Batsen???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 17:10

hoi iedereen ik heb een vraagje want ik weet niet wat "batsen" is.
hellup!!!!!
Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 17:11

uh?? Een "Bats" is bij ons een schep.
Maar of batsen, scheppen betekend??? Denk het niet!


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 17:12

een bats is een schep Maaike, dat weet je toch wel.
en als iemand je neer wil batsen betekent dat ja naast een schep wordt gelegd.
kusje enneh keep on smiling. kijk maar naar je vriendje. en niet weg laten halen door kleine heksjes

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 17:20

ok marjo, dus als ik jou ga batsen leg ik je naast een schep neer! ok, dan ga ik je zaterdag batsen hoor!!!! *lol*
xxies Lachen en goed zoeken he voor zaterdagavond?!?!?!!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 17:41

neeej joh ken je dat niet iemand voor de bek batsen? een bats is inderdaad een soort grote schep (bij het uitmesten en boeren gebruiken 'm vaak bij mais voeren)
iemand voor de bek batsen is niets anders dan iemand voor z'n bek slaan.
Had een achterhoeks vriendje*grijnz*
de eerste keer dat iemand dat tegen mij zei lag ik in een deuk was het helemaal niet grappig dus.. ahum

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 17:49

nee ik lach ook niet echt in een deuk toen iemand dat zei tegen mij. maar ach kan der achteraf alleen maar hard om lachen. maarja op dat moment had ik wel iets van wow. achja en dan te bedebken dat ik helemaal niets gedaan heb en dat ze toch mij der de schuld van geef. das wel jammer maarja als ze alleen al naar me zou wijzen heeft heleboel mensen tegen zich. dus erg druk maak ik me der niet om, nouja beetje dan

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 17:53

vertel! het hele verhaal graag *grijnz* gaan jullie zaterdagavond naar het karateplein om te batsen Lachen ?????????

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 18:10

Nou mijn beste vriend(arjuna) heeft op dit moment met maaike. zijn exvriendin(merel) kan dat niet echt hebben maar geeft mij er de schuld van dat ik hem van haar af heb gepakt. nu stuurde zij hem een smsje en die heb ik ook gelezen. dat vertelde ik aan een vriendin van mij (had ik nooit moeten doen achteraf gezien) en die is naar merel toegerend en t verteld. die vond t niet kunnen dat ik t wist en werd boos op mij, en kwam tijdens school naar mij toe om me ff te melden dat als ik haar nog een keer zo'n streek leverde ze me tegen de grond zou batsen. naja ik snap dat ze der boos om is dat hij dat verteld maarja daar kan ik niets aandoen. alleen ik krijg er de schuld en dat vind ik minder. nouja ik weet dat als ze een vinger naar me uitsteekt dat ze gewoon binnen no time een hele groep voor zich heeft staan. maarja t is zo jammer dat ike r erg weinig aan kan doen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 20:41

marjo -> je hoeft dus echt niet bang te zijn voor birdie want niemand kan mn zussie wat maken!!
Kim -> nee we gaan zaterdagavond niet batsen op t karateplein, wij maken onze tere handjes *lol* niet vuil aan dat soort mensen. Zaterdagavond is er valentijns plof-in bij Biezeman, daar gaan we heen. ik in ieder geval en marjo als ze dr pasje nog kan vinden. dus vandaar dat ze goed moet zoeken. Bedankt trouwens voor je uitleg!!! Lachen
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 21:09

aaaqh Biezeman heb ik ook nog gedanst! maar 1 jaartje hoor toen werd ik gevloerd door de ziekte van Pheiffer Boos!
en daarna geen tijd meer ach ja....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 21:15

hm ik heb ook "maar" 2 cursussen gedaan, zat niet in een echt leuke groep dus lol was er snel af.
mooie muziek trouwens van je kur, ben m voor de 2e keer aan t luisteren... Lachen
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 21:25

thanx de MP3 is niet zo heel mooi want das weer een copie van een copie etc.
Marije d'r vriend heeft 'm op z'n comp gemixed en vanaf daar is het op bandje gemaakt voor P&L dat ging uit en voor P&K was het makkelijker om het op cd te hebben dus heeft mike het van het bandje op comp opgeslagen en toen op cd gebrand wat een gedoe he?
de nieuwe moet dus nog beter en mooier worden alleen het eerste stuk moet hetzelfde blijven (van enigma dus)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 21:28

dat stuk van enigma vind ik echt super, eerlijk waar. toen ik nog op jazz zat (vorig jaar) had de leidster ook een keer een dans gemaakt op een nr van Enigma. echt wel mooie muziek!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 21:33

jaaah vind ik dus ook grappige van dat stukje dus (the gate en push the limits aan elkaar gemixt) is dat pas als dat gezang harder wordt wij de ring pas inkomen in draf als dat wegsterft houden we precies op X halten dan mompelen ze dus iets en dan krijg je een dreun zeg maar waarop wij weer wegdraven en dan pas komt Don't stop erdoor heen gemixt dat willen we nu dus als begin houden want de mensen hebben (merk je op shows) zoiets van wat gebeurd daar nou helemaal als dan die bas en zo erdoorheen komt dus trek je veel mensen)maar ik heb geen idee wat ik nu als stap moet nemen de vorige keer haden we een trance nummer waar een rustig stuk in zat.. zit nu te denken aan iets als titanic...Het is wel erg leuk werk muziek uitkiezen etc maar ook best moeilijk

