Het niveau van bokt zakt steeds lager!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Het niveau van bokt zakt steeds lager!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-02 19:11

Elke keer als ik een bericht neer zet bij rijtechnische problemen krijg ik gezeur over mijn typwerk. Ik schijn over te komen als een onwetende,grove .ruwe en mishandelende muts.Terwijl ik helemaal niet grof of ruw ben en alleen maar hulp vraag omdat ik gewoon ergens niet uitkom ( in dit geval het trappen wanneer je been geeft). Er is altijd wel iemand die begint te zeuren of 1 woord dat ik verkeerd neer typ en omdat zij het anders opvatten Verward . Ik vraag toch geen mening over mijn rijstyle, ik vraag iemands mening over hoe ik het het beste op kan lossen als een paard trapt als je been geeft. Dan krijg ik antwoorden van je bent te ruw, rijdt met sporen, geeft te veel been, en noem maar op! nou geloof mij, zo ben ik echt niet. Maar aangezien niemand het met eigen ogen wil aanschouwen moet ik me blijkbaar maar blijven verdedigen.

Het valt mij ook steeds vaker op dat mijn berichtjes gewoon niet gelezen worden, en zo meer mensen met mij. Als je niet min. 300 berichten per week neerzet, en nooit langskomt op meetings is het gewoon niet belangrijk om de berichten te lezen die jij heb neergezet.

Wanneer lezen jullie een belangrijk bericht. ?
Als ik er met een grote kop boven zet dat bram dood is?


Of dat er iets verschrikkelijks is? Als de grote vaste kliek een berichtje neerzet met *joepie* leest heel bokt het ongeveer, als iemand anders een berichtje neerzet met *joepie* reageerd er niemand, en leest niemand het. Raar, maar wel degelijk waar!
IK ben vast niet de enige die dit opmerkt. Waarom zijn er zoveel mensen die reageren op hun eigen berichtje, om hun bericht weer omhoog te krijgen, omdat het belangrijk is, en ze graag willen dat het gelezen word.
Volgende keer zal ik een bericht neer zetten met Heel veel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar dat mag weer niet volgens bokt regels!
Echt hopeloos

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Het niveau van bokt zakt steeds lager!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 19:17

#Ymke# schreef:
Het valt mij ook steeds vaker op dat mijn berichtjes gewoon niet gelezen worden, en zo meer mensen met mij. Als je niet min. 300 berichten per week neerzet, en nooit langskomt op meetings is het gewoon niet belangrijk om de berichten te lezen die jij heb neergezet.


Wanneer lezen jullie een belangrijk bericht. ?
Als ik er met een grote kop boven zet dat bram dood is?


Of dat er iets verschrikkelijks is? Als de grote vaste kliek een berichtje neerzet met *joepie* leest heel bokt het ongeveer, als iemand anders een berichtje neerzet met *joepie* reageerd er niemand, en leest niemand het. Raar, maar wel degelijk waar!


Dit is absoluut niet waar. Het ligt net aan het onderwerp van je bericht hoe vaak er op gereageerd wordt. Ik reageer op berichten waar ik belangstelling voor toon, en op andere niet. Het boeit me echt niet wie het heeft geschreven! Ik kom alleen nooit op de paardenforums, maar van mij zijn ook topics die niet of nauwelijks gelezen worden en andere juist weer wel. Het is net of iemand er belangstelling voor heeft.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Het niveau van bokt zakt steeds lager!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 19:21

#Ymke# schreef:

Het valt mij ook steeds vaker op dat mijn berichtjes gewoon niet gelezen worden, en zo meer mensen met mij. Als je niet min. 300 berichten per week neerzet, en nooit langskomt op meetings is het gewoon niet belangrijk om de berichten te lezen die jij heb neergezet.



Idd ik ben het helemaal met je eens!!
Als ik wat vraag word er niet of weinig op geantwoord, zet iemand anders zo'n zelfde bericht neer word er wel ontzettend veel op gereageerd... Lips are sealed

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Suzanne F.

Berichten: 49152
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 19:22

Hetzelfde als hierboven. Als de titel van het topic mij aanspreekt lees ik hem anders niet.
Ikzelf kom sowieso nooit op rijtechnische problemen, dat vind ik zo'n laag onderwerp. Daar erger ik me altijd dood. Als je vind dat je het daar niet leuk vind dan kom je daar toch niet meer?
Tja en dat typen............ik maak ook vaak fouten hoor. Hoewel ik wel altijd controleer voor ik hem verzend. En woorden kunnen inderdaad op verschillende manieren opgevat worden, daarom moet je altijd heel duidelijk zijn en evt. smilies gebruiken om je gevoel erbij te zetten.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-02 19:38

Sannetje schreef:
Meid, zeur niet!!!!! Iedereen heeft dit probleem!
Niets om je zorgen over te maken, dus!


