetten.

Groetjes Manon


Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:26

Wow! Twee keren eerste! Bloos!
Proficiat!

Ziet me er wel een leuke pony uit Lachen Hoe groot is ie? Welk ras? Lachen

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:26

Gefeliciteerd met je punten en eerste plaatsen! Lachen
Leuke pony!

Als je het echt niet meer weet wordt je toch gewoon passagier!


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:27

gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen Leuke schimm ook Party!!

Jammer dat de foto's niet van het echte rijden zijn, ik heb zo jammer genoeg niet echt een beeld gekregen... Dus de volgendekeer echte rijfoto's plaatsen ben erg benieuwd!

:){

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 15:38

Nee klopt dat je van deze foto's weinig van het rijden ziet. Ik heb zelf geen digicam, dus wachten voordat het rolletje vol en dan inscannen werkt vaak niet >;)
Sevin is 1.515m en het is een NRPS (anglo-arabier)

Iedereen bedankt voor de felicitaties, maar we waren maar met z'n tweeën in de rubriek, dus stel je er niet teveel van voor Haha!

Maar ik ga echt kijken of ik binnenkort rijfoto's heb hoor!

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:20

He grappig! Heb jullie je proefje zien rijden en jullie waren terecht eerste. Het zag er netjes uit hoor! Ga zo door. Zijn jullie in mei en juni weer van de partij? Dan mag je trouwens op beide dagen starten omdat het op gras is.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 18:19

Kyona schreef:
He grappig! Heb jullie je proefje zien rijden en jullie waren terecht eerste. Het zag er netjes uit hoor! Ga zo door. Zijn jullie in mei en juni weer van de partij? Dan mag je trouwens op beide dagen starten omdat het op gras is.


Echt waar?? Lachen zeg! Bedankt hoor, het ging ook best lekker.

Mei en juni ben ik er niet. Ik denk dat ik in het winterseizoen wel weer een keertje kom. Vond het een erg fijne wedstrijd!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 18:22

Leuke foto's !
Ik startte zaterdag op een wedstrijd, met precies hetzelfde zadeldek, die van Havens paardenvoeders...
... en werd bij de jury geroepen, die mij vertelde dat het verboden is om met reclame rond te rijden Verward , maar hij zag het voor deze keer door de vingers (gelukkig, want we werden 1e Knipoog ). Maar weet iemand of het inderdaad verboden is om met zo'n zadeldek te rijden met reclame erop?
Lijkt me dan ook wel handig voor jou, Manon, om dit te weten !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 20:33

Nee mag gewoon hoor, zover ik weet.
Je mag iets van 200 cm2 (correct me if i'm wrong) aan reclame op je dekje hebben. Ik heb er iig niets over gehoord.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers