Webcams? Welke nemen? Wie helpt me?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Webcams? Welke nemen? Wie helpt me?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 14:40

Hoi, Ik wil van de week een webcam gaan halen. En nu morgen jullie mij advies gaan geven. Aangezien ik van al die computer gedoe niks af weet *LOL* .
Ik zoek een webcam :
* waarmee je naast cammen ook fotos van redelijke kwalititeit kunt maken.
* die niet te duur is. liefste onder de 40 euro.
* waarvan beelden en fotos duidelijk zijn.
en die gewoon zeker weten goed is. Wie kan mij helpen. Of vertellen over jullie cams enz. Want ik moet mijn ouders al over halen om er eentje te krijgen. En dan wil i kwel graag meteen een goede Tong uitsteken

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:43

Oeh, spannend topic!

Ik ga deze ook volgen, want ik wil ook een nieuwe cam Tong uitsteken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:43

kijk eens op www.kieskeurig.nl

Als je ook nog foto's wil maken van een redelijk kwaliteit zou ik wat meer neerleggen dan 40 euro. Denk dat je bij de merken als logitech en trust moet kijken.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 14:50

Thanx voor de site ik ga nu kijken.
Ynzo..ik wil al sinds me verjaardag (9a jnuari) een cam, maar het komt er nooit van. Maar nu heeft me pa middagdienst, dus kan ik met me ma gaan. Die wil wat sneller even sponseren Tong uitsteken

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:57

Ik zie op die kieskeurig een webcam van 11 euro staan, en die is hier in Hoogvliet te koop. Ik denk dat ik die dan maar ga halen, aangezien de kwaliteit mij absoluut niks uitmaakt. Hoe minder duidelijk ik in beeld ben hoe beter Rolleyes

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 15:04

Denk dat je het beste voor een Logitech kunt gaan. Die zijn over het algemeen toch een stuk beter qua qualiteit idd... trust ben ik geen fan van, maar dat is al bekend..

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 15:06

Haha Ynzo. Zo egr zalt toch niet zijn. (profiel bekeken.) Neej hoor helemaal niet Tong uitsteken.
Oh oke. Bedankt voor de tip Sypheron!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 15:54

Sypheron schreef:
Denk dat je het beste voor een Logitech kunt gaan. Die zijn over het algemeen toch een stuk beter qua qualiteit idd... trust ben ik geen fan van, maar dat is al bekend..


Ik ook niet Syp maar als mensen voor een kwart op de 1ste rij willen zitten kan je niet anders dan dat merk geven. Trouwens ze zijn nog iets beter dan al die vage merknamen die je nu ziet .

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 16:15

Ik weet al voor welke ik waarschijnlijk ga, de Trust Spyc@m 100 plus. Digitale camera enz. En goede beoordeling van de gebruikers. Morgen ochtend maar ff naar de pc winkel gaan. En dan kijken welke hun mij aanraden. Thanx nog voor de tips Lachen

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 16:36

Ik gebruik op het moment m'n digitale camera (van Trust) als webcam. Alleen vreet dat ding echt batterijen ik gebruik 'm bijna elke dag en moet toch wel minstens 1x per week nieuwe batterijen erin doen (en dan is het ook nog zo ingesteld dat er alleen Duracell niet-oplaadbare batterijen in kunnen Scheve mond en dat kost een hoop geld, ben al meer kwijt dan aan een webcam..) dus zodoende ben ik ook op zoek naar een goede webcam!

Ik weet niet of er in die Trust Spyc@m 100 plus, die jij wil kopen ook batterijen moeten.. maar anders raad ik het je echt af..

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 16:46

Ja, daar moeten ook batterijen in. Maar heb je geen stopcontact snoertje ofzo? Voor cammen? Das wel rot. Ik koop dan een webcam van Trsut denk ik, met de functie digtitale camera erbij. Maar bedankt voor de tip!