ongelovelijk..!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

ongelovelijk..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:31

Wat zijn sommige mensen toch ontverantwoordelijk..
Ze waren nog ouder dan ik !

Ik reed vandaag op een paard, Galant, en Cindy op Balou..
We gingen maar eens even door de wijk heen stappen.
We reden over een rustige weg, ineens hoorde ik een knal.
Mijn paard hoorde hem ook, en schrok. Hij schoot een stukje vooruit, op dat moment komt er een auto aan.
Inplaats van een stukje uit te wijken of rustig te gaan rijden, gaf meneer 50+ een flinke hoop gas, vlak langs de benen van mijn paard. Wat natuurlijk tot nog meer schrik leidde, nu bij beide paarden.

Goed, weer verder gereden.
We stapten langs een speeltuin, waar jongens aan het voetballen waren. Meisjes erbij, scooters erbij, wat er allemaal bij hoort he..
De zeker 15+ jongens schreeuwden enkele niet voor herhaling vatbare opmerkingen.
So, what? daar zijn we nu wel aan gewend..
Ineens kwam de bal onze kant op, rakelings langs mijn paard.
Dus, ik denk, even waarschuwen.
"Doe even voorzichtig, hij ging er vlak langs!"
Waarop de reactie was: "Houd je bek, *erge ziekte* H**r!"
Gewoon doorrijden.
En.. daar kwam bal 2, knoerd hard in de zij van mijn paard. Er klonk een dof geluid en Galant ging helemaal door het lint.
Cindy eropaf, met Balou, jongens weg natuurlijk.
(misschien werkte het ook mee dat Balou kan steigeren op commando, en flink uithaalde?)

We gingen toch maar even vragen wat de reden was dat ze mijn paard zo wilden mishandelen, maar er was geen zinnig woord uit te krijgen. (tenzij je alle ransige taal die je maar kan verzinnen zinnig noemt natuurlijk)

Hoe asociaal, ontverwantwoordelijk kan je zijn?
ongelovelijk!
Gelukkig zit er één bij mij in een clusterklas,
even 'checken' of hij ook onzinnige taal uitslaat als ik het erover heb in een grote klas die stil is?
(gna gna)

-roowz-

Elsjuh_B
Berichten: 40
Geregistreerd: 28-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:35

wat een stelletje gekken zeg Boos!
dat is eigenlijk de enigste reden waarom ik me zweep mee neem op buitenritten om van die opgeschoten jongens een mep te geven als ze te dichtbij komen Schijnheilig .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:32

Haay

Ja ik was dus diegene die op Balou ( LoetjeBoe Haha! ) reed. Ik was zo kwaad geworden toen ze die bal recht op het paard afschoten. Zoiets doe je toch gewoon niet? Wat zijn dat toch voor mensen?

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 21:18

echt trieste gasten zijn het... ze voelen zich altijd oh zo stoer in een groep Boos!

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:56

echt aso joh die mensen hebben gewoon geen hersens.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:35

Wat een k*tvolk heb je toch tegenwoordig! Hoe komen mensen erbij om anderen te schelden en lastig te vallen terwijl die nergens om gevraagd hebben?

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:28

Desiree schreef:
Wat een k*tvolk heb je toch tegenwoordig! Hoe komen mensen erbij om anderen te schelden en lastig te vallen terwijl die nergens om gevraagd hebben?


Mijn idee....Sommige mensen kunnen ze maar beter op een onbewoond eiland dumpen...Kunnen ze een ander tenminste niet lastigvallen..*braak* !!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:36

Elsjuh_B schreef:
wat een stelletje gekken zeg Boos!
dat is eigenlijk de enigste reden waarom ik me zweep mee neem op buitenritten om van die opgeschoten jongens een mep te geven als ze te dichtbij komen Schijnheilig .


Zweep breed de weg ophouden werkt ook erg goed. Fietsers willen nog wel eens vlak langs mijn paard rijden onder het idee van: Paard is toch verkeersmak?.

Nu krijg je commentaar dat de zweep uitsteekt maar ja dan zeg ik dat dat de afstand is die hun moeten aanhouden ivm trap gevaar (niet dat hij het doet maar je kan het risico niet nemen).

Buitenrijden is niet meer zo leuk als het ooit was paarden blijven dieren die je nu eenmaal niet 200% kan vertrouwen hoe vervelend het ook is. Jammer dat andere weggebruikers dat niet snappen.

Laui! was vorig jaar toch met een aktie bezig??.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:54

wat een gevaarlijke, onopgevoede snotjongens zeg. De stoom komt mij oren uit. Waarschijnlijk had ik er eens de politie bijgehaald. Eens zien of ze nog zo'n grote bek opzetten.

Zet die ene inderdaad maar eens flink voor schut in de klas. ~~}>

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 12:12

Wat een KL**TZAKKEN zeg . Ik denk dat ik behoorlijk was gaan meppen met zweep of vuist ~~}>. Zet die ene e*kel maar goed voor L*L in de klas !!