wie kent fokker miltenburg???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

wie kent fokker miltenburg???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 20:19

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar gegevens van de fokker miltenburg.. Hij is de fokker van mijn paard maar ik weet dus alleen zijn naam.. Ik hoop op deze manier wat meer van hun te weten te komen...

groetjes rilana

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:58

Weet je ook niet waar hij/zij woont en wat de afstamming van je paard is Verward

Ik ken namelijk wel een Miltenburg die fokt Mijn merrie komt daar namelijk vandaan

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 21:37

de afstamming is rex manga. en de moeder van mijn paard is wilroodnoot. ik hoop dat je nu genoeg weet om mij te kunnen helpen

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen


rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:47

je kunt het KWPN bellen, er staat vast een lidnummer van de fokker op het stamboekpapier, ze kunnen bij het KWPN zo de adresgegevens er voor je bijzoeken!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:01

De Miltenburg die ik ken heeft voor zover ik weet geen merries uit de roodnoot-stam (en ook niet met Rex Magna gefokt)

Ik zou maandag het KWPN even bellen als ik jou was Die kunnen je vast wel meer vertellen. Bij mij staan de gegevens van de fokker trouwens gewoon op het papier

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 22:21

Bij mij op het papier staat dus alleen de naam. Vandaar dat ik me afvroeg of iemand hier er iets meer van wist...
Bedankt in ieder geval!!!

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: meniekske en 99 bezoekers