Ik mag King Nero rijden en verzorgen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Ik mag King Nero rijden en verzorgen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 12:08

Jaja mensen..tis wat...
Eergisteren was ik met mn stiefvader aan praten over het dekken van onze merrie..toen zei die jaa, ik ken mensen die een bonte dressuur hengst hebben , ik was meteen blij want dat zoek ik precies: bont of appaloosa en dressuur kwaliteit!:j Toen zei die kom maar gewoon een keer kijken, je mag zelfs rijden..ik dacht HUH rijden?!? OK dan!

Volgende dag (Gisteren) komen we bij de stal blijkt de bonte hengst KING NERO te zijn!! Cheese! Blijkt dat de eigenaar problemen heeft en er al maanden niks met de paarden gedaan zijn (hij heeft ook een andere hengst, spring hengst ) en ik mocht ze wel verzorgen als mij dat leuk leek!! *LOL* Ik mocht meteen gaan rijden als ik wou. Beide paarden waren heel rustig King Nero was echt een leuk paard om te rijden! Ik weet nog lang niet genoeg van wat dat paard zelf kent dus echt veel krijg ik er niet uit maar het is een super leuke leer paard!! De spring hengst was ook heel lief en super fijn paard om te rijden! Ik mocht ze rijden en beetje door trainen van de eigenaar! OK dan! Ik vind het echt helemaal cool! Beide paarden zien er een beetje verwaarloosed uit dus ik ga ze wat pulp en extra brokken geven, ook omdat ze gereden worden en elke dag een uurtje naar buiten

Sorry voor mn lange verhaal maar ben echt helemaal blij!!! Clown

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 12:11

Haha ! Echt leuk joh voor je ! Veel plezier dan met deze 2 toppertjes Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 12:14

Wowsers... kan me voorstellen dat je ontzettend blij daarmee bent Lachen

Gefeliciteerd!

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 12:28

echt super leuk voor je. Nou daar ben je wel even zoet mee Knipoog
maar krijgen we ook foto's te zien?

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 12:34

Hopelijk kunnen we een keer fotos maken Dan zet ik ze meteen hier op! Ik hoop dat ze snel een beetje aankomen en wat beter in hun vel zitten dan zien ze er vast 10 x beter uit! bedankt voor de leuke reacties!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 14:02

Tof hoor en idd foto's zijn er welkom. Dus je mag ze ook zelf voeren net een eigen paard zeg toppie.

Alayda

Berichten: 878
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Munstergeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 14:33

Zo wat gaaf zeg!!!
Jaaaah,we willen snel foto's zien hoor!!:j
Succes en plezier ermee!!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 16:16

Zo, dat is een leuk klusje!
Ik hoop voor jou dat je ze echt een poosje kan blijven verzorgen en rijden...
Veel plezier ermee!

_Sas_

Berichten: 3313
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 16:20

Gefeliciteerd!! Hou ons op de hoogte hoe het gaat Lachen

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 17:00

Ik wil je eigenlijk waarschuwen voor die mensen. Waar staat King Nero nog in Tubbergen? Die springhengst, gaat het om die grote bruine of gaat het over die schimmel? Als je meer wilt weten dan moet je mij maar even pb-en.

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 10:44

Het valt eigenlijk vies tegen met Nero Boos! Hij is al wel 16 jaar en geeft mij het gevoel dat hij gewoon met rust gelaten wil worden..hem rijden is ook een ramp, hij kent zoveel, en ik niet en hij is zo goed door gereden door 1 persoon volgens mij dat ik m niet fatsoenlijk aan het lopen kan krijgen..maarja...De grote bruine, Onemet heet ie, is wel een heel leuk paard..Hijs ontzettend leuk!! Hijs super fijn om te rijden en gewoon 'normaal' ingereden..dus alle knoppen zitten er niet op (jaaa oke hij IS een springpaard) en er valt hem nog veel te leren..zijn draf is wat minder maar zn galop is gewoon SUPER!! (echt een spring paard he Knipoog) Vandaag gingen we filmpje, fotos maken, zal ff kijken of het me lukt om ze hier op te krijgen!!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:51

Ben heel benieuwd naar de foto's !
gefeliciteerd trouwens nog Haha!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:53

Leuk hoor! Veel plezier!

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:00

Zo leuk is het allemaal niet! Die paarden staan er onder bizarre omstandigheden.

Dat King Nero niet goed loopt is te wijten aan het feit dat het paard al 2 jaar niet meer gereden is en hij zeker een aantal maanden geen beweging meer heeft gehad. Ik denk dat je niet beter wordt van 4 maanden in een stal staan zonder er uitgehaald te worden en nagenoeg geen eten te krijgen. Dit paard is op dit moment helemaal gefrustreerd door de gehele situatie en ik denk dat hij inderdaad met rust gelaten wil worden. Die paarden zijn door een hel gegaan.

Wat wel fijn is is dat de paarden weer een beetje aandacht krijgen. Voor zolang het duurt. De paarden staan te koop.

