Ik zit met mijn gevolens in de knoop..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Ik zit met mijn gevolens in de knoop..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 11:36

Ik vind iemand leuk. Ik ken hem via msn. Ik kan goed met hem praten. Hijs begrijpend. Leuk allles gewoon. En ik moet steeds aan hem denken. Ik mail m steeds. Zit supervaak op msn in de hoop dat hij ook online is. Maar ik hoor van iedereen dat dat nooit kan lukken. Want ik ken hem niet echt ofzo.. Zo voel ik dat niet. Ik ken hem best goed. Hijs gewoon alles. En heb m ook al via de cam gezien, dus weet dat het niet een of andere viespeuk is. Maar ik twfijfel nu..
1 Luisteren naar mijn eigen gevoel, en hem vertellen hoe ik alles voel enz, en dat er een kans is dat er iets komt.
2 Naar vriendinnen luisteren, er vanuit gaan dat het niet gaat werken, en hem gewoon als gewone vriend houden.
Ik qweet het echt niet meer.. Verdrietig Scheve mond . Wat ga ik nu doen..

Sorry. voor mij gezeur. maar ik weet echt nie twat ik moet doen..
Laatst bijgewerkt door Amanda_T op 29-04-04 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt



BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 11:39

Ik zal je niet gaan zeggen wat je MOET doen, maar ik
heb vooral het laatste jaar vooral geleerd om naar jezelf te
luisteren dat is toch nog altijd het beste, ongeacht wat mensen
zeggen of over je denken....
Succes Knipoog

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 11:41

Mijn gevoel zegt, zgt het hem gewoon. En probeer het gewoon. Maar iederen zegt dat ik dat beter niet kan doen enz. En iedereen maakt me in de war..

BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 11:45

DOEN

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 11:47

Oke dan Lachen

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 13:43

Joh hoeveel mensen hebben geen ontzettend leuke relatie aan een meeting over gehouden ?
Ik in elk geval wel Haha!

Dus gewoon lekker doen. Als het niks is...nou jammer de volgende dan maar weer Knipoog

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:03

Mijn beste vriend heb ik op zo'n manier leren kenne.... ik vond hem leuk, maa rhij had een vriendin. Toen zijn we beste maatjes geworden,e n zijn dat nu na anderhalf jaar later nog steeds. Maatr na een tijd cammmen heb ik hem natuurlijk ook in t echt gezien enzo.

Trotse mama van Tara Olivia *9-7-2011* en Tygo Joshua *23-9-2013*
FLASH 15-5-1989 / 18-11-2013 Rust zacht kanjer, ik zal je missen nadat je 24,5 jaar in mijn leven was.

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:25

spreek eens af met stappen. neem je vriendinnen mee en leer hem in een gezamelijke ruimte kennen. als het niets is ga je lekker verder stappen en als het wel wat is zien je vriendinnen meteen dat het meevalt.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:47

Gewoon zeggen
Idd, misschien kun je dingen afspreken, samen iets leuks gaan doen. Gewoon proberen

Je ziet het wel, Gillyzidane en RolfX zijn nu ook een stelletje Haha!

    Dance to express, not to impress.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 15:09

Oke. wish me luck dan. Ik ga nu nog niet afspreken. Eerst elkaar door en door leren kennen. En kijken wat hij van mij vind. Dan zien wel wel verder. Thanx voor de hulp!

BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:12

Krijgen we het wel te horen Knipoog

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:12

Tja, dat is best wel een dilemma.

Aan de ene kant zou ik zeggen volg je gevoel/intuitie....

Aan de andere kant, mocht het nou niet blijken te werken dan heb je kans dat je ook meteen een goede vriend verliest. Hoeft niet te gebeuren, maar kan wel, en zoiets kan een hele nare lege plek achter laten.

Maar zoals irri als zegt je kan het ook rustig proberen en als jullie allebei meer een vrienden gevoel hebben gewoon als vrienden verder gaan.

Het is een keuze die je zelf moet maken...

Ik heb 'm ook moeten maken. Ik was als 6 jaar heel goed bevriend met mijn vriend (wat een zin Lachen ). Toen ik hem net leerde kennen toen ben ik ongeveer een maand met hem geweest en hadden we allebei besloten dat we andere intresses hadden en zijn als goede vrienden verder gegaan.

Nu hebben we al bijna twee jaar een relatie, hebben een huis gekocht en gaan de huisje, boompje, beesje kant op Haha!
Ben super gelukkig met hem, maar het kan echt heel raar lopen af en toe...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:22

Jenna schreef:
Joh hoeveel mensen hebben geen ontzettend leuke relatie aan een meeting over gehouden ?
Ik in elk geval wel Haha!

