Auto doet het niet...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-01 09:31

Dat heb ik weer hoor! Zondag gingen we naar mijn broer (uurtje rijden) maakt de auto een raar schurend geluid.
Toen we later weer thuis waren, heeft Robert's vader er even naar gekeken. We mochten meteen de auto niet meer meenemen, want er was iets kapot met de wiellagers ofzo... Verward Dus we zijn gisteravond met de trein naar huis gegaan. Alleen... vanavond moet ik dus ook met de trein naar Muzefee. Dat betekent eerst naar het station lopen: 15 minuten, daarna van Groningen naar Assen met de trein: 20 minuten, daarna van Assen naar Anderen: 15 minuten. En dat kan alleen als mijn moeder me van het station komt halen. Anders moet ik met de bus richting Gieten en dan een kwartier lopen naar de boerderij... Oftewel: even een uurtje paardrijden kost gewoon één uur en veertig minuten reistijd. (heen en terug).
Dit is dus één van de eerste keren dat ik absoluut geen zin heb om naar Muzefee te gaan. En dat ligt niet aan Muuz.

Ik moet echt nodig op zoek naar een stal in Groningen, want dit is gekkenwerk. Ook als ik wel met de auto ga kost het me ontzettend veel tijd en geld (half uur heen, half uur terug x 2,48 per liter benzine... euh... zo'n tien liter, denk ik...)

Ik baal!


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 09:35

Auto's zijn alleen maar oke als ze het doen. MAar als ze het niet doen...... AAAAARRRRRRGGGGGGGH! Heb ik dus vorige donderdag gehad. Ik rij de auto 's avonds gewoon naar binnen als altijd, wil ik de volgende dag gewoon naar mijn werk, doet het kreng gewoon helemaal niets! De accu was gewoon op. Ik had niets aan laten staan, was gewoon slijtage.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 09:56

Argh, dat is niet fijn! Succes met je wereldreis Pling

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 12:11

Ik ben dagenlijks 2 uur aan rijdtijd kwijt (heen en terug) Verdrietig

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 12:40

In mijn studententijd had ik op donderdagavond springles van 10 tot 11. Dat leverde me het volgende reisschema op:

19.45 thuis weg
20.00 station Tilburg
20.09 trein naar Den Bosch
20.25 Den Bosch
21.20 bus naar Vught
21.45 op stal
22.00-23.00 les
23.00-23.20 afzadelen, paard
op stal
23.25 bus naar Den Bosch
00.09 trein naar Tilburg
00.45 thuis

Enb dan te bedenken dat het met de auto 20 minuten rijden was. Leve het OV!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 13:49

Citaat:
Op 2001-04-17 10:35, schreef Desiree:
Auto's zijn alleen maar oke als ze het doen. MAar als ze het niet doen...... AAAAARRRRRRGGGGGGGH! Heb ik dus vorige donderdag gehad. Ik rij de auto 's avonds gewoon naar binnen als altijd, wil ik de volgende dag gewoon naar mijn werk, doet het kreng gewoon helemaal niets! De accu was gewoon op. Ik had niets aan laten staan, was gewoon slijtage.
Het helpt vaak als je de accu af en toe bijvult met gedestileerd water Lachen LOL zal het wel zijn geweest bij jou.. Op een gegeven moment staan ze droog en dan laden ze niet meer bij... Pling Pling


Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-01 15:25

Citaat:
Ik ben dagenlijks 2 uur aan rijdtijd kwijt (heen en terug)


Iris, hoe redt je dat allemaal? Ik heb al vaak niet genoeg tijd om elke dag een uur heen en terug te rijden, laat staan twee uur.

Deze week kan ik maar één keer naar mijn paardje toe omdat mijn moeder me alleen vandaag van het station kan halen. Met de bus doe ik er nog veel langer over omdat die niet meer regelmatig rijden. (Na een bepaalde tijd kom ik dus zelfs niet meer thuis...) Staken de trein-mensjes vandaag ook? Anders kan ik het wel vergeten...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 16:56

Ik 20 min en alleen als ik in de spits ga want ik moet een stuk over de ring als ik wat meer door kan rijden ben ik er met 15 min wel...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Andreeaa, Besje, boyca, Charaz, ComscoreBot, Dax, Dees, DotBot, evelien1000, goesju, Googlebot, inge_romeo, katinker, Letje01, Marleen_L, Mo_86, roxiie, Solleke_Noah, Thami, Theseus, Vuri, YandexBot en 76 bezoekers