Wat zou ie in godsnaam hebben gedaan?? :P :?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Wat zou ie in godsnaam hebben gedaan?? :P :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 16:59

Vandaag rond een uurtje of 1 fietste ik zo naar Barney! Lachen Even lekker gereden en gepoetst enzo... dus ik zet hem in het weiland... was van plan om hem zoon 2 ½ uur buiten te laten dus ik ging maar even naar huis...

Dus ik kwam weer rond 3 uur om Barney binnen te halen... nou allemaal leuk en aardig.. dus ik kom zo de gang binnen lopen.. zegt een stalgenootje tegen me: "wat heeft je pony in godsnaam uitgespookt in het land"? dus ik kijken! Echt zijn hele linker achterbeen onder de modder echt super drassig enzo... maar echt aan 1 kant maar alleen aan dat been had ie modder...!

Vind het eigenlijk wel heel erg raar hoor! Wat zou ie hebben uitgespookt in het land??

desi_verona

Berichten: 564
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 17:22

staat ie in een land waar een slootje langs loopt? misschien uitgegleden en met 1 been in de sloot terecht gekomen? ik zou het anders ook niet weten... was het land drassig/modderig?

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 17:23

Uitgegleden

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 17:58

Ja hij staat inderdaad in een weide met een sloot en daar is aan de kant van de sloot is het best wel modderig dus ik denk dattie inderdaad is uitgegleden!

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:49

Gebeurt wel vaker, en komt inderdaad vaak van het uitglijden. Soms zie je het aan 2 benen (bijv. achter of voor of aan de zijkant).