Dus gewoon lekker doen. Als het niks is...nou jammer de volgende dan maar weer Knipoog



ik ook ik heb ondertussen al weer drie en een half jaar een relatie met iemand die ik via het internet ken ...

maar ja het is wel een keuze die je zelf moet maken ... een geef het eens een gok joh wat heb je nou te verliezen ?!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 16:53

Ik heb ook ooit 6 maanden met een jongen gehad die ik via internet heb leren kennen. Ik had nooit verwacht om op zo'n manier iemand zo te leren kennen, maar het gebeurde gewoon.

Ook ken ik meer mensen die elkaar zo hebben leren kennen en waarom zou het niet kunnen eigenlijk?
Natuurlijk is het altijd uitkijken met wat voor types je te maken krijgt, maar dat kan 'in het echte leven' natuurlijk net zo Lachen

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 17:02

Ja, gewoon goed oppassen. Heb m net nog gesproken. En beetje laten merken. Spreek m vanaaf weer dus Tong uitsteken

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 17:04

Wat is toen heb gedaan is afspreken waar het druk is. Zoals bij mij dus het Amsterdam centraal.
Dan kan er naar mijn mening niet snel veel gebeuren. En zeker niet als je gewoon je hoofd erbij houd Haha!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 17:04

niet doen Knipoog , voor je het weet ben je drie jaar verder en heb je sindsdien een relatie Haha!

Ik weet precies hoe jij je voelt, ik heb hetzelfde gehad 3 jaar geleden. Bang om een goede vriend kwijt te raken door over je gevoelens te praten, maar ook zo in de knoop met je gevoelens dat je het wil uiten.

Ga gewoon een paar keer uit en kijk dan je gevoelens aan. Wanneer je iemand in een cafe leert kennen, weet je ook niet hoe die persoon is, daar kom je later pas achter.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 20:01

Oke. Bedankt voor de tips. Herb m vanmiddag ff gesproken. Hoop dt ie zo nog online komt, mis m wel een beetje..Bloos. Staat ook in me naam op msn. Denk steeds aan m. Ik ga het m gewoon zeggen. Als ik zo het lef nog heb..

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 20:47

Hahahaha spreek eerst eens af voordat je het zegt Knipoog

Na een echte ontmoeting weet je het pas zeker..nu al zeggen wat je voor hem voelt en straks de kans hebben dat die in het echt tegenvalt lijkt me ene domper...en dan moet je weer ja sorry maar eh foutje zeggen Haha!

Ik heb ook een relatie via een chat gehad, niet verwacht toch gebeurt...maar dat het echt wat tussen ons zou worden bleek pas toen we voor elkaar stonden.

Maar als je afspreekt, doe het dan zoals hierboven gezegt, in het openbaar...als het klikt kan je nog tijd zat saampjes doorbrengen Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:03

Sily schreef:
spreek eerst eens af voordat je het zegt Knipoog

Na een echte ontmoeting weet je het pas zeker..nu al zeggen wat je voor hem voelt en straks de kans hebben dat die in het echt tegenvalt lijkt me ene domper...en dan moet je weer ja sorry maar eh foutje zeggen Haha!

Maar als je afspreekt, doe het dan zoals hierboven gezegt, in het openbaar...als het klikt kan je nog tijd zat saampjes doorbrengen Knipoog


hier ben ik het hel erg mee eens, verder gewoon je gevoel volgen, kun je later alleen jezelf de schuld geven ALS het mis mocht gaan...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 08:49

Oke. Hijs nog niet online geweest. Gisteren heel even. Hebben we even zitten praten. Maar ik moest weer gaan, want ik gin rijden. Ik heb toen later nog op msn zitte nwachten. En nu ook weer..Bloos.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 10:06

Citaat:
Na een echte ontmoeting weet je het pas zeker..nu al zeggen wat je voor hem voelt en straks de kans hebben dat die in het echt tegenvalt lijkt me ene domper...en dan moet je weer ja sorry maar eh foutje zeggen


Haha dat heb ik ook een keer gehad.
Ik had praktisch verkering met een chat-vriendje, we waren er van overtuigd dat het irl ook wel zou klikken Haha!
Niet dus...het was direct weer uit..haha.

Dus kijk inderdaad uit met wat je zegt. Het kan ineens tegenvallen Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, __danielle__, __Sannne, Besje, huckellover, MarjanB, moeshie, ogidni, Paloma_Janet, RobinSputnik, sandra1312, spookyskippy, Typhoon, Xanthippe en 60 bezoekers