Met vreselijke pijn in mijn rug thuis..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Met vreselijke pijn in mijn rug thuis..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 10:44

..Omdat ik getrapt ben Verdrietig
Gisteravond was ik naar een shetje geweest met mijn vriendin Stephanie(tobilover).
En ik was na afloop nog even mee naar haar huis gegaan om wat te drinken. Dus ik loop weer naar huis toe, kom ik langs de wei van dat shetje. Ik denk, ik ga hm nog ff gedag zeggen. Hij stond met zn kont naar t hek toe. Dus ik loop met een boogje om hm heen naar zijn hoofd. Gedag gezegt en ik loop langs zijn lijf (richting kont) terug. Met tog nog een meter afstand tussen mij en hem. Hoor ik ineens zn staart slaan dus ik kijk wat hij doet. Voordat ik om keek had ie naar achteren gelelt volop op mijn ribbenkast(Op mijn rug dus niet echt mijn ribben maar weet niet hoe dat heet). Ik ben gelijk naar huis gelopen met enorm veel pijn. Thuis aangekomen is het helemaal rood en t wordt dik. Dus hij heeft me aardig geraakt Huilen Het ademen doet nog een beetje pijn en lopen kan ik haast niet. Dus daar ben ik lekker klaar mee dan Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:47

He paarden af en toe!!!
raar beest ..
Bterschap!!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:57

He vervelend...

al langs een dokter geweest?

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:21

nu een beetje te laat, maar een meter is ook de gevaarlijkste afstand tussen jou en een paard. of je laat ruím afstand, dat je niet te raken bent, of je loopt er vlak langs, dat je eigenlijk nog bijna kontakt met ze hebt. als ze dan slaan, krijg je hooguit een fikse duw ipv. een harde klap Knipoog .

beterschap meis Ach gut !

Toffeetje
Berichten: 93
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: DenHaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:27

Au, pijnlijk Blauw oog ... Wat raar dat die shet dat deed Verward , hij wist toch dat je daar liep??? Vriendjes zijn? Nou ja heel veel beterschap!!!

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 15:29

roowz"]
He paarden af en toe!!!
raar beest ..
Bterschap!!
[/quote]

Ja paarden af en toe Verdrietig..Tnx.. Scheve mond

[quote="Ellende"]
He vervelend...

al langs een dokter geweest?
[/quote]
Nee ik ben nog niet bij de dokter geweest..Maar ik ga wel..! T is helemaal knal rood en ik kan me haast niet bewegen of ik ga door de grond van de pijn.. Scheve mond Verdrietig

[quote="ingeo"]
nu een beetje te laat, maar een meter is ook de gevaarlijkste afstand tussen jou en een paard. of je laat ruím afstand, dat je niet te raken bent, of je loopt er vlak langs, dat je eigenlijk nog bijna kontakt met ze hebt. als ze dan slaan, krijg je hooguit een fikse duw ipv. een harde klap Knipoog .

beterschap meis Ach gut !
[/quote]
Ja ik weet het Scheve mond Het was ook stom van me.. Scheve mond Maar ik verzorg hem nou 2 jaar ofzo en hij heeft nog nooit geslagen..en dan ga ik hem gedag zeggen en dan slaat hij.. Scheve mond Bedankt..

[quote="Toffeetje schreef:
Au, pijnlijk Blauw oog ... Wat raar dat die shet dat deed Verward , hij wist toch dat je daar liep??? Vriendjes zijn? Nou ja heel veel beterschap!!!

Ja ik snap ook niet waarom hij dat deed Scheve mond Het sloeg nergens op.. Verdrietig Iig bedankt..

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:39

Heel veel beterschap!!!

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 16:04

Tanneke schreef:
Heel veel beterschap!!!

Dank je Verdrietig
Wat een kicke avater btw Haha!