de veearts was ff bij sunny

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-01 18:32

ik zag hem toevallig bij de buren staan en moest daar f helpen bij het veilen van de keizen van haar pony. sunny heeft nog een oude tant die nog niet is gewisseld terwijl er al wel een andere tegenaan zit dus omdat hij nou toch bij onze buren voor de tanden kwam kon hij gelijk ff bij sunny kijken (eigelijk is het een ze). als sunnys veulntje er is zal de tand worden getrokken. ze heeft ook nog ff naar het veulntje gekeken maar ze denkt dat ze nog wel f zal lopen. ze zegt dat het eigenlijk niet uitmaakt of ze te veel overtijd lopen. nu loopt ze pas 5 dagen over tijd dus ik zal nog ff moeten wachten.phhhh nog heel veel slapenloze nachten erbij?????????

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 18:52

erg is dat he wachten!

Josje
Berichten: 51
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 21:15

ieeeeeks wachten!!!!!!!! wat kan dat lang duren he?? succes!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 21:19

Suc6 met het wachten!
Pablo was ook wat te laat, net een nacht toen een vriendin van me aan het waken was kwam hij. Belde ze op dat het veulen er was en mijn moeder nam op en die was nog heel slaperig (half 3 in de nacht) en ze snapte helemaal niet waar het over ging:"Hoezo, het veulen is er?" Party!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-01 21:28

hhahahaha nou gelukkig is mijn moeder er niet want dies BAAAAAAAANNNNNGGGGG voor ponys en paarden
dus daar zou ik weinig aan hebben. nee hoor ze staat lekker veilig thuis. en ik ga zelf kijken als het alarm afgaat
en mijn maanetje komt me steunen als het echt zover is. is geen paardengek maar heeft wel veel voor me over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 22:03

Jeetje Lon, wat duurt dat laaaaaang..... Ik dacht dat als een merrie kegelde ze binnen 48 uur haar veulen zou krijgen?!?
Sterkte met 't wachten,
Sonja

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 22:23

sterkte!ik zit ook in spanning dit weekend zou die van mijn verzorgpony moeten komen Verward

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-01 22:29

tja normaal is dat wel een beetje het normale maar het kan dus zo zijn dat het veulen een pootje heeft uitgerekt en daardoor er dus spanning op de melkklieren kwam zie mijn veearts. tja wat moet je dan zeggen he? niks alleen afwachten maar. sanderijn jij ook suc6 met de verzorgpony (welsh????)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 22:38

nee een arabiertje,anouska,die ik verzorg en rijdt,ze is dragend van ed king hill.ik rijdt haar nu zo'n twee maandjes.....welsh is natuurlijk zuper,maar dees is ook lief hoor!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 13:08

Hihi Ik heb 1 keertje een paard zien kegelen 3 dagen lang en bijna 2 weken later kwam pas het veulen. verder kegelt de rest nooit.