Neuhhh we schrokken niet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Neuhhh we schrokken niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 20:48

Vandaag met Dira gereden, ze was al erg fris, als je met je zweep tegen de bakrand kwam schoot ze al bijna onder je vandaan.
En ja hoor, na een kwartier een KNAL niet normaal meer!
Bovenin de bak was een TL-buis ontploft of wat dan ook.
Binnen 1 seconde waren we aan de andere kant van de bak. Dira sprong echt met 4 benen in de lucht *LOL*
Er kwam geen glas naar beneden gelukkig maar ik heb snel het licht uitgedaan. Het is bij ons in 2 compartimenten verdeeld dus ik reed ineens met half licht.
Ja en dan is die hoek waar de hindernissen staan ineens wel erg donker!
Ze stond echt te trillen op haar beentjes, liep heel voorzichtig stapje voor stapje richting die hoek en dan zakte die kont er helemaal onder voor een noodstop. Ze leek wel een volleerd westernpaardje die de slidingstop doet.
Van lekker rijden kwam niks meer, ik heb haar na een minuut of 10 afgezadeld en ben los met haar door de bak gaan lopen. Ze liep heel sneaky achter mij aan toen ik naar de hoek liep, de held.
Je zou haar niet opgemerkt hebben als ze niet zo ongelofelijk stond te snurken! Jemig die neusgaten pasten wel 2 tennisballen in!

Ik heb maar even gemeld dat de verlichting stuk was, waren ze erg blij mee want nu kunnen ze in de vrieskou op een ladder van 15 meter gaan staan ofzo Tong uitsteken


paard
Berichten: 1
Geregistreerd: 10-01-02
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 20:55

:+: ja sommige pony's hebben dat

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 21:01

ja dat doen ze he Gaaaap

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 22:14

ahh wat een held!!
Ik dacht dat haflingers zulke dappere pony's waren? Schijnheilig
ik heb er ook zo eentje hoor Haha!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 10:50

ohhooooo,
nou, hier is volgens mij geen enkel paard tegen bestand hoor, arme Dira, weet 'ie veel wat een tl-balk is, laat staan dat ze een knal geven als ze kapot gaan *LOL*

ik hoop dat het vanavond weer wat beter gaat, ik kan me de schrik van het arme beestje helemaal voorstellen!

je zult je zelf ook wel de pleuris geschrokken zijn ?

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 12:06

Zou dat komen doordat jij nooit losrijdt, zo van stal begint te scheuren, dat kunnen die lampen niet aanzien hoor Knipoog Haha! Haha! Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-02 13:06

*LOL* wie weet Jasmijn Haha!

Ik kom natuurlijk altijd als een tornado de bak in scheuren, net als het paard moet ook het lampje binnen 1 minuut warm zijn.
Oei als het lampje kapot gaat, zal ik mijn paard dan ook kapot rijden? Knipoog


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 13:08

die van mij is ook al zo'n "held" Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 13:26

Gek hè, soms maakt zo´n situatie de paarden niets uit en soms gaan ze helemaal over de rooie Verward !
Wij hebben eens een keer een paar muizen in de hoek van de binnenbak gehad Lachen , we hadden les met 6 paarden en toen het eerste paard daar de hoek in kwam, begonnen de muizen Party!! te maken *LOL* . Toen was de chaos dus écht kompleet. Onze rij-instruckteur werd bijna door 6 paarden van de sokken gelopen *LOL* *LOL* . Wij moesten allemaal zó vreselijk lachen! Iedere keer als we weer in die hoek kwamen, was er wel weer een paard dat even geweldig moest "schrikken" en weer begon te rennen. Intussen waren we allemaal zo melig geworden, dat we de les maar hebben afgebroken, er was geen land meer met ons (zowel paarden als ruiters) te bezeilen Pling !
Ben je al weer in de bak geweest? Het kan zijn dat ze nog een tijdje iewat "schrikkerig" reageert, als je op de plaats komt, waar "HET" gebeurde! Dikke had dat ook, het heeft zeker wel 2 weken geduurd voordat ´ie niet meer verstijfde als we in de bewuste hoek reden Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-02 13:28

Ik ben benieuwd hoe ze vanavond doet...ze ziet wel vaker spoken dus van deze situatie zal ze ook wel weer gebruik maken Gaaaap

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 20:50

Arm paard! }>

Maar als ik jou was zou ik er toch op blijven zitten hoor. De mijne heeft ook van die acties, er is één hoek in de manege die structureel eng is. Dan ga ik daar prutsen in stap en daarna in draf en uiteindelijk kan ik er (soms) langs. Maar als ik al in een slecht humeur ben blijf ik er meestal uit de buurt om conflicten te voorkomen Extreme duivel Anders ga ik slaan en dat is gewoon niet eerlijk.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, dazai, Ladypronk, Mieke, Paardennamen, StalNollie en 101 bezoekers