m'n "verstand"is getrokken

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

m'n "verstand"is getrokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 10:07

Ben net terug van de tandarts, want mijn verstandskiezen moesten eruit. Vandaag zijn de eerste 2 gedaan en 1 juni de laatste 2 Lachen , nu heb ik nog praat zat Haha! , want de verdoving is nog niet uitgwerkt. Dat zal over een paar uur wel anders zijn. Het ergste vond ik...... de spuitjes in mijn mond Huilen , de tranen liepen over mijn wangen, het trekken dat stelde niets voor, ze waren er eigenlijk zo uit. Ik heb gewoon een OK dan! tandarts. Wel heb ik de kiezen mee haar huis genomen, zit mijn verstand in Haha! Haha! , lol.

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.


annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 10:14

hehe maar ben je eerder van je vakantie naar huis gegaan om je verstandkiezen te laten trekken?

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 10:16

pfffffffffff, je kunt het maar gehad hebben. Mijn verstand is nog niet eens naar boven gekomen, en ik heb er ook geen last van, maar de tandarts zei al dat hij het had zien zitten en dat het er uit moest....

De hond is de betere mens

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 10:18

Van de onderste verstandskiezen schijn je meer last over te houden dan de bovenste. Welke zijn er nu uit?

Owja, verstandskies is niet van het verstand (je brains) maar van de verre stand in je mond (ze staan zo ver naar achteren).

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 10:29

Goh, dat is voor mij dan weer een geluk.....

De hond is de betere mens

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 10:29

Citaat:
Van de onderste verstandskiezen schijn je meer last over te houden dan de bovenste. Welke zijn er nu uit? Owja, verstandskies is niet van het verstand (je brains) maar van de verre stand in je mond (ze staan zo ver naar achteren).


Onder kunnen ze niet tegelijktijdig doen, omdat dan je hele tong verdoofd is, en volgens mij kun je dan bijna nie slikke Verward Dus zijn ze aan de linkerkant eruit. (zat ook een gaatje in)
En natuurlijk zit mijn verstand in mijn hersens en niet in de kies Haha! .

Citaat:
hehe maar ben je eerder van je vakantie naar huis gegaan om je verstandkiezen te laten trekken?


Ik ben niet op vakantie geweest Verward , ik ga 7 juni een week op instructiekamp in Ermelo en das mijn vakantie voor dit jaar *LOL*

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 10:31

Ik geef je een hand, ik heb afgelopen dinsdag mijn verstandskies getrokken, en sjonge wat had ik daar al 4 maanden tegenop lopen hikken.
Maar ik vond het echt niks voorstellen........meteen smiddags weer gegeten.......totdat de verdoving was uitgewerkt.........au au auwwwww.
Ik voel het nu nog maar het doet nu geen pijn meer.
Succes!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 10:32

fijn dat je nu *nog* geen last van hebt..

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 10:36

Scum schreef:
Van de onderste verstandskiezen schijn je meer last over te houden dan de bovenste. Welke zijn er nu uit?

Owja, verstandskies is niet van het verstand (je brains) maar van de verre stand in je mond (ze staan zo ver naar achteren).

Hihi, ja en je legt de klemtoon verstand toch? niemand gelooft me altijd... Maar in het Engels heet het wisdom teeth... Dus dat is wel vertaal als wijsheid (verstand dus).... Hmmm.... Verward

Cuando menos piensas .... sale el sol

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 10:40

Nu langzaamaan gaat de verdoving uitwerken Scheve mond , de onderste ga ik nu al wat voelen (daar moest die ook het hardst zijn best voor doen om eruit te halen *LOL* ) Ik zag er ook lang tegenop, maar dat was dus echt voor het spuiten Huilen , het trekken stelde verder echt niets voor. De andere 2, daar zie ik nu niet tegenop, ik weet nu wat het is Lachen

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 11:37

Die van mij is laatst ook getrokken; wat een verademing! Heb geen hoofdpijn meer gehad sindsdien!

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 12:57

Nou, ik kan je vertellen, ik heb nu barstende koppijn Lachen , maar dat gaat wel weer over. De verdoving is bijna uitgewerkt, boven voel ik niets, maar onder................... dat doet PIJN Huilen Huilen , en mijn mond kan bijna niet meer open, die heeft spierpijn van het wijd openhouden. Haha! , maar we blijven positivo!

