Hoe gaat het met de zomereczeempaarden.........

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Hoe gaat het met de zomereczeempaarden.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 19:40

.....en de middeltjes. En natuurlijk ben ik wel heel benieuwd naar de mensen die die pilletjes aan het proberen zijn..Novabom ofzoiets Verward Helpt het al?

Ik ben nog steeds driftig met Okozon aan het smeren...wat redelijk goed helpt (staart en manen zitten d'r nog aan, alleen een geschuurd), maar zijn buik heeft hij al helemaal open getrapt/krabt.

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !


ellepel

Berichten: 47328
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:00

die van mij had nog niet geschuurd tot 2 dagen geleden, meteen alles ingesmeerd met betadinezalf.
en hij heeft nog niet weer geschuurd.
valt bij die van mij trouwens mee. alleen in het midden van de manenkam schuurt hij.
onder de buik heeft hij ook een eczeemplek, maar die zet ik elke dag in een dunne laag, glycerona.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:37

De haflinger hier is nu een paar weken bezig met novabogom
EN........schuurt nog niet Haha! .
Dus houden we stillekes onze vingers gekruist.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:39

ik heb gelukkig nog maar een eczemer, zodra ik vd week merkte dat ze begon te schuren zodra ik haar binnenzette, heb ik haar buiten de vliegendeken van h.h opgedaan, geen centje pijn nu Knipoog

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:46

Mijne begon vorige week een klein beetje te schuren, meteen begonnen met de bach-lotion en antimuggenspray. Daarstraks schuurde hij heel even op stal, tot ik hem behandeld had. Ik heb vorig jaar al zijn manen en staart eraan kunnen houden met die Bach-bloesems, dus ik hoop dat het nu weer werkt. Zijn manen hangen nu onder zijn hals uit. Haha!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:23

Ja hij begint weer met schuren Scheve mond nog niet zo veel, maar het begin is er.
Ik zal maar eens met de eigenaresse gaan overleggen wat we er dit jaar aan gaan doen. Zucht gaan die mooie manen weer Verdrietig


Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 07:43

we wten niet zeker of 'ie eczeem heeft, vorig jaar een beetje, en hij schuurt nu ook al weer (fries van 2)middeltje?????

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 12:02

silvana schreef:
De haflinger hier is nu een paar weken bezig met novabogom
EN........schuurt nog niet Haha! .
Dus houden we stillekes onze vingers gekruist.


Ik duim met je mee....jeetje als dat spul toch zou helpen OK dan! . Ik hoorde dat er bij ons in de buurt ook een haflinger bezig was met dat spul, en die had tot op heden nog niet geschuurd...

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, djinnie, GoogleAdsense, LiannePuthzy, MarjanB, Rijsa, RoxanneJessy, SabrinaB en 79 bezoekers