femke weggebracht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

femke weggebracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-02 21:46

vandaag heb ik femke weggebracht naar irene. ze woont net onder utrecht en we vertrokken dus vanochtend om 11.30 richting de niewue stal. femke had het gepresteerd om zich nog heerlijk uit te leven in de bagger dus kwam heeeeelemaal vies aan. schaamde me rot. in de trailer dus voor de kou maar even een zweetdek erop gelegt. ruim een uur later en wat zoeken daar in de buurt kwamen we dan eindelijk daar op stal. eerst de twee shets even kennis laten maken, toen nog de fjord gekeken en koffie gehad. was erg koud vandaag dus die ging er wel in. na de koffie de toebehoren nog even uit de auto en toen weer terug naar huis. ik vind dat femke een leuk nieuw vouwtje heeft en een superfijne stal. het is de bedoeling dat femke samen met haar shet in 2 span gaat lopen van de zomer. ik denk dat het een hele mooie combinatie zal zijn.irene heel veel geluk met femke en geef haar een dikke knuffel de schat.
Laatst bijgewerkt door ninaricci85 op 01-01-02 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt


irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 22:04

Ik ben net nog even wezen kijken bij Femke en ze staat er zeer tevreden bij. Ze was inmiddels aardig opgedroogd dus morgen zal ik mevrouw weer eens even toonbaar maken.
Eens kijken wat ik nou echt gekocht heb Haha!
Nee hoor, ik ben dolblij met Femke en ik weet zeker dat ik een hoop plezier van haar ga beleven.
Zelfs mijn oudste zei vandaag dat ze heel veel zin had om op haar te gaan rijden, dus ben benieuwd.

Zodra ze goed gewend is en er een keer keurig netjes uitziet (voorzover mogelijk bij een shet) zet ik een foto neer heb ik Lonneke beloofd.

Lonneke nogmaals bedankt voor het brengen en ik vond het heel leuk je eens IRL te zien. En dat kletsen?? ach dat viel toch wel mee Haha!
Hahaha, ik vond het in ieder geval heel gezellig.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-02 22:17

tja dat kletesen viel vandaag idd wel mee. maar ik ging dan ook pas om half 4 mijn bed in en kwma er om 9 uur al weer uit dusse Haha! Slapen
ik ben blij dat je haar zo leuk vind. en dat ze bij een fijn adres staat. ik vind het altijd wel fijn om te weten hoe ze het hebben.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 07:04

Irene heb je het overleefd met Lonneke? Tong uitsteken
Ja het is echt een schat, ondanks haar drukke geklets wist ze mij echt gerust te stellen toen ik voor het eerst een eigen paard op ging halen grijnz.
Paulien was daarbij ook van groot belang, die kan heel goed luisteren en gewoon in één korte zin uitleggen wat ze nu bedoeld of vindt....
Paulien hoe doe je dat?
Ik ben zelf nogal langdradig, dus wat is je geheim... *LOL*
Irene heel veel plezier met de shet, hardstikke leuk dat Femke een nieuw leven gaat beginnen bij een stel lieve mensen...
Veel geluk ! Party!!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:44

Femke was de shetlandpony die Lonneke te koop had staan.
Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke pony die geschikt was voor het aangespannnen rijden maar waar ook mijn kinderen op kunnen leren rijden.
En Femke bleek precies de pony te zijn die ik zocht. Ze is exact even groot als de shetlandpony die ik al heb en naar het er nu uitziet ook hetzelfde type.
Als die kleine van mij van het voorjaar beleerd is, kan ik er heerlijk met het 2-span op uittrekken.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:11

Inmiddels is Femke goed gewend. Ze is alleen nog steeds geen vriendin van Noeschka geworden. Integendeel hahaha, de dames zijn in een verbeten strijd gewikkeld wie zich nu het vriendinnetje van Bobo mag noemen. Dat is een shetlandruintje wat bij ze staat.

Voorlopig heeft Femke het geloof ik gewonnen, want Noeschka smeert hem nu gewoon naar een ander weiland. Schrikdraad??? Hoezo schrikdraad Verward Daar loopt ze met haar dikke vacht dus zo tussendoor Extreme duivel

Dit is Femke trouwens in haar nieuwe wei. Ik had nog een foto van beide dames willen maken, maar helaas was de batterij van mijn camera leeg Boos!

Afbeelding

En dit is de "MAN" waar het allemaal omgaat Haha! De heer Bobo himself
Afbeelding

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897


xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

ahhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:19

ahh wat een peopies ik vind die shetties altijd zo grappig alleen wel klein! ik zou er zelf niet op durven rijden!! ik heb wel is een half jaartje geleden op een hele kleine pony gereden maar dat was geen shetlander maar iets groter maar nog super klein echt eng hoor!! terwijl ik best wel groot ben ik kon zowat gelijk opstappen door me been erover heen te doen over zijn rug! maarja echt wel gaaf hoor!
nou doeg en veel plezier met femke!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 20:38

ahhhhh leuk die foto. en wat is ze schooooooon Haha! hmmm femke kennende wint zij het wel ja. ze laat het biks niet van haar brood eten. eerst kon ze het niet zo vinden met dat ruintje en nu met de merrie? ach de dames vechten om een heer. zou ik ook doen. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, HuyanaJoy, Mark0919, Nickeltje, saphire, Webding en 43 bezoekers