veulenveilingen KWPN

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Roosch

Berichten: 36635
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

veulenveilingen KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 20:44

dag allemaal...
een vriendin van mij heeft 2 KWPNers en ze gaan regelmatig naar veulenveilingen! nu wil ik graag weten wie er dit jaar ook gaan van de bokkers...! Lachen we zijn onder andere al in deurne geweest en in weert maar ze moeten kijken waar we dit jaar heen gaan!
ander rassen veulenveilingen en andere reacties mogen natuurlijk ook!
groetjes roos

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!



LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 20:48

Waarschijnlijk met een veulen van Olivi uit een elite sport (dres) merrie. Als hij onderhand niet verkocht wordt natuurlijk! En dan gaan we naar de voorkeuring in Tolbert en als we daar doorkomen naar de Star Sale in Drachten.

Roosch

Berichten: 36635
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 20:52

sow lekker hee! ik vind het altijd hartstikke gezellig op zulke evenementen! vinden jullie ook niet! net zoals op springwedstrijden!

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 20:58

veronagirly schreef:
sow lekker hee! ik vind het altijd hartstikke gezellig op zulke evenementen! vinden jullie ook niet! net zoals op springwedstrijden!


Als je gaat, niet zwaaien naar andere mensen, voor je het weet heb je een duur veulen gekocht! Haha!

Aan het fokken van paarden hebben we een klein boerderijtje over gehouden. Vroeger hadden we een grote.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 01:23

Whaha ja idd niet zwaaien.
Ik heb vorig jaar mijn vriend meegenomen naar deurne. Bij elke beweging die ik maakte bv om aan mijn neus te kriebelen ofzo riep hij, nee dadelijk koop je wat. Ach had ik ook maar niet zo nadrukkelijk tegen hem moeten zeggen dat hij zijn handjes laag moest houden Haha!

Of we dit jaar gaan weet ik niet, maar het is zeker wel leuk om dat zo te zien allemaal.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Supertje, Ubermetrics en 123 bezoekers