Wat vinden jullie? (relatie gericht)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Wat vinden jullie? (relatie gericht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 11:16

Hoi,

ik heb een beetje een dilemma.

Ik heb nu bijna 2 jaar een relatie en dat gaat allemaal super en hij is echt een engeltje en heel lief en aardig en leuk etc.
We hebben nu ook een huis gekocht en gaan de huisje, boompje, beesje kant op....

Alleen voor mij is hij een paar keer met een meisje geweest. Geen relatie alleen een paar keer sex mee gehad. Hij heeft toen heel eerlijk tegen haar gezegd dat hij niks met haar wou. (dit weet ik omdat wij toen al goede vrienden waren).

Alleen zij heeft dat nooit goed begrepen. Ze heeft een tijd een vriend gehad en toen is ze ff stil geweest. Nu is het uit en begint ze hem weer te smsen. Hij heeft het dus gewoon afgekapt en gezegd dat ie heel gelukkig is met mij.

Probleem is nu dat zij mij in die smsjes afschilderd als een domme koe en maakt rot opmerking over mij. Nou interesseert mij het niet echt dat ze dat doet, maar mijn vriend vind het dus erg vervelend dat hij bot tegen haar moet doen om het tot haar door te laten dringen dat ze gewoon uit de picture is voor hem.

Als mijn ex zulke opmerkingen over hem maakt tegen mij dan word ik kwaad en vind ik het dus echt geen probleem om bot tegen die persoon te doen.

Wat vinden jullie hier nou van? Stel ik me nou aan.... of is het inderdaad een beetje raar dat hij het niet erg blijkt te vinden dat zij zo over mij praat.

Groetjes

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:22

Ik begrijp dat het wel goede vrienden waren toen jullie een relatie kregen. Vanuit dat oogpunt kan ik me wel voorstellen dat hij het niet zo tof vindt om rot tegen haar te doen. Maar vindt hij het gewoon niet erg, of laat hij haar gewoon zoveel mogelijk links liggen? In het laatste geval is het logisch dat het hem niet lijkt te boeien, hij is tenslote aan een nieuw leven met jou begonnen. Dus waarom zou hij zich nog druk maken om de dingen die een persoon roept, waar niet eens en relatie mee heeft gehad... Als je zeker van je relatie bent zou ik hier maar niet over in zitten, komt wel goed.

...

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 11:48

Tja, daar zit wel een kern van waarheid in. Maar ze was in het begin ook al zo vervelend en ik heb het hem al verteld dat ik het een beetje zat aan het worden was. Ze vraag gewoon om aandacht en probeert te stoken...

En dat ze het toen niet leuk vond kan ik wel begrijpen. Maar na 2 jaar dan nog proberen te stoken en zulke smsjes sturen????

Dat begrijp ik gewoon niet, als ze vrienden zijn geweest dan kan ze zijn beslissing toch gewoon accepteren en verder gaan? Dan hoeft hij ook niet zo bot te doen.

Het werkt mij op me zenuwen, ik weet echt wel dat onze relatie goed zit. Maar als mijn ex zou proberen te stoken in onze relatie zou ik meteen goed duidelijk maken dat ik daar niet van gediend ben en dat ie zich normaal moet gedragen of anders gewoon moet oprotten en mij met rust laten...

Maar dat is voor iedereen weer anders denk ik. Alleen komt het zo raar over op mij....

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:53

Waarom ga je niet eens met haar praten...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 12:11

Ik denk niet dat dat een geweldig idee is, ik sta namelijk op ontploffen en het liefst zet ik m'n vuistafdruk op haar neus.

Ze weet heel goed hoe ik er over denk.....

Ik vind dat mijn vriend dat gewoon goed duidelijk aan haar moet maken, want ze wil hem en hij moet haar hoop maar weg nemen, dat kan ik niet.

Ik kan daar wel wat van zeggen, maar dat zal ze toch niet accepteren tot ze het van hem hoort.

