Wie weet een goede slijmoplosser?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Wie weet een goede slijmoplosser?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 19:19

Heej,

Mijn paard gebruikt al enige tijd "Broncovetsan" van VSM voor zn bronchitus, dit werkt oa slijmoplossend.
Nu is dit middel uit de nederlandse handel genomen Verdrietig , maar een waardig alternatief hebben ze mijn paard niet kunnen bieden, erg jammer want hij deed het net zo goed op dat spul.

Hoestcure en dat soort middeltjes helpen niet, wie wet voor mij paard een krachtige slijmoplosser?

Alvast bedankt

Issy
Berichten: 2442
Geregistreerd: 17-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 19:56

In belgie is het nog te koop

Suzan1

Berichten: 1506
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 20:05

Spytolysin, verkrijgbaar bij de dierenarts. Is wel sterker spul dat een homeopatisch middel. Je kunt het altijd de DA vragen. Knipoog

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 22:10

Bedankt voor jullie reacties,

Ik ga eens informeren in Belgie om te kijken of ik via deze weg kan krijgen en bij wie Verward

Spytolysin is niet homeopatisch vermoed ik, niet dat dat erg is, als het maar geen bijwerkingen heeft, zal mn DA er naar vragen en met hem overleggen of dit een middel voor mijn paard zou zijn Lachen

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:04

Misschien anders ook een oproepje op marktplaats zetten? Of bij eenmaal andermaal? Misschien heeft iemand nog wel wat staan en gebruikt die dat niet meer (terwijl het nog prima is) of weet hij een winkel waar het nog te koop is (soms gebeurt dat nl. wel als ze nog in voorraad hebben).