Wij zijn twee vriendjes... :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Wij zijn twee vriendjes... :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 21:19

Stiekem is Kelvin best een dotje hoor Lovers Was vandaag, nadat ik lichtelijk (lees: hevig) geirriteerd terug kwam van het werk, lekker vroeg naar Kel gegaan. Had geen zin om te rijden, en om nou een begin te maken met VD als ik er op voorhand al de pest in heb...

Toen ik bij de wei aankwam stond ie al aan het hek, hard naar me te hinniken... Lovers Normaal wilt ie eerst even spelen, dan ga ik in het midden van de paddock staan en rent ie wat rondjes om me heen Rolleyes Vandaag dus niet...

Ff snel gepoest, longeersingel eromheen gebonden en besloten dat ik eens met de lange lijnen zou gaan beginnen... Volgens Martine blijft Kelvin, als je achter 'm staat, ofwel halsstarrig stilstaan, of hij blijft achteruit lopen. Ik ben dan natuurlijk weer zo eigenwijs en wil het zelf proberen... Clown

Heb gewoon 3 kwartier achter Kelvin aangewandeld. Liep meteen weg (toen ik 'stap' zei) alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Lekker ontspannen aan de teugel Scheve mond En daar gingen we... Tussendoor wat stuuroefeningetjes gedaan, korte draaien maken, tussen pionnetjes door, stukje draven, etc. No problem voor mijn bikkel... Alleen 'easy' vind ie niet helemaal logisch Lachen Hij stapt lekker rap verder... Tot ik HO zei, dan stond ie meteen stil Achterwaats ging ook netjes, mooi in een rechte lijn. In het begin bleef ie achterwaarts gaan, maar een vinger in zijn bil doet wonderen Lachen Na een keer of 4 prikken ging ie achterwaarts als ik terug zei, en zodra ik ho zei stond ie meteen stil (zonder weer voorwaarts te gaan).

Tussendoor toch wat gerommeld met VD. Hij is gewoon een kanjer... Hij weet al wat 'HO' betekent, en vandaag kwam ik erachter dat 'stay' ook een heel bekend begrip is Clown Hij bleef staan voor een open omheining toen ik wegliep. Hij bleef staan wachten zonder ook maar 1 pas te verzetten toen ik de pionnen opruimde (pas toen ik weer bij 'm was en braaf zei keek ie een andere kant op). Tijdens het poetsen zonder halster of niets, zonder een pas te verzetten...

Kreeg van beide Peters de vraag of ik morgen weer wegging, omdat ik zo zat te tutten... Was gewoon met de staart bezig >;) Komt echt over alsof ik een half jaar geen fluit heb gedaan daaro... Schijnheilig

Maar ik heb een leuk daggie gehad... Lekker getut en geknuffeld met Kel... En 2 fijne dates erbij Haha! Zondag ga ik vrij zeker mee naar Horst, Peter heeft wedstrijd met zijn Haf (mennen). En IK mag een keer écht gaan mennen met Guus (Haf)... Beetje neerbuigend doen over de hindernissen doet wonderen... Peter wilt mij nu een keer een stuk of wat hindernissen laten rijden met Guus Haha! OK dan!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.



Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:23

Paarden zijn net zo veranderlijk als het weer Haha! De ene keer doen ze alles braaf zodat ze je hele dag weer vrolijk hebben en de andere keer wil je ze wel achter het behang plakken! Maar fijn dat het zo goed is gegaan!

En succes met het mennen

Euh,...?? Tsjah,...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 00:46

Ik denk dat je het zojuist heel goed omschreven hebt... Ik denk dat als ik Kelvin morgen voor de koets zet, ik het wereldrecord 'dorp doorkruisen' kan halen Haha!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 01:57

Met Jasper heb ik ook wel eens met lange lijnen geoefend. Ik begon dan vanaf de poetsplaats waar vandaan we als twee dronkemannetjes naar de bak slingerden Haha! . Eenmaal in de bak ging het meestal wel goed, alleen moest ik meneer soms even letterlijk aanduwen *LOL* .

Kevin is wel een aparte, hè, als ik jouw verhalen zo lees? Soms is ie zo braaf als een pasgeboren poesje, soms is het een draak eerste klas. Nou ja, dat is in elk geval nooit saai! Tong uitsteken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 08:55

leuk zeg!!!
heb he tnog nooit geprobeert, met lange lijn..

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 09:00

Hahaha dit is ZO herkenbaar!!! Tong uitsteken
Geweldig Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 09:33

Gwen schreef:
Kevin is wel een aparte, hè, als ik jouw verhalen zo lees? Soms is ie zo braaf als een pasgeboren poesje, soms is het een draak eerste klas. Nou ja, dat is in elk geval nooit saai! Tong uitsteken


We zijn allebei apart, dat scheelt Knipoog Maar het klopt wel... Het is echt een dotje, behalve als ie dus echt geen zin heeft. En zo lief als ie is, hij kan echt van het ene op het andere moment totaal omslaan... Scheve mond

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 13:21

Heel veel plezier zondag, komt vast goed! En leuk dat het nu weer beters met Kellie gaat ( Schijnheilig Tong uitsteken ) Veel plezier en succes, eneuh sterkte zondag, hopelijk overleef je het Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 bezoekers