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 21:39

titanic is wel errug mooi, maar lijkt me wel heel moeilijk om daar iets passends op te maken. vraag me ook niet waarom ik dat denk hoor, dat was t eerste wat bij me naar boven kwam. Maar t is wel mooie muziek, sommige stukken zijn heel rustig en er zitten ook wel "drukkere" stukken in. heb je die CD van titanic?? nr 4 vind ik errug mooi. "Rose".
inderdaad moeilijk om mooie muziek te vinden he. het moet perfecte muziek zijn, en er moet ook nog een kur op te maken zijn. naja hier zijn in ieder geval genoeg mensen die je kunnen adviseren!!
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 21:48

tuurlijk heb ik die cd haha en de videoband het stapgedeelte moet dan ook op de rose zijn.. maarja ik wil altijd meer dan dat er soms kan..Boos! zaterdag of zondag gaan we filmen en dan kunnen we mixen...
We zullen zien op Vorstelijk vee op het Loo gaan we onze oude en nieuwe kür rijden das ook wel leuk misschien om te kijken?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 21:54

wanneer is dat ook al weer??? ik wil zeker proberen om te komen kijken, kan ik makkelijk op de fiets heen!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 21:56

28 april als ik me niet vergis en 14 juli zijn er keuringen gaat Lot aan de hand showen en is er een onderlinge dressuurwedstrijd voor groningers.. afgelopen 2 jaar heeft ondertekende 'm gewonnen en die gaat dit jaar weer voor de titel *hehe*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 21:59

ow 28 april kan ik vast wel!!! ga t zo gelijk opschrijven hoor!
14 juli ben ik denk ik op vakantie, dus dan kan ik niet komen. jammer... stoer joh dattie al 2 keer gewonnen heeft!! de derde keer gaat dan ook vast lukken! wanneer krijgt ie die titel voor het leven?? dat verdient lotteltje zo onderhand wel

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 22:04

das het stomme doet ons stamboek niet aan:( nouja komt nog wel zolang bestaat het allemaal nog niet ik hoop op de ledenvergadering een voostel te kunnen doen voor verichtingsproeven voor merrie's ruinen en hengsten nu is er alleen de regel dat hengsten binnen 2 jaar na goedkeuren L dres/spring of men moeten zijn met 5 wp.
en je ruin kan wel een boel 1ste premie's krijgen maar nog kan ie geen sterworden das gewoon balen. net dat ze Lot zoveel aan vinden soms krijgt ie een 1ste premie en loopt ie op kop in de rubriek en soms loopt ie achteraan vinden ze 'm te sjiek.. achja..
in de zadelrubrieken gaat het om gangen en das z'n pluspuntjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 22:06

naja vreemde jury's heb je altijd he. En de vereniging vindt t vast een leuk voorstel, en anders heb je t in ieder geval geprobeerd toch??
hey ik ga naar mn bedje toe, slaap lekkel en misschien tot morgen!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 22:07

wou net hetzelfde zeggen haha heb nog wat last van een griep die bijna over is en morgen om 7 uur gaat er een ding naast m'n hoofd lawaai maken (sommige noemen dit een wekker)dus toedels!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 22:09

sterkte dan maar, ik heb godzijdank t eerste uur vrij, kan tot 8 uur in mn bedje liggen. heeeerlijk!!
truste

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 23:37

sjonge hele gesprekken als ik weg ben. naja als maaike komt kijken bij v.v. ga ik zeker wel mee. moet er morgen gewoon om 7 uur uit. wantja scheikunde was toch wel moeilijker dan ik dacht. en de tv weer wat te aantrekkelijk. maar ik zal naar mn pasje zoeken hoor maaikje en ik heb geen boxjes dus ik kan je muziek ook niet luisteren wat ik wel een beetje erg jammer vindt. half maart heb ik weer muziek tot mn beschikking

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, annepaardoes, Anoukjuuuhh, arjaaaaa, Eve_Nie, Flip, Furbie11, GrapeshotBot, hagelslag, JPitty, KimD, kosseh, Laibadji, Marcato, nafkedemi, PotjeMayo, Prairy, Queijo, Sharonaa_, sinnekinne, VuurVleugels, XxMariellexX en 77 bezoekers