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:32

Ze respecteert zijn keuze niet en zeikt zijn keuze (jou) af. En ze respecteert jou ook niet. Als ze dat al niet doet, dan zou ze dat niet moeten laten merken. Ik vind het niet echt van klasse getuigen. En jouw vriend mag dat gerust tegen haar zeggen.

De hond is de betere mens

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:43

Ik ken het, en geloof me, met haar praten zal denk ik niet werken Knipoog ! De ex van mijn vriend bleef ook aanhouden (elke dag bellen, sms'en), ik heb haar een keer een sms gestuurd (beetje onpersoonlijk, I know, maar ik kan nog geen hoi tegen haar zeggen of ze heeft zich omgedraaid) en dat heeft 0,0 geholpen!

Je vriend moet haar gewoon heel duidelijk laten weten dat ze op moet houden en dat hij voor jou gekozen heeft, en als hij daarbij vreselijk bot moet doen moet dat maar! En anders zou ik eerst nog is even goed met je vriend gaan praten, want als jij er mee zit moet hij daar rekening mee houden. Hij moet dan niet de lieve vrede gaan bewaren door te proberen zo normaal mogelijk tegen haar te doen, maar zorgen dat jij je goed voelt en je niet op ontploffen staat als je alleen al de 1e letter van haar naam hoort.......

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:46

Malibu schreef:
Ik denk niet dat dat een geweldig idee is, ik sta namelijk op ontploffen en het liefst zet ik m'n vuistafdruk op haar neus.



Dan is het zowel bij haar duidelijk en bij je vriend dat dit voor jou echt te ver gaat. Ik heb hetzelfde eens mee gemaakt, jaartje of 8 terug.... en ik heb haar zelf maar eens heel bot de waarheid verteld (zij belde steeds) omdat die slapjanus dat niet deed... daar kun je toch ontzettend pissig om worden, plus dat je er dingen achter gaat zoeken.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 12:57

Thanks, ik wou ff weten of het nou zo raar was van mijn kant om dat van hem te vragen.

Desiree, dat is nou net wat ik zocht. Inderdaad geen klasse, hij is altijd heel eerlijk tegen haar geweest, dus daar kan ze het niet op gooien.
Remember,

Dat is dus inderdaad de situatie...
Ik wil niet bezitterig overkomen op hem namelijk, maar ik ben bang dat het dan wel zo overkomt. Kijk ik heb af en toe best wel een beetje last van jaloezie, maar hier hebben we goed over gepraat, en daar kwam dus uit dat hij het zelfs nog een beetje erger had dan mij Lachen...

Maar ik wil dus niet zeggen dat ie niet meer met haar mag praten ofzo, dat lijkt me ook niet de oplossing en klinkt best best wel bezitterig volgens mij.

Hij heeft ook een bericht van haar beantwoord dat hij voor mij gekozen heeft en veel van me houd en gelukkig is met mij etc... Dan is ze weer ff stil en na een paar dagen begint het spelletje weer.

Ik ga hem denk ik maar even voorstellen om met haar te gaan praten, dan blijf ik wel in de auto ofzo als zij dat prettiger vind, maar dan kan ze ook niet gaan stoken of banketstaaf dat er iets gebeurd is, want dan ben ik er bij.

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:16

In een relatie verwacht je heel simpel dat je voor elkaar op komt. En hij komt nu niet op voor jou t.o.v. dat meisje. En dat is wat bij jou wringt. En daar zou ik ook last van hebben.

En dat hoeft niet eens gepaard te gaan met rottig doen tegen haar. MAar hij mag wel afkeuring laten blijken als ze jou afzeikt. Je bent toch zijn vriendin?
Laatst bijgewerkt door Desiree op 26-04-04 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

De hond is de betere mens

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:18

Malibu schreef:
Hij heeft ook een bericht van haar beantwoord dat hij voor mij gekozen heeft en veel van me houd en gelukkig is met mij etc... Dan is ze weer ff stil en na een paar dagen begint het spelletje weer.


