Fase 1 STOAS hogeschool in Oenkerk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annemeik

Berichten: 4242
Geregistreerd: 29-08-03
Woonplaats: Lunteren

Fase 1 STOAS hogeschool in Oenkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 22:18

Wij de 1e jaars paardenhouderij van de stoas hogeschool uit dronten, mochten een weekje op (pony)kamp/praktijkweek naar PTC+ in Oenkerk.

Vandaag hebben wij voor het eerst gemend. Dat was een hele ervaring. Super tof. Vooral de buitenrit met het enkel- en tweespan. Lekker crossen door de bossen en waterbak.

Wij mochten met Lieske en later met Lutske (frystkes) en in het tweespan met ate en een andere fryske.

Kortom een drukke dag maar we gaan weer vroeg naar bed. Morgen gaan we namelijk hoefbekappen.

Gegroet,

fase 1 paardenhouderij stoas hogeschool dronten

Annsel

Berichten: 122
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:30

Ja, hoe si dat op stoas? Want ikw ild su absoluut GEEN docente worden, maar wel de paarden in. ZOu STOAS geschikt zijn dan?

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:35

Oenkerk is leuk, ben er ca 8 jaar terug voor 3 1/2 jaar lang elke week heen geweest -> paardenhouderij...heb er nu, jaren later, zeker profijt van! Veel plezier, ik weet niet of Lucas Reinds, Cees vd Hengel en Peter Rehorst er nog zijn, doe ze de groetjes

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 08:05

Hmm heb ik ook gedaan toen ik op de stoas zat! Wat altijd erg leuk!

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 08:35

Wij gaan (4-jarige paardenhouderij) ook altijd 1 week naar oenkerk. Echt gaaf is het daar. Ennuh Annemeik, heb je maarten al gezie daar?? die is ook zoooo lief:)

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 08:45

Ik weet de kroeg in Oenkerk wel te vinden Knipoog Maar het is een mooie accomodatie!

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 08:46

zekers chronos!!!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 08:57

Ik ben er 8 jaar geleden geweest voor de rundveehouderij... heen lopen ging harstikke goed maar terug daar deden we altijd wel lang over en het ergste was dan dat je 's morgens moest melken ....

Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 09:47

Oh in Oenkerk ben ik ook geweest ja Lachen De eerste keer dat ik moest mennen had ik Lieske ervoor en die was toch wel een beetje druk toen nog (was nog jong). Er lopen nu ook twee stagiaires stage daar in Oenkerk van bij mij uit de klas. Ik heb trouwens mn koetsiersbewijs daar met Grietsje gehaald. Die kende gewoon het rondje al Lachen hartstikke handig :p En de pony Sabrina vond ik helemaal geweldig om op te rijden...Lachen

Annemeik

Berichten: 4242
Geregistreerd: 29-08-03
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 22:45

Hoi hoi,

later op de week, op woensdag, zijn we nog de hele morgen naar buiten geweest met ype. Toen zijn we naar het tegelbruggetje geweest van de elfstedentocht.

Cees, lucas en peter lopen er idd nog steeds rond. We hadden cees voor bekappen en peter, lucas en ype voor mennen. Volgend jaar gaan we weer terug om examen koetsiersbewijs te doen, examen ruiterbewijs, ehbo paard en longeren.

Het was gigantisch gezellig en toen het buiten te donker werd zijn we gezellie wezen tafeltennissen (errug he).

Die 2 stagaires uit je klas redgirl, komen die van het CAH? want die zagen we rond lopen en rijden. Angela en nog een meisje?