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:17

Ik had dinsdag ook zo een pijn in mijn hoofd nadat de verdoving eruit was, en ik kreeg zenuwpijn.......de volgende morgen was de zenuwpijn weg en had ik nog echt een wondjes pijn.......nu gaat het goed.
Gewoon een paar asperines nemen, dat neemt de ergste pijn wel weg Confetti.

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 13:21

ik ga dat maar eens doen *LOL* , en ik ga er lekker rustig bij liggen op de bank.

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 14:13

bij moeten ze er al 4 jaar uit (had ze al toen ik 16 was) maar ik durf niet Boos!

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 15:31

Citaat:
bij moeten ze er al 4 jaar uit (had ze al toen ik 16 was) maar ik durf niet


Ik kan je verzekeren, het valt reuze mee *LOL* (maar dan heb ik wel een goeie tandarts, want ik rij er helemaal vanuit Breda naar Utrecht Haha! )

Het gaat nu een stuk beter! Heb een paar uur geleden een panadolletje genomen en ben rustig een beetje door de stallen gaan lopen (ik kan nie stilzitten). De pijn valt reuze mee, alleen nog een beetje raar gevoel en stijve kaken. Nu afwachten of het oorsuizen in de loop van de week minder gaat worden Verward , ik hoop van wel.

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:50

maar ik kan niet tegen al dat gefrunnik in mn mond, t idee, die instrumenten etc
t is echt psychisch, en ik weet gewoon dat ze moeten gaan snijden
plus verzekerning betaald t ook niet meer helaas
(denk ik)
t zou ze bij mij alleen lukken onder narcose ofzo

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:45

Aaaah, arm zussie Ach gut Maar goed dat we zo'n fijne tandarts hebben

Enne wat annefloor bedoelde was waarschijnlijk omdat het bijna meivakantie is Lachen Wij hebben bijna nooit vakantie, dat is het fijne van zelf inplannen Lachen

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:52

auw Scheve mond

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:55

Auw , zelf ben ik 3 weken geleden geweest voor 2 verstandskiezen Boos! Boven helemaal geen last gehad maar onder.... Wat een ramp, pijn zwelling . Net alsof ik een voetbal in me wang gestopt had Haha!. Ik heb anderhalve week mijn mond niet goed open kunnen doen en mocht na 7 dagen terug om het onderste deel schoon te laten maken want daar zat een ontsteking in Boos!:(. Ik he me nog nooit zo beroerd gevoeld en heb ook mijn afspraak voor mijn andere kies lekker afgezegt. Ik heb er geen last van en laat hem ook niet trekken.

Heel veel sterkte de komende dagen Ach gut

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:04

@Gretha: hoe langer je wacht, hoe pijnlijker het wordt. De wortels zitten er nl. dieper in dan. Scheve mond

Cuando menos piensas .... sale el sol

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 07:06

Zo, we zijn nu 1 dag verder, enn ik kan jullie vertellen.... dat ik nergens meer last van heb Knipoog , het is mij allemaal reuze meegevallen. Natuurlijk voel ik nog wel waar het getrokken is, maar daar heb ik geen last van. Het is mij 100% meegevallen!, nu 1 juni de volgende 2, en ik zie er niet tegenop.
Wordt vervolgt Haha! [/i]

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:05

t zal ze niet lukken zonder narcose
dan ren ik gewoon gillend weg
plus verzekering betaald t niet meer, doordat ik al 2 jaar niet naar tandarts geweest ben
en ik kan dat geld niet zomaar uit de lucht plukken ofzo


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:07

pfff... ik moet nog 1 eruit, maar durf het niet echt Haha!

:){

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:05

confetti schreef:
Citaat:
hehe maar ben je eerder van je vakantie naar huis gegaan om je verstandkiezen te laten trekken?


Ik ben niet op vakantie geweest Verward , ik ga 7 juni een week op instructiekamp in Ermelo en das mijn vakantie voor dit jaar *LOL*


Ja sorry mijn dyslexie sprak weer eens Schijnheilig Knipoog

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl