Kür Muziek

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 17:55

weet iemand nog leuke muziek voor onze 4-tal kür we hebben nu best leuke trance muziek maar ik wil toch nog even verder kijken als beginnetje hebben we enigma wat ook bij onze oude proef zowas bart jij hebt als het goed is deze muziek gehad van mij via icq kun je dat niet hieronder zetten? kan de rest een beetje luisteren.
voor de nieuwe proef hebben we superstring en strings of harmonie dat soort muziek.. weet iemand nog wat anders? alvast bedankt!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 18:18

Hey die ho,

Ok, muziek staat nu <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.bokt.nl/forums/userimgs/kimskur.mp3" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End -->. Let wel op!! Hij is 7.5 meg!

_________________
"It is not enough to succeed. Others must fail." -- Gore Vidal Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-02-06 18:19 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 18:28

hoi

heeft er misschien ook iemand de muziek van Anky. Bonfires symphonie. Of weet je waar die staat. alsvast bedankt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 18:45

wel kim doe alle 4 een rood latexen pak aan en dan allemaal blonde haren en dan oops .. i did it again !! lot vind dat heel tof hahaha

groetjes

pj

ps: als je dat doet kom ik kijken hahaha

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 18:46

Tsk, Mannen...
Allemaal hetzelfde }>

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 18:56

ja maar ja !! als je kim in haar rode latexe pak ziet kom je ook rap af hoor !!!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 19:07

dus je hebt der al een keer in der rode latexpakje gezien??

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 19:11

ja hoor ! kim is mijn cyberlief hahaha maar stel jullie voor en dan komt kim daar op haar lottel ik ezie het al voor mij

zo als dit dus

Afbeelding


sorry is wat groot maar geef toe een lust voor het oog ons britney hé maar kim op lottel !! komaan !! ik ben dan haar grootste fan en voorzitter van de fanclub !!

groetjes pj


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pieterjan op 2001-02-06 19:13 ]</font>

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 19:18

eigenlij zou jij met torino en een latexpakje samen met kim eenpas de deux moeten doen. plastificeren jullie meteen ook torino en lottel erbij. denk dat t er wel leuk uitkomt te zien.
Maar vindt je britney nu echt leuk? ok wil we toegeven dat ze der beter uit ziet dan christina a. maar is toch niets spannends meer aan zo'n latex pakje kan je al precies zien wat der onderzit.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 19:29

geef nu toe !! britney is een lekker ding haha zie maar naar haar in stronger op die brug !! als ze zot is he amai dan !!!
zie maar nog een laatste foto

Afbeelding haha dit is niet eens een mooie foto maar zal ik dan ook mij in een larexe pak heisen en dan doen swe de paarden latexen bandages aan
geod ?

groetjes

^pj

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 19:47

ja das leuk idee. waar en wanneer??? ik kom kijken dan. hihi lijkt me wel grappig 2 in latex gehulde persoontjes die een kur rijden.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 19:56

niet zo maar mensen een babe(=kim) en een hunk (= ikke ) hahah en dan 2 knollies die heel mooi gaan haha
groetjes

pj

ps kim moet zelf nog akkoord gaan

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 20:53

tuurlijk gaat kim akkoord met zo'n super idee!! we gaan ook een fanclub oprichten ok?? "Fanclub voor PJ en Kim met hun paarden in LATEX" haha zie t echt al helemaal voor me! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
grtz!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 21:17

*grijnz* zo te zien heb ik niets meer in te brengen...
Maar PJ tuurlijk wil ik in een latex pakje maar dan wel in een zwarte ene doe jij dan je rose string aan ... Lachen
*grijnz* nou heb ik nog geen muziek!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 02:04

hahahahah die PJ,

Dan moeten jullie wel elastiekjes met hartjes in de paarden hun manen doen heh!!
Die ook beetje opdirken en wat glitterhaarspray om ruitjes of hartjes op paardenkont te spuiten hihihihihi.

Groetjes,

Manon

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 06:45

zeg kim een string is wat koud hoor deze tijd van het jaar !! maar manon haaar idee is fantastisch met die glittermanen en staart en die hartjes !!
iedereen komen kijken over 4 jaar op de olympische spelen voor 's werelds mooist vertoonde pas de deux hahaha


groetjes

pj

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 09:01

hahahahaha

zotteke!
(enige belgische woord dat ik ken! van Urbanus!)

Liefs, T


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Purkii, schumiegirl, SemrushBot en 41 bezoekers