Met racepony in de paarden club les...zucht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Met racepony in de paarden club les...zucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 20:27

Doordat Lowara ziek is, en ik toch naar de clubles wilde, is het altijd handig dat ik een reserve pony binnen handbereik heb.
Dus mocht Cezanne de C pony half arabier gezellig mee naar de les.
Ze is dus mijn oude kinderpony, super sjiek, maar nogal druk, ik rij normaal op een muts van een Tinker, en Cezanne is echt een kruidvatje (helemaal na 4 dagen vrij te hebben gehad!!)

Zucht, echt iedereen zat de hele tijd van "ooh wat is ze schattig en klein" totdat we gingen springen Haha!
Cezanne is nogal erm, erg blij en heeft de nare eigenschap bij elke hindernis vol op de rem te gaan, en als een idioot te gaan gedragen.

En Marlinda (de instructrice) vond haar toen nog schattiger, ik moest maar meer been geven Verward (beest ging echt plankgas) dus ik zei bij een lijntje van 3 hindernissen dat ik het niet ging doen, omdat ik het niet durfde Bloos (ik 1m78, pony 1m36, hindernis, 50 cm) Bloos Bloos
Ik was gewoon echt bang, en toen wilde Marli, die ook in mijn les reed, het wel proberen.
Volgens marlinda zou ze echt niet weigeren als ik mijn been er maar bijhield, dus toen mocht Marli het op Marlinda's manier proberen van mij (

En ja hoor, vol vermogen erop af, en dus echt vol op de rem (niet 1X, stuk of 4 keer) Ha, nu zagen ze het ook eens een keertje. Maar helaas, de pony wordt nu al helemaal gezien als supercool... Verward

Ok, is het ook wel, zo'n C pony'tje die gewoon alle oefeningen kan die al die grote paarden ook kunnen, en als ze een goede springbui heeft, kan ze best 1m10 springen zonder problemen Haha! Haha! trots

Ik heb maar besloten, ik heb een westernpony, ze kan in ieder geval de slidingstop erg goed Knipoog
Waarom zijn pony's schattig als ze raar gedrag vertonen vraag ik mij dan af? als het 1 van de paarden was geweest was het stout geweest, maar bij Cezanne vonden ze het juist leuk. (ik niet, zweet stond in m'n gezicht, maar ik heb mijn trots, ik laat mij niet wegjagen door zo'n opdondertje natuurlijk)

Nog slechts 3 maanden met haar naar de les, en dan kan ik weer veilig met mijn Tinkertje in de les rijden. ooh ja, voor dat ik het vergeet,

Clown Clown Clown Cezanne is vandaag 15 geworden, dus allemaal even hiep hiep hoera zingen he!! Clown Clown Clown Clown

Sani

Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 20:40

er is er een jarig hoera hoera Muziek! Muziek!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 20:47

ponys zijn kleiner dan paarden en hebben altijd... ja hoe zeg je dat.... iets knuffeligs, schattig. denk dat ze ook vaak een etiket op krijgen geplakt van te voren voordat ze weten wat er in t potje zit Tong uitsteken Knipoog
zoiets

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:23

Dat denk ik ook, en als de kleine schattige pony dan vreemd gaat doen wordt het nog schattiger Haha!
Hopelijk voor jou gaat het de komende 3 maanden toch nog een beetje goedkomen Ach gut

Hiep hiep hoera trouwens Tong uitsteken

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:27

Lang zal Cezanna leven Muziek!

Ja hopelijk gaat het die 3 maanden wel wat beter Knipoog
Toen ik voor 't eerst met Herman ging lessen was ook een ramp, nu is ie braaf Knipoog

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 19:28

hihi ze is wel braaf, alleen een beetje heel erg hyper:)