Dit is echt zó herkenbaar! Hier is het pas echt gestopt toen ik hem voor de keus stelde: of je zorgt dat zij ophoudt (hoe je dat doet is je eigen probleem), of ik ben weg.... Ik werd zo achterdochtig, elke keer als zn tel ging dacht ik dat zij het was en zat mn hart van woede al in mn keel! Dan is het niet echt gezond meer he Schijnheilig ...

Hij heeft haar dus opgebeld (voor de zoveelste keer), dat het haar schuld was dat het nu uit was, dat ze obsessief bezig was, ze is verder moest met haar eigen leven (is achteraf een heel emotioneel gesprek geweest). Sindsdien, klein maandje geleden, niks meer van dr gehoord OK dan! !

Het is dus echt heel belangrijk dat hij het goed duidelijk maakt, en daar hoef jij in principe helemaal niet bij te zijn. Denk ook niet dat het goed is als jij erbij bent, omdat de 'druk' op hun allebei dan wel groot wordt en jullie zien elkaar ook liever niet dan wel neem ik aan...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:20

met je vriend over praten en dan moet hij echt wel wat ervan zeggen en dan ook heel duidelijk!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 13:40

Citaat:
Het is dus echt heel belangrijk dat hij het goed duidelijk maakt, en daar hoef jij in principe helemaal niet bij te zijn. Denk ook niet dat het goed is als jij erbij bent, omdat de 'druk' op hun allebei dan wel groot wordt en jullie zien elkaar ook liever niet dan wel neem ik aan...


Ik zou er liever ook niet bij zijn, maar dit is dus wel een figuur die na het gesprek rond gaat lopen bazuinen dat er tijdens dat gesprek meer is gebeurd.... Gewoon om ons uit elkaar proberen te krijgen, en dat wil ik voorkomen.

Ik kan begrijpen dat er dan druk achter staat door mijn aanwezigheid, maar als zij dat soort dingen gaat lopen 'banketstaven' dan onstaat er weer een nieuw probleem.
Zowieso denk ik dat er dan alleen voor haar druk op staat, hij heeft zijn keuze gemaakt en alhoewel het vervelend voor hem is denk ik niet dat hij daar dan zoveel moeite mee moet hebben om aan haar te bevestigen dat er gewoon helemaal niks meer in zit en dat hij met mij iets aan het opbouwen is. Het is tenslotte alleen maar de waarheid wat hij verteld.

Het rare was dus ook dat zij bij de overbuurvrouw gister op visite was, en toen zag ik dus ook de auto van mijn ex staan! Volgens mij zijn ze er gewoon op uit om ons proberen uit elkaar te krijgen, best wel vermoeiend zulke mensen. Triest dat ze gewoon niet hun eigen leven op kunnen pakken en doorgaan....

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:47

Kan je niet zijn telefoon pakken en het berichtje lezen, druk op beantwoorden en stuur een heel bot smsje! Zo zal ik het gewoon doen, hij wil niet bot doen, dan doe jij het toch??
Gek wijf, wie denkt ze wel niet dat ze is?! Heb er een hekel aan als mensen gaan zitten stoken in een relatie!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 16:48

dat vind ik dus ook, dat is niks waard en ik ook niet.

Hij heeft mij nu wel laten weten dat hij het ook niet leuk vind dat ze zo loopt te stoken en zo over mij praat.

Hij wil dan ook zelf met haar gaan praten om dat recht in haar gezicht te zeggen en dat ze hier mee op moet houden omdat hij alleen maar een hekel aan haar krijgt op die manier... Hij is het nu ook goed zat, ook omdat hij nu weet dat ik het me erg aantrek, niet zozeer omdat zei dat over mij zegt (liever haar dan iemand bij z'n volle verstand zeg ik dan maar). Maar gewoon om het feit dat ze zo loopt te stoken..

