'mijn rijden'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

'mijn rijden'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 15:20

ik wist niet hoe ik dit topic moest noemen.
ik rijd nu ongeveer 3 maanden privelessen, daarvoor heb ik 2 jaar (van mn 10e tot 12e ongeveer) op pampushout gereden, en heb het op mn 14e weer opgepakt. toen ik op pampus reed was ik in het begin iemand die wel durfde te rijden, zolang me er maar niet over de streken werd verteld Haha! want toen dat wel gebeurde, ik moest op geesje en iedereen vertelde me wat voor een rodeo pony zij was, was ik erg angstig, en die angst ging pas weg nadat ik op een andere les reed op romeo en astrix. daarna had ik vooral problemen met de galop, durfde paarden niet aan te pakken uit angst dat ze er vandoor gingen. uitstappen vond ik het engst Haha! heel raar, maar ik had haastgeen teugel, en ik had al een paar keer gezien dat als ze langs de bakrand sprongen (kinderen) dat er nog wel eens een pony wegsprong. de reden van dit topic? Dat ik het zo heerlijk vind dat ik zonder angst weer kan rijden. als ik nu galopeer op een paard en die gaat even wat harder dan ik wil, eventjes laten uitrazen op de volte en terug nemen. Mijn instructrice zegt dat ik nu groter zit in de galop, ik krijg complimentjes voor mijn houding, paarden nemen geen loopje meer met me. 5 maanden geleden wou ik stoppen, en voor het verzorgen gaan. maar nu, nee niks heerlijker dan paarden. Ik kan niet wachten tot shir in almere staat..
Lovers


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 15:44

dat is toch eg een heerlijk gevoel of niet?
ik hoop voor je dat shiraz snel komt en dat je lekker met hem kunt gaan rijden!!

groetjes ingrid

Love the life that you live, live the life that you love


Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 17:53

goed hoor!! ik herken het wel een beetje, ik ben een tijd ook best wel bang geweest (nadat ik een keer heel; hard van een pony ben afgevallen) en ik durfte op sommige paarden niet zo goed ze aan te pakken waardoor ze mij in de maling namen. Op Evita ben ik nooit bang, daar durf ik alles mee.. maar ik vertrouw haar ook helemaal. het gekke is dat ik op de manege juist graag op Funnyboy rijdt, en dat is een enorme druktemaker!! Maar het is meer zijn karakter dat ik zo gek op hem ben, hij heeft veel temperament maar een heel eelijk karakter..
Ik weet precies wat je bedoelt want ik durf nu ook weer op elk paard te rijden (behalve banjer, die pony waar ik toen vanaf ben gevallen)

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 01:24

Dit is nog eens een positieve topic. Leuk om te lezen dat het nu zo goed gaat en je er zoveel lol in hebt.
Goed van je hoor, dat je doorgezet hebt!

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, MyWishMax en 112 bezoekers