kitten gezocht omg. nijmegen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

kitten gezocht omg. nijmegen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 14:42

Wij zoeken een lief klein kittentje.
Als iemand een idee heeft omgeving nijmgen? Verward

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 14:46

als je een rood katertje wilt weet ik er wel twee, uit hetzelfde nestje is nog een lapje/tabby een poesje, maar ik weet niet of die al weg is. Ze mogen over een paar weekjes weg. Ik weet alleen niet helemaal zeker meer of het nou in nijmegen was of arnhem Nagelbijten / Gniffelen (het nestje is van de vriend van mijn zusje Tong uitsteken , er zit nog een lapje bij maar die is voor mij Haha! )

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 23:03

Mijn ouders hebben nog een rode kater van geloof ik een maand, dus over een maand zou die ongeveer weg kunnen.
Ze wonen in Apeldoorn

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 23:17

Al in asiels gekeken? Daar zitten vaak de liefste katjes die een goed tehuis zoeken! Vaak worden ze gedumpt, achtergelaten of verstoten door de moeder, en ze zijn erg blij als iemand hun een mooie toekomst geeft. Bovendien is het personeel van de asielen ook erg blij als ze weer een kitten aan een goed tehuis geholpen hebben Lachen.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 23:20

Er zitten er nu in deze tijd van het jaar heel veel. Ze worden zomaar gedumpt daar. Deze dieren verdienen ook een goed tehuis en een liefdevol baasje... Denk niet aan een gratis boerderij-katje, daar komen in totaal vaak meer kosten bij kijken als die paar euro die je betaald aan het asiel. Waar je overigens wel de castratie en inentingen enzo bijkrijgt...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 23:26

Inderdaad griebels. Ik heb vorig jaar (of het jaar daarvoor? Verward) een aantal dagen met Ilona op het asiel meegelopen die er toen als vrijwilligster rondliep. Als die kittens je aankijken met hun mooie diepe blauwe oogjes *zucht*

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 23:32

Ik heb dadelijk weer een aantal kittens in huis die van het asiel zijn. Ze moeten in opvangtehuizen tijdelijk, omdat ze al heel jong worden gedumpt. Ik probeer zelf een nieuw baasje te vinden, want ik wil ze niet terug sturen naar zo'n hokje...

[AM] Is hier interesse voor???
Lees mijn topic maar even... Haha!