Mocht iemand paarden willen redden, red dan deze paarden.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:28

dat klinkt idd niet echt leuk. Hoop dat een leuk persoon deze paarden koopt en skitter ze misschien kan blijven verzorgen.

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:20

gouda schreef:
dat klinkt idd niet echt leuk. Hoop dat een leuk persoon deze paarden koopt en skitter ze misschien kan blijven verzorgen.


Dat zou voor haar inderdaad leuk zijn.

Nogmaals, ik vind het fijn dat de paarden nu aandacht krijgen. Ik heb alleen een dubbel gevoel hierbij. Ik wil niet dat Skitter de dupe wordt van die hele situatie daar.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:23

Zou je voor mij eens kunnen informeren wat King Nero moet kosten? Ik heb hem gereden toen hij in sellingen stond, die meid kreeg hem met precies hetzelfde verhaal. Zij had een nakomeling van hem, is daar eens gaan kijken en de week erop stond hij al bij haar op stal. Jammer dat t bij haar er aan ontbrak qua doorzettingsvermogen. Wij (ik samen met 2 vriendinnen) zijn daar toen wezen kijken ivm promotie op onze site...Wij hebben hem toen ook gereden, nathalie (meiskje is 12) kon hem prima aan, hij is voorheen Z2 dressuur geweest en stond toen ook al 2 jaar stil (dit is zeker alweer 2 jaar geleden)...het is een lief paard maar idd een die je aan t werk moet zetten, consequent de training oppakken, hij heeft te lang zijn zin gehad met niets doen...ze mogen hem mij wel brengen... Knipoog

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:24

ik heb overigens wel foto`s van hem onder zadel, helaas weet ik niet hoe ik ze kan plaatsen...

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:40

das inderdaat wel leuk, welke spring hengst was het dan?? en wat voorn bloedlijn zit erachter? ben der wel een beetje benieuwd naar Lachen komen er ook nog fotos?? lijkt m leuk, veel succes ermee

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 22:38

als je meer wilt weten over zijn afstamming (kweet niet of dit mag) kijk dan eens op mijn website www.stable-rubywhite.nl hij staat onder dekhengsten->king nero, staat ook hele afstamming etc op

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 19:54

Naja het gaat helaas anders als ik had gehoopt..we hebben onemed gekocht..maar niet voor mij Huilen
Verdrietig voor de zoon van de eigenaar eigenlijk die gaat hem trainen en uitbrengen tot M springen (waarom niet meteen Z) en dan verkopen ze hem weer....gewoon mijn droom aan hem gegeven..een paard om wedstrijden mee te rijden en gezellig met zn allen er heen... Verdrietig Huilen Boos!

naja

Life sucks....maar tis wel goed voor onemed

maar ik MOET dit gewoon zeggen
Toen ik met hem ging springen ging hij geen EEN keer stoppen (ja stoppen en dan springen) maar voor de zoon van de eigenaar lekker wel 2 keer Clown
gna gna naja niks tegen hem hijs heel aardig en heeft veel geluk dat mijn ouders meer van hem houden dan van mij
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 20:10

Skitter schreef:
Naja het gaat helaas anders als ik had gehoopt..we hebben onemed gekocht..maar niet voor mij Huilen
Verdrietig voor de zoon van de eigenaar eigenlijk die gaat hem trainen en uitbrengen tot M springen (waarom niet meteen Z) en dan verkopen ze hem weer....gewoon mijn droom aan hem gegeven..een paard om wedstrijden mee te rijden en gezellig met zn allen er heen... Verdrietig Huilen Boos!

naja

Life sucks....maar tis wel goed voor onemed

maar ik MOET dit gewoon zeggen
Toen ik met hem ging springen ging hij geen EEN keer stoppen (ja stoppen en dan springen) maar voor de zoon van de eigenaar lekker wel 2 keer Clown
gna gna naja niks tegen hem hijs heel aardig en heeft veel geluk dat mijn ouders meer van hem houden dan van mij
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen


jammer
ik vind het een beetje banketstaaf voor je maja zoals je al zech het is wel goed voor onemed Knipoog

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 08:47

Ik hoorde het dit weekend van Pieter.

Wees blij dat het paard nu van jullie is en dat jullie het paard nu het beste kunnen geven. Misschien dat jij in de toekomst het paard wel gaat rijden. You'll never know!!!!!!!!

ponylover11

Berichten: 76
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:25

Als je op King Nero wil gaan rijden moet je uitkijken dat die vette dochters van Herman er niet op gaan rijden. Zij verpesten alle paarden!!
PS wat vind je ervan als een paard op een donkere stal word bijgezet voor een hele nacht of nog langer...... (zie de knik in z`n hals). King Nero had beter in Polen kunnen blijven. Daar liep hij voor een kar lekker in de vrijheid.

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:39

Mijn merrie heb ik ooit laten dekken door King Nero jammer genoeg geen veulen opgeleverd. Maar war een vreemde man de eigenaar en hij kwam bij ons aan met echt een hele oude trailer, ik vond het allemaal maar raar. Nou maar goed dat hij daar weg is.