Weer wedstrijd voor Tjo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Weer wedstrijd voor Tjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 13:56

Ja vandaag was het mijn beurt, paard loopt wat wedstrijden af Knipoog. Het was op een manege waar we nog nooit geweest waren dus ik had er zin in!

In de binnenbak liep ze wel aardig, kon beter maar ik mocht niet klagen. Dus vol goede moet de bak in om de proef te rijden. Daar kakte ze echt helemaal in! Sloom, niet meer voor het been, echt op d'r sloffen sliep ze d'r proefje... Dus met een ontevreden gevoel de bak weer uit (jury keek nogal nors dus ik verwachtte er toen al helemaal niet veel van Haha!).

Dus in de losrijbak nog even verteld hoe het wèl moest, maargoed daar hadden we nergens problemen mee... ze was super actief en er kwamen zelf goede middendrafjes uit. Maarja, bij de tweede proef weer hetzelfde liedje... daar gingen die sloffen weer aan! Op een gegeven moment was het A halthouden, voorwaarts in stap en daarna arbeidsdraf. Nou, toen had ik het even helemaal gehad met 'r! Bij de overgang naar draf even een flinke tik gegeven, waarna de proef al iets beter ging (had ik dus veel eerder moeten doen Knipoog). Nog lang niet actief genoeg waardoor ze ook met d'r neus er helemaal uitliep, maarja naar mijns inziens ging de proef wel wat beter dan de vorige.

Daarna op naar de prijsuitreiking, een beker en een winstpuntje zullen er wel niet inzitten vandaag dacht ik... Nou, dat viel best mee, want ook al keek de jury zo nors, ik had voor de eerste proef 159 punten en een tweede plaats (eerste plaats had ook 159 punten) en voor de tweede proef 155 punten en een derde plaats (van de 5). Ah, nèt geen twee winstpunten, naja het was er al niet eens 1 waard, dus we gingen weer helemaal overdonderd en toch blij en trots op superknollie terug naar huis.

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:43

Tja Denies, het had wat flitsender gemogen, maar 1 winstpunt is een mooie buit voor vandaag hoor! Op naar de volgende puntjes!

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 20:32

Patsy schreef:
Tja Denies, het had wat flitsender gemogen, maar 1 winstpunt is een mooie buit voor vandaag hoor! Op naar de volgende puntjes!


Sja ach ik weet het Scheve mond maar ik vond het echt leuk dat je kwam kijken! Vergeet de proeven maar en denk aan hoe ze liep met het losrijden, dat was 10x beter Knipoog