Ik heb alweer gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Ik heb alweer gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 21:26

Na tien weken van kl*ten was jamey vier weken achtereen goed stabiel, ze liep goed. Volgens de DA ook en ze is ook bekapt, en staat helemaal recht. Ben erop gaan zitten, wauw. Wat een gevoel. Heb 10 weken niet gereden (ook niet op een ander paard) en het was echt geweldig. Moest wel een beetje wennen (ze is wat breder geworden, en wat drukker, hahaha lol Tong uitsteken Haha! ) maar het ging super. Ze was echt superverbaasd dat ik met het zadel aan kwam zetten en bleef erg vrolijk. Ook met opstijgen enzo niks aan de hand. Heel lief. Lekker fijn op het bit knabbelen en om haar heen kijken. Super! Ik heb 5 minutjes gestapt en toen weer afgezadeld. 5 geweldige minuten!

Heb er inmiddels alweer een keer of 4 opgezeten, telkens een minuut of 5 gestapt. Alleen de laatste keer was ze te druk (ze ging er vandoor o, o) en dus maar gelongeerd. Vandaag weer gereden en ging ook heel goed. Ze vind het echt helemaal geweldig!

(p.s, morgen ben ik jarig, haha lol Haha! Tong uitsteken Muziek! Party!!

'The readiness is all'



natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:32

leuk dat het zo goed gaat, maar was er wat dan met Jamey?? toch niets ernstig hoop ik??
maar in ieder geval gefeliciteerd he!!!!

groetjes elise Party!!

Haha! WELLNESS STABLES Haha!
viewtopic.php?f=29&t=368150

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 21:34

natasja schreef:
leuk dat het zo goed gaat, maar was er wat dan met Jamey?? toch niets ernstig hoop ik??
maar in ieder geval gefeliciteerd he!!!!

groetjes elise Party!!

Morgen elf weken terug op het erf onderuit gegaan, en vanaf die tijd alleen maar gezeik. Dan wel kreupel, dan niet, dan goed, dan slecht, dan super, dan op 3 benen, en nu eindelijk alweer bijna 5 weken stabiel Lachen

'The readiness is all'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Celebi, Karintich, Mark0919, pluklief, su72 en 41 bezoekers