kan dit hengstigheid??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

kan dit hengstigheid??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 21:33

het zit zo mijn merrie die had een geel lichaampje op haar rechter eierstok zie dit topic. [MD] Geel lichaampje

waardoor ze dus niet hengstig werd. nu is er gister een nieuwe merrie bij haar in het land gekomen en stond ze te knipogen/blitzen toen ik aan kwam lopen (weet niet of ze toevallig had geplast) en ze zat ook een beetje opdringerig te doen bij de nieuwe merrie en deed zuper vriendelijk tegen mijn ponyruintje. en ze had wat slijm aan haar vulva zitten.
ook toen ik een beetje bij de flanken prikte was ze erg geirriteerd (terwijl ze dar nooit omgeeft) en bij haar bil.ze gilde ook wat en dat is niks voor haar zou het kunnen zijn dat ze gestimuleerd is door deze merrie en dat ze hengstig aan het worden is??

alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:03

Natuurlijk maar hebben ze ook in de baarmoeder gekeken dat die niet vuil is? Een geel lichaam zit er altijd op als een ei gesprongen is maar kan soms lang te zien zijn.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 22:06

ja daar is niks mis mee ze is ook nog niet eerder drachtig geweest.

alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:56

Alikesflame schreef:
ja daar is niks mis mee ze is ook nog niet eerder drachtig geweest.

Dan moet je ze nu maar eens extra goed opvolgen. Van welke hengst laat je dekken? Als je de merrie wegbrengt, moet de hengstehouder het maar opvolgen en die heeft er alle baat bij dat het lukt dus...
Succes

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 11:01

ze word door onze fons gedekt. (als ze hengstig is) ja ik ga strax nog even kijken of er wat veranderd is.