wratjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
skaay

Berichten: 2515
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: ergens in nh

wratjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 10:19

mijn shetje heeft sinds pas een wratje op zijn neus en nou zag ik gisteren dat hij er nog een paar kreeg Scheve mond
hij lijkt er geen last van te hebben,dus om nou meteen naar de dierenarts te gaan Verward
weet iemand wat je er tegen kan doen of waardoor het mischien kan komen?
en is het mischien besmetelijk want hij staat met nog 3 andere pony,s op het land.


janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 12:30

Het is besmettelijk, en vaak zie je het bij jonge paarden. Wat echt heel goed helpt, is appelstroop!
Mijn apard zat helemaal onder op zijn neus en mond, het heeft me ruim een pot appelstroop gekost, maar ze waren allemaal weg. Gewoon een laag erop smeren.


skaay

Berichten: 2515
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: ergens in nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 16:29

ik ga het morgen meteen proberen!

Bornn
Berichten: 532
Geregistreerd: 14-04-04
Woonplaats: Maldegem (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:00

mijn ponytje heeft ze ook een paar grote en een paar kleintjes op zijn neus, maar het is niet besemttelijk hoor, want ik sta op een manege en alleen mijn pony heeft het. En ze zeggen dat het vanzelf weggaat , want mijn pony is nog maar 2 erg jong dus. en oude schoolkrijt helpt ook zeggen ze ik weet het zelf niet hoor, want ik heb nog niks geprobeerd ik wacht gewoon af en ik hoop dat ze vanzelf weggaan Pling

taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:51

De meeste jongen paarden krijgen het,maak je er niet druk om het gaat vanzelf weg

Het was mijn bedoeling om slapend rijk te worden maar ik kan de slaap niet vatten.
Het leven is ruiger met een tuiger

Samo

Berichten: 2114
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Dtc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:21

Ja, veel jonge paarden krijgen het. Je kunt er ook stockholmerteer (hoefteer) opsmeren.. is een tip van onze dierenarts en het werkt echt goed!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Trendiction en 89 bezoekers