Zeehondenmoord / vraag actiekaart aan!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Zeehondenmoord / vraag actiekaart aan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 08:20

Via http://www.bontvoordieren.nl/actiekaartaanvragen.php kun je
een actiekaart aanvragen bij 'Bont voor Dieren' om iets tegen de
zeehondenmoord in Canada te doen.

Verdere info. uit de nieuwsbrief van 'Bont voor Dieren':

Citaat:
Stop de knuppels die zeehondjes doden!

Bont voor Dieren is woedend! Eind maart is Canada weer begonnen met de gruwelijke slachtpartij onder 350.000 zeehondjes van een paar weken oud. Laat ook uw proteststem tegen deze barbaarse jacht horen en stuur een actiekaart naar de ambassadeur van Canada in ons land. klik hier voor aanvraag actiekaart.

Zeehondenjacht een maand verlengd

Pelsjagers mogen nog een maand langer aan de oostkust van Canada op zeehonden jagen. Dat heeft het Canadese ministerie voor Zee en Visserij donderdag 15 april bekend gemaakt. Het ministerie verklaarde de termijn voor de jacht op zeehonden te verlengen omdat het jaarlijkse quotum van 350.000 zadelrobben nog niet is gehaald.

WNF weet het nog niet

Vorig jaar werd uit informatie op de website van het WWF Canada duidelijk dat het Wereld Natuur Fonds de commerciƫle Canadese zeehondenjacht niet afwijst, maar het overheidsplan goedkeurt om in drie jaar 1 miljoen zeehondjes te doden. Bont voor Dieren is in gesprek met het Wereld Natuur Fonds om te proberen hen op andere gedachten te brengen. De discussie over de zeehondenjacht is ook Gerti Bierenbroodspot, kunstenares en lijstduwer van de Partij voor de Dieren, niet ontgaan. Zij schreef hierover een brief in Trouw. Klik hier om het artikel te lezen..

Stuur een protestmail naar de Canadese regering

Laat de Canadese regering weten dat de zeehondenjacht moet stoppen. Stuur een protestmail naar de Canadese minister van Oceanen en Visserij. Het helpt echt om de druk op Canada op te voeren, doe mee en red de zeehondjes! klik hier.

Belgiƫ gaat import zeehondenbont verbieden

Belgie verbiedt, als eerste land in de Europese Unie, de import van alle zeehondenbont. Naar verwachting wordt het verbod rond de zomer van kracht. De maatregel gaat verder dan het huidige Europese importverbod van bont van jonge zeehondjes. Aanleiding is de hervatte jacht op zeehonden in Canada. Bont voor Dieren vindt dat ook Nederland een importverbod moet instellen voor alle zeehondenbont.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 08:26

Als ik het in vul zeggen ze steeds dat ik niet al m'n "adresgegevens" correct heb ingevuld. Verward

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 09:03

Had ik ook. Bleek m'n woonplaats te zijn. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 13:39

Maar wat moet ik dan invullen, ik heb het al vier keer opnieuw geprobeerd maar het lukt niet. Haha! Scheve mond

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:02

Dat had ik bij het legbatterij-actieformulier... mijn emailadres was niet geldig Verward. Het was toch echt mijn eigen emailadres, echt vreemd. Dus ik heb geen protestmail gestuurd tegen legbatterijen....

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 14:56

Sammm schreef:
Maar wat moet ik dan invullen, ik heb het al vier keer opnieuw geprobeerd maar het lukt niet. Haha! Scheve mond


Heb je alle lege velden ingevuld en
de 0 in je huisnummer veranderd en
geen spatie tussen de cijfers en letters van je postcode gedaan?

Verward Ziek

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 14:57

MarianneR schreef:
Dat had ik bij het legbatterij-actieformulier... mijn emailadres was niet geldig Verward. Het was toch echt mijn eigen emailadres, echt vreemd. Dus ik heb geen protestmail gestuurd tegen legbatterijen....




Mij lukte het ook niet. Boos!

Dus........ heb ik 'Wakker dier' een mailtje gestuurd om
ze te waarschuwen. Lachen

Hun adres vond ik elders op de site:

E-mail: info@wakkerdier.nl
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 30-04-04 15:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:29

Done OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:40

Ann schreef:
Done OK dan!


Ik ook

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:46

Yaar"]
[quote="Ann schreef:
Done OK dan!


Ik ook
[/quote]

Ikke ook!