Foto's Monte Libre (zonder bit of halster)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Foto's Monte Libre (zonder bit of halster)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 20:36


SnowFlake

Berichten: 1794
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:37

haha Haha! ga ik ook proberen met paddy als ie niet mee kreupel is Verdrietig

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:40

Leuk hoor ziet er heel leuk uit!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 10:03

nutiagek schreef:
Leuk hoor ziet er heel leuk uit!


Het is echt heel fijn! Heel ontspannend rijden! Jammer dat ik geen paardje heb waar ik het mee zou kunnen, anders had ik het zeker gedaan *LOL* Eens je het gedaan hebt, wil je bijna geen hoofdstel meer, waarom wel? Als het zo ook gaat? Verward Knipoog Haha!

xxx

Alieska

Berichten: 610
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Kapellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:14

vind met hoofdstel meer een plaatje, maarja, heb dan ook nog nooit zo gereden he! spijtig dat er geen draf of galopfoto's tussen zitten! Maar het ziet er goed uit hoor!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:54

Ziet er heel schattig uit! Doen jullie dit altijd zo?

tijger
Berichten: 1444
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:43

ziet er leuk uit.
doe je dat vaak?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:47

Dat wil ik ook doen zo! Lijkt me heel erg leuk, alleen dan moet het zadel er nog af.
Ik vind het een minder mooie pony trouwens, net een jaarling. Maar hij ziet er wel heel erg lief uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:50

Altijd leuk voor de fun

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 22:16

Kanp hoor, dat wil ik ook nog wel eesn voor elkaar krijgen met mijn paardje, maar heb m pas een dag dus eerst maar eens beleren, haha.

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 21:07

Annetje schreef:
Dat wil ik ook doen zo! Lijkt me heel erg leuk, alleen dan moet het zadel er nog af.
Ik vind het een minder mooie pony trouwens, net een jaarling. Maar hij ziet er wel heel erg lief uit.


Ja, inderdaad. Ze ziet er niet erg gezond uit. Maar dat komt omdat ze nog heel veel spiertjes mist. Als ze wat intensiever bereden zou worden, en als ze wat meer piste zou doen, dan alleen dat buitenrit gedoe, dan zou ze er al heel anders uit zien. En ze is ook depressief. Nu al ietsje minder, maar ze lijdt er hard onder dat Blanca, haar *vriendinnetje* waar ze tot 5jarige leeftijd vanaf haar geboorte altijd mee issamen geweest, dat die verkocht is geworden Verdrietig We lijden er allebei onder, dus troosten we elkaar. En deze zomer mag ik blancatje gaan verzorgen en berijden, en wees er maar zeker van dat ik eens tot daar zal rijden. *LOL* Weet niet of het helpt, het zou er ook slecher op kunnen worden, maar het is het proberen waard *LOL* Knipoog

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 21:09

tijger schreef:
ziet er leuk uit.
doe je dat vaak?
Dit was de eerste keer dat ik het echt deed. Maar er zijn er een aantal die het weekelijks doen. Maar vermits ik in Blegië woon, kan ik het alleen maar in de vakanties doen, want ik heb geen paard waar ik het mee zou kunnen doen. Haha!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 21:12

Alieska schreef:
vind met hoofdstel meer een plaatje, maarja, heb dan ook nog nooit zo gereden he! spijtig dat er geen draf of galopfoto's tussen zitten! Maar het ziet er goed uit hoor!

Je moet het echt eens doen, zo zalig op de een of andere manier! Echt waar! Ook zeer ontspannend *LOL*

Draven hebben we gedaan. Ook travers in stap en draf. En een sprongetje. Maar gegalopeerd hadden we deze keer niet gedaan. Haha! Ze waren al zo flink geweest, dat het voor ons voldoende was. En voor Myrtille was het tenslotte ook maar de tweede keer. En de eerste keer, met Monique, was ze beginnen galoperen, en kregen ze ze niet meer gestopt. Clown En het was ook de eerste keer dat ze Travers deed in haar leventje. En ze deed het echt super. *LOL* Eerlijk gezegd had ik nooit een dressuurpaardje in haar gezien, Schijnheilig Tong uitsteken maar ik heb mijn mening snel herzien! *LOL* Haha!