Foto's hengstenshow de Watermolen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Foto's hengstenshow de Watermolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 20:31

Gisteren was de show bij Greve.

Het was een mooie show, hier enkele foto's. Helaas niet van alle hengsten, en geen een van Scandic, maar goed.

Hier de hengst Creool. Is al op leeftijd:

Afbeelding

Nog snel even in de stallen een hoofdfoto van Madison gemaakt, het paard waar mijn merrie deze week (?) een veulen van verwacht:

Afbeelding

En hier is Madison aan de hand:

Afbeelding


en dit was het klapstuk van de dag, de russische volbloed Favoritas XX, misschien niet de mooiste qua exterieur en maat (1,60m). Maar SPRINGEN!! Dat heb ik nog nooit gezien, wat een topper!! Net een stuiterbal, zo simpel springt hij!!!Echt super, iedereen was compleet enthousiast, die zelfde avond is hij weer teruggegaan naar Denemarken, maar is bij Greve wel beschikbaar m.b.t. sperma. Topper!!!

Afbeelding

Voor de liefhebbers: Remy Bastings met Mantovani aan de lange lijnen Haha!
Remy vond een headset bij dit nummer niet zo geslaagd, dus deed hij het zonder Bloos

Afbeelding

En als laatste, de topper Painters row, met zoals Jan Greve het zei: een hoofdje dat uit een bierglas kan drinken!! Tong uitsteken

Afbeelding

Het was een geslaagde dag, en na de show konden we allemaal aan de sate, die erg lekker was!

Wie zijn er nog meer geweest??

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 23:21

Gaaf zeg dat je de twee Volbloeds op de foto's hebt!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 00:13

Ja, ze vielen ook echt op tussen de rest !! Echt toppertjes!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 00:39

Ik was er ook samen met Janssen007 en Sabbientje hier van Bokt. We moesten er ruim drie uur voor rijden heen en ook nog eens terug, maar dat hadden we er wel voor over (dat we twee keer langs de Mac moesten, vonden we natuurlijk ook verschrikkelijk Tong uitsteken ).

Wij hingen aan de zijkant van de bak en hadden echt goed zicht op alle paarden. Sabbientje en ik hebben ook flink wat foto's gemaakt, helaas was het mijn gewone camera en is Sabbientjes CD-brander tijdelijk uit de running dus nog even geen foto's .

Favoritas vond ik echt geweldig om te zien, zo'n uk waarvan je denkt dat ie niet zou misstaan in een gemiddelde manegeles (nageven wat was dat ook al weer Schijnheilig Haha! ), totdat ie gaat springen. Vond hem echt OK dan! .

Uiteraard ook weer genoten van Karandasj en nafok. Ook Creool mag ik graag zien en Twiggy zag er op haar leeftijd ook niet slecht uit. De show met Scandic en Noraline vonden we erg leuk om te zien. Van de nafok van Scandic vond ik het veulen uit de D-day moeder erg apart (hoop dat ik het goed verstaan heb, ben nog steeds slechthorend en het geluid liet echt te wensen over Scheve mond ). Als ik het goed gehoord heb liepen er veulens uit oa een Ferro, een Jazz en een Rohdiamantmerrie. Heeft iemand toevallig gehoord wat er mis was met dat wandelende hoopje botten met een Scandic veulen Verdrietig . Ik moest gelijk aan Aquila denken toen ze bij ons kwam, maar die had gewoon te weinig eten gehad terwijl ze een veulen aan de voet had. Zogende fokmerries doen het namelijk super op een kilo biks en een schep zemelen .

Verder is het schijnbaar trend om springgefokte hengsten in de dressuur uit te brengen, ben benieuwd hoever Remy komt met Oliver. Riverdance sprak met onder het zadel wel aan, maar wat een spook aan de hand Extreme duivel . Madison en Mantovani zijn niet mijn smaak, maar smaken verschillen nu eenmaal. Painter's Row wil ik graag in gedachten houden voor als Janneke weer aan de beurt is om gedekt te worden. Verder is mijn batterij even op (het is al kinderbedtijd geweest Bloos ), dus als iemand nog wat aanvulling heeft...............

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 12:24

Ja, die merrie zag er echt slecht uit he? daar zal vast wel een reden voor zijn geweest. Ik ga vanmiddag nog naar het concours in Eibergen, want ik wil Oliver en Riverdance wel eens in de Z2 zien!! Remy doet ook nog mee met Noraline.
Painters row is echt een fantastisch paard!!
Ben je nog in de stallen geweest dan?

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 21:17

Gezien het aantal foto's verplaats ik het topic naar ITP Lachen