Ik ben echt helemaal verliefd!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Ik ben echt helemaal verliefd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 21:35

Vandaag ben ik dus naar Riona gegaan ik liep naar de stal en zag toen dat ze in de buitenbak stond. Boos! Kon ik weer naar voor lopen, grr. *LOL*
Maarja ze kwam meteen aanrennen toen ik haar riep, dat maakte alles weer goed. Lovers Toen ben ik naar stal gelopen met d'r en heb d'r gepoetst. Niet zo lang want het was nogal koud dus dan krijg ik koude handjes. Schijnheilig ook even heeerlijk geknuffeld! Lovers Dat kan ze zo goed! Lovers
Echt heerlijk geknuffeld, kreeg gewoon vlinders in m'n buik.
Toen heb ik haar eens flink aan het werk gezet aan de longe. En alweer werd ik heeeelemaal verliefd! Kwijl Ze liep echt super mooi en toen besefte ik pas wat voor pachtbeest ik had! Kwijl Lovers Echt zoo mooi!
Toen we weer naar stal liepen liep ze met haar hoofdje tegen me aan te duwen, wat ik nogal irritant vond. Dus ik ging een beetje opzij maar ze bleef maar duwen. Toen zei ik een beetje laag 'RionĂ¡!!!!!' en toen keek ze me echt zo aan van 'huh?' de llieve schat!! Lovers Toen nog even gelopen een stukje over het harde, voor de peesjes. En haar afgezadelt.. Weeeeer werd ik zo verliefd. Ze is echt zo mooi! Ben echt helemaal verliefd.
Ze is echt mijn beauty!
Jammer genoeg weet ik nu al dat ze over 4 jaar weg moet Huilen omdat ik dan bij de paarden moet starten en dat gaat niet met haar.. Huilen


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:07

Leuk dat je nu al zo'n goeie band heb met Riona! 4 jaar is een lange tijd, maar tis zo om, dus geniet van der Lovers

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:13

"Jammer genoeg weet ik nu al dat ze over 4 jaar weg moet omdat ik dan bij de paarden moet starten en dat gaat niet met haar.. "

Lekker uitlokkend voor mij om hier weer op te reageren. Waar doe je paardrijden voor? Voor de wedstrijden of voor de band met je paard?


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:21

Nathalie heerlijk dat jij zo van je paardje kunt genieten *LOL*

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 22:26

Argh, Manda.. voor allebei? Nou goed! Jezus zeg.. zeik niet zo!
Ik vind wedstrijden nou eenmaal super leuk om te doen, als jij dat niet vind, nou oke, heb ik vrede mee hoor! Boos! En over 4 jaar moet ik dus bij de paarden starten dus dan gaat ze weg. Denk jij dat ik met mn lange benen straks nog op een slanke pony van 1.43 ga rijden. Frusty Ik kan geen 2 paarden houden.. dus moet ze eruit..!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:30

Manda schreef:
"Jammer genoeg weet ik nu al dat ze over 4 jaar weg moet omdat ik dan bij de paarden moet starten en dat gaat niet met haar.. "

Lekker uitlokkend voor mij om hier weer op te reageren. Waar doe je paardrijden voor? Voor de wedstrijden of voor de band met je paard?


ik heb queen ook verkocht omdat ik er geen wedstrijden meer mee kan rijden en ik toch een paard wil kopen en geen geld heb om 2 paarden te houden. gelukkig weet ik dat de mensen die hem nou hebben dat die super goed voor haar zijn. en ik kan haar zo vaak mogelijk opzoeken als ik wil...

enne nathalie wat fijn voor je zeg dat je zo geniet van haar..... is eg een fijn gevoel als je zo'n fijne band hebt met je paardje!

Love the life that you live, live the life that you love

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:34

haha ik ken het maar al te goed nathalie. Echt geweldig die paardjes.
Met longeren zie je trouwens veel meer van je paardje (hoe hij loopt) dan met erop zitten, dus das extra leuk Tong uitsteken
en dan zeggen die mensen dat longeren saai is Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:35

Nathalie schreef:
Argh, Manda.. voor allebei? Nou goed! Jezus zeg.. zeik niet zo!
Ik vind wedstrijden nou eenmaal super leuk om te doen, als jij dat niet vind, nou oke, heb ik vrede mee hoor! Boos! En over 4 jaar moet ik dus bij de paarden starten dus dan gaat ze weg. Denk jij dat ik met mn lange benen straks nog op een slanke pony van 1.43 ga rijden. Frusty Ik kan geen 2 paarden houden.. dus moet ze eruit..!


haha, lief die kleine meisjes die zo snel op de stang gejaagd zijn. Ik vind zeiken nou eenmaal fijn om mijn frustraties te uiten, voelt lekker hoor, moet je ook eens proberen Haha!

Maar ok, ik geef toe, ik vind het aan de ene kant ook wel fijn dat je nu zo leuk met je paardje overweg kan.
De andere kant daar heb ik geen zin om een discussie over te beginnen, het is al laat en ik ben moe Gaaaap en we schieten er beide toch niet mee op omdat we een totaal andere mening hebben over dat punt.

Dus sux6 en heel leuk dat je nu al een best goede band met je paardje hebt.

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 00:08

jezus manda jij rijdt toch ook wedstrijden??
waarom reageer je dan zo neerbuigend??

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 09:06

manda pas maar op, zometeen heb je een ban aan je broek omdat je iedereen afzeikt

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 10:14

Ja, ik rij (lees reed) ook wedstrijden, maar ik heb al mijn hele leven hetzelfde paard en ik hoef absoluut geen ander paard ongeacht haar prestaties.

En ik zal je gerusstellen Lissy, ik heb nog niet eens waarschuwingen gehad dus die ban heb ik nog lang niet, en zal ik ook niet krijgen als ik op een beetje nette manier (niet altijd geef ik toe) mijn mening blijf geven.

Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 13:29

tsja er moeten gewoon overal mensen zijn die zo reageren (niet negatief bedoelt hoor Lachen ) anders is het enit normaal.
Iedereen dnekt anders dus accepteer het maar.

Ik ben het opz ich wel met Manda eens.

Maar nathalie wil een pony voor wedstrijden.

weer ontopic: leuk dat je zo verliefd bent Lovers en dat het natuurlijk zo goed gaat tussen jullie twee

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 15:43

arch wat lief dat ze al zo gehecht is. en over 4 jaar... dat is nog een lange tijd te gaan Lachen alleen maar leuk, en je zoekt zekerweten een goed tehuisvoor haar toch? echt lief is riona lijkt me

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 15:49

Wat een schatje, leuk dat je zo blij met haar bent.
Ik zou het zelf heel moeilijk vinden om me aan haar te hechten als je weet dat ze over 4 jaar weer weg moet. Het is nooit leuk om afscheid te nemen, daarom heb ik ook nog geen paard, die komt er pas als de mogelijkheden er zijn dat die voor altijd bij me kan blijven.
Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: reina en 133 bezoekers