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:31

Dit verhaal komt me op zich wel redelijk bekend voor. Mijn vriend is goed bevriend (geweest) met een ex-vriendin van hem. Ze hebben na de relatie 3x sex gehad ofzo. Op zich maakt me dat niet uit. Voor hem was het een afsluiting van de relatie, maar voor haar niet. Ze had een vriend toen ze met hem naar bed ging, en dat heeft ie achteraf van iemand moeten horen. Ik heb op zich niks tegen haar. Ik zou nooit met haar om kunnen gaan, maar het is niet zo dat ik haar haat. Mijn vriend heeft haar nou al een half jaar niet gezien. Een dag nadat hij haar had gezien sms-te ze en belde ze weer, wat ze daarvoor niet meer deed. Hij heeft toen een sms-je gestuurd van "ik bel je morgen" maar dat heet ie nooit gedaan. Sindsdien hebben we geen last meer van haar gehad. We zijn nu alleen allebei bang(en ik voornamelijk) dat als we haar tegenkomen ze weer gaat bellen, sms-en en mailen. Ze heeft dat bij hem namelijk altijd gedaan, want ze is er nooit overheen gekomen dat het uit is tussen hun en ze probeert echt alles om hem in bed te krijgen. Ik vertrouw hem, maar toch ben ik ontzettend bang dat ze hem weer gaat stalken en terug probeert te krijgen. Mede door haar ben ik een tijd terug helemaal ingestort, ook is zij er de oorzaak van dat mijn vriend en ik een paar keer bijna uit elkaar zijn gegaan. Nu ik medicijnen heb gaat het wel weer en denk ik er ook niet vaak meer aan, maar toch doet het pijn en wordt ik boos als ik haar naam hoor of iets zie wat zij hem heeft gegeven of wat dan ook. Ik zou als ik jou was er zo snel mogelijk wat aan doen voordat het je ook teveel wordt.

Spero melior

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 10:08

Hoi,

ik heb er gisteravond met hem over gepraat, en hij was blij dat ik daar meteen mee kwam zonder het op te kroppen en er mee door te lopen.

De beschrijving over dat het je dan teveel word komt me erg bekend voor.
Als ik haar naam hoor of als ik weet dat ze een bericht gestuurd heeft, krijg ik het door en door koud, en krijg geen hap door me keel. Ik ben het dan gewoon helemaal zat dat gezeik.

Dit is dus ook wat zij probeert, ze probeert hem het bed in te krijgen.

Gelukkig is mijn vriend heel eerlijk (soms TE) en zegt dat ze toch niks bijzonders is in bed Haha!

Hij is best wel geschrokken dat ik het me aantrek, want ik merk gewoon dat ze zitten te stoken. Zij heeft contact met mijn ex en die is dus nogsteeds boos op mij omdat ik het toen uit heb gemaakt.

Hij zegt haar het liefst nu zelf in haar gezicht dat hij haar niet wil en dat ze moet opzouten en d'r leven weer oppakken.

Het brengt wel wat spanning in onze relatie, maar niet naar elkaar toe. Het is eigenlijk meer zo, dat je nu weet wat voor bijzonders je met elkaar heb en dat hun daar dan waarschijnlijk best wel jaloers op zijn.

Door mijn ex ben ik vrijwel al mijn vriendinnen kwijt geraakt en is het dus best wel moeilijk omdat ik er ook met niemand over kan praten. Ik begon te twijfelen of ik me nu aanstelde of dat het nou echt zo een raar wijf was.

Wel fijn om te horen dat ik me niet helemaal aanstel

Mijn vriend is het ook goed zat, als hij haar ziet gaat hij het recht in haar gezicht zeggen en desnoods wil hij zelfs een ander tel nr nemen. Maar hij is bang dat ze die weer van vrienden krijgt die zij ook ken dus gaat hij gewoon proberen om het haar voor eens en voor altijd duidelijk te maken.
En dan ook door een BOT smsje te sturen...

