Wie heeft of kent er nakomelingen van Casco?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Piet
Berichten: 169
Geregistreerd: 12-05-03

Wie heeft of kent er nakomelingen van Casco?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 16:36

Ik heb laatst een video gezien van Casco en een groot aantal veulens van hem. De getoonde veulens waren allemaal mooi van type en konden goed bewegen. Ik weet echter niet in hoeverre deze video een goede representatie van de werkelijkheid is of dat hiervoor de beste veulens uitgeselecteerd waren. Dus mijn vraag: wie heeft of kent er veulens van Casco? Hoe lijkt dit? Uit wat voor moeder (bloederig/ouderwets type)? Beweging? Plus- en minpunten? (Te) groot/(te) klein? Alle info is welkom.



Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 20:36

op me werk staat een casco veulen. is niet erg groot. is een goed bewegend dier. staat goed op de benen. zl zeker een goed springpaard worden. is helaas erg klein. maar een super braaf karakter

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 21:28

ik ken wel een driejarige casco hengst..maar die zie je waarschijnlijk wel verschijnen bij de hengstenkeuring..super mooi dier..heb hem niet zien lopen helaas

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 21:39

Tegenover ons staat een Casco jaarling hengstje, die gefokt is door iemand bij ons van stal.
Een supermooi model, veel bot. Niet echt chique, en een klein beetje Duitse kaak en voorbeen Knipoog Haha! erin.
Niet groot, kan leuk lopen maar niet apart.

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 21:41

Wij hadden op stal een 1 jarige schimmel merrie casco veulen staan, was erg chique ook erg groot , de grootste uit het koppel en hele mooie bewegingen.
Zelf hou ik niet zo van schimmel maar op deze was ik echt verliefd en zou haar zo hebben gekocht.
Super mooi dier.


gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 23:42

Ik ben daar eigenlijk ook benieuwd naar want hij had een enorm lovend veulenrapportage en je hoort er vrij weinig van Scheve mond

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 181 bezoekers