Welke onderlappen gebruik jij ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Welke onderlappen gebruik jij ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 22:03

Omdat er nogal veel topics zijn over Setjes, lijkt het me wel een goed idee om voor de bandagesleken (leuk woord Tong uitsteken ) te vertellen welke onderlappen nou het beste zijn en natuurlijk ben ik gewoon nieuwsgierig welke jullie gebruiken en vooral het waarom!

Ik had eerst de vilten, die waren redelijk toen de doorgestikte van global. Maar die kreukelde een beetje, nu heb ik die van Eskadron (climax heten die geloof ik) ze zijn duurder maar 10 keer beter, vind ik dan... Nemen goed zweet op en kreukelen niet..



{edit: typo}

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:27

Ik vind de eskadron heel mooi. Maar aangezien ik nog een hele lijst heb van spullen die ik moet kopen moeten die maar even wachten. Tot die tijd gebruik ik gewoon geen bandages. Die vilten kan ik niet mee overweg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:39

Ik gebruik fleece die ik een keer ergens op een paardendag heb gekocht en die zijn perfect. Rij ook niet zo vaak met bandages dus ze gaan lang mee, haha. Ga morgen een keertje doorgestikte proberen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 23:21

Ze heten Climatex, en dat zijn inderdaad de beste en fijnste onderlappen wat mij betreft.
De enige onderlappen die warmte goed afvoeren, zweet opnemen, de druk super verdelen en ook nog eens heel erg lang meegaan, hoe vaak je ze ook wast.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 11:22

Dat was het

Ze zijn erg fijn! Zelfs om een ponybeen passen ze goed, terwijl die andere al snel hele rare vormen gaan aannemen..

Amadeo

Berichten: 894
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:29

gewoon een stuk wollen deken, een beetje op maat geknipt en eventueel de zomen gestikt. Gaat eeuwig mee, zijn wasbaar en wol (natuurprodukt) is fantastisch en kost bijna niets! Vraag oma maar om een oude deken bijv...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:30

Op mijn manege gebruiken ze gewoon stukken van de molten *heet dat zo Verward* deken.. Naar mijn idee werken ze prima..!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:37

MoonChloe schreef:
Op mijn manege gebruiken ze gewoon stukken van de molten *heet dat zo Verward* deken.. Naar mijn idee werken ze prima..!


Volgens mij heet dan Molton, bijna goed dus.
Ik rijd bijna nooit met bandages, maar als ik onderlappen gebruik, dan zijn het net zoals bij Amadeo stukken van een wollen deken.