En dan maar hopen dat het duidelijk word, dat kind heeft echt een schutting voor haar hoofd..... Frusty

Bedankt allemaal, en ik laat het nog wel ff weten hoe het gegaan is...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:12

Laten we hopen dat ze het doorkrijgt! Succes.... Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:12

Argh! verschrikkelijk, zo'n mens! Bot reageren is idd het enige dat in zo'n geval helpt! wat een takkenwijf! Ik ken dr niet eens en kan me er al helemaal kwaad om maken! BLEUGH! Goed dat je het hebt gezegd, als je het allemaal alleen maar opkropt wordt t alleen maar erger! Ik hoop dat het lukt om dat mens af te poeieren... wat een droeftoeter is dat als ik het zo lees! Succes!

Der Ellmauer Dancing Queen

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:19

Malibu schreef:
Ik zou er liever ook niet bij zijn, maar dit is dus wel een figuur die na het gesprek rond gaat lopen bazuinen dat er tijdens dat gesprek meer is gebeurd.... Gewoon om ons uit elkaar proberen te krijgen, en dat wil ik voorkomen.
Ik kan begrijpen dat er dan druk achter staat door mijn aanwezigheid, maar als zij dat soort dingen gaat lopen 'banketstaven' dan onstaat er weer een nieuw probleem.


Als je dit probleempje wil voorkomen, laat hun op een andere plek dan bij één van beide thuis afspreken...
Als ze afspreken op een openbare plaats (op een terrasje, in een café, ...) dan kan je nog in de auto blijven zitten en kan zij niets gaan rondbazuinen omdat er toch getuigen waren (de mensen in het café/terras) en ze dus niets zouden kunnen gedaan hebben...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 12:44

Thanks, dat is inderdaad wel een goed idee

Het is alleen vervelend dat het op zo'n manier moet, maar ik wil er gewoon vanaf zijn.

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:04

Weet je wat hij (en jij) moet doen? negeren, dan houdt het vanzelf wel op; nu vraagt ze steeds aandacht en dat krijgt ze nog ook. Gewoon niet op reageren en dan houdt t hopelijk voor jullie op! Lijkt me erg irritant zoiets, gelukkig zelf geen last van Michiels exen! Veel succes!!!

Faber quisque fortunae suae

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 14:22

Dat hebben we ook gedaan vooral in het begin, maar dan krijg je een stille periode en dan begint het weer. En dan kan je weer gaan negeren en dan is ze weer ff stil, maar echt ophouden doet ze niet.

Ik wil er gewoon helemaal en voorgoed vanaf zijn, wij zijn nu lekker huisje, boompje, beesje aan het opbouwen en ze moet uit haar hoofd zetten dat ze hem terug kan krijgen.

Negeren is ook heel moeilijk, iedere keer als ze een bericht stuur kook ik van woede...
Ik ben niet van plan om mezelf helemaal op te vreten iedere keer als zij dat spelletje weer begint, kost gewoon te veel energie...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:30

Probeer er om te lachen en dreig anders met politie...?
Maar ik blijf bij het negeren, hoe lastig dat ook kan zijn. Lees die berischtjes gewoon niet eens... Echt negeren is moeilijker dan je denkt!!

Faber quisque fortunae suae

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:30

Waarom maakt jouw vriend deze trien niet duidelijk dat hij geen smsjes oid van haar wil?? Heel simpel, hij vraagt haar om hem met rust te laten, zo niet dan laat hij haar nummer blokkeren bij zn provider.

Ik heb vaak het idee dat dit soort dingen van twee kanten komen, je vriend is toch mans genoeg om van zo'n troela af te komen??


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Appeltje00, BingBot, DieL_Zor, fleurtjeuh, Googlebot, GrapeshotBot, hagelslag, IASCrawler, Josien_, Lalidan, linoleum, Lithya, maessie, maj0, Mar_X, Nayan, Pieneappel, Roosch, secricible, sollair310, xxpetraxx, Zebrastreep en 162 bezoekers