Gaaaap

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Sandra_H

Berichten: 2705
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 19:41

Hm, ik snap niet wat dit met het niveau van bokt te maken heeft Verward M.b.t. je bericht bij rijtechnisch: Niemand gezegd/beweerd dat jij ruw, grof of wat dan ook *bent*, er werd alleen gevraagd van "zou het misschien kunnen dat....", in mijn ogen heel wat anders. Hoe moet er dan gereageerd worden? Wat voor antwoorden verwacht je? Niemand ziet jou rijden, dus kan je ook niet verwachten dat je DE oorzaak, of DE oplossing als antwoord krijgt. Als je in zo'n geval hulp wilt hebben moet je irl gaan zoeken. En ja, als je in eerste instantie schrijft over een hoofdje in de krul dan kan ik me de gegeven reacties goed voorstellen, aangezien het in de krul lopen nou eenmaal heel iets anders is dan een netjes aan de teugel lopend paard. Geschreven woorden komen nou eenmaal heel anders over dan gesproken woorden, ondanks eventueel gebruikte smilies.

Zelf stoor ik me er trouwens nooit zo aan als er eens niet of niet veel op een berichtje van mij gereageerd wordt. Jammer dan hoor, als ik een probleem ofzo heb, of iets leuks/minder leuks wil delen met iemand en ook graag reactie wil dan doe ik dat gewoon in het echhie.
Daarbij, er zijn inmiddels zoveel bokkers dat het nou eenmaal ondoenlijk is om op ieder berichtje van iedereen te reageren. Dat er groepjes ontstaan is ook niet te voorkomen, maar ook helemaal niet erg. Zolang die groepjes geen anderen bewust buitensluiten (wat iets anders is dan je buitengesloten voelen...) is het toch geen probleem? Ik merk aan mezelf dat ik idd eerder reageer op een berichtje van iemand die ik irl ken, en/of graag mag. Maar dat betekent niet dat ik bewust niet reageer op andere berichten. Eigenlijk reageer ik in die gevallen alleen als ik denk dat ik iets zinnigs heb te melden en dat is nou eenmaal niet zo heeeeel vaak het geval Koe Schijnheilig

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:05

Sorry, ik zie het probleem niet over het niet lezen van berichten. Als er mensen zijn die eerst kijken van welke persoon het bericht is, vind ik dat stom, maar heus niet iedereen is zo hoor. Dan is dat gewoon toeval.

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:14

op zich kan ik ymke wel begrijpen.
In the beginning Haha!
waren de "avonturen van honey" erg geliefd, althans, dat gevoel kreeg ik. Kreeg altijd reacties van maffe hon of weet ik veel.
Nu kan ik net zo goed niets meer op VVDD zetten, want reacties krijg ik toch niet.....

Sandra_H

Berichten: 2705
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:25

Ja okee Stef, maar dat komt denk ik ook voor een groot deel dat bokt inmiddels zo groot is. Ik zit er vanaf maart ofzo bij, misschien iets eerder kweenieprecies, en toen waren er nog lang niet zoveel bokkers. Ik weet nog dat op een gegeven moment de 1000ste gebruiker geregistreerd was, en nu zitten we (net ff gekeken) op 2414. Dat maakt het hoewel lang niet iedereen veel berichten neerzet toch heel anders, als wanneer je met een relatief kleine groep te maken hebt. Zelf reageerde ik in het begin ook op veel meer berichten dan dat ik nu doe, en ik post ook een stuk minder. Dat betekent niet dat ik niks meer lees of dat het me niet interesseert, integendeel. Maar zoals ik al schreef, ik reageer eigenlijk alleen als ik iets zinnigs denk te kunnen zeggen. En da's dus niet heel vaak Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:35

he hallo
ik snap het probleem
het is vaak zo
en weet je wat ik net zo irritant vind
die kinderen die geen een normaal nederlands woord kunnen typen
soms lees ik die verhalen, nou ja moet er veel moeite voor doen hoor
ik snap er zo af en toe helemaal niks van
groetjes

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:58

Helemaal gelijk in Stef. Zo voel ik het dus ook.... Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:06

Ahh niet verdrietig zijn! Soms is het gewoon toeval, en ik heb heus wel belangstelling voor jullie berichten! Alleen reageer ik soms niet omdat ik er te lui voor ben Schijnheilig of niet weet wat ik moet zeggen! Sorry.

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:08

Ik heb dat artikel ook gelezen en in de krul trekken is idd iets heel anders dan nageeflijk laten lopen en aan de teugel rijden.
Je kunt bij zo'n woord keuze idd reacties verwachten.
Mensen kunnen immers niet zien wat je doet en persoonlijk denk ik bij zoiets ook aan iemand die hem van voren trekt om gewenst resultaat te krijgen.
Jij bent de enige die weet of dat ook zo is.

Verder kijk ik of een titel mij aanspreekt en open hem dan.
Meestal kijk ik niet eens wie hem begonnen is want dat vind ik niet relevant, het gaat immers over de inhoud van het berichtje.

Ik reageer gewon op iedereen als ik denk wat te melden te hebben.
Als mensen me al voor zijn reageer ik niet altijd want zo’n oneliner met dat vind ik nu ook, zie ik niet zo zitten.

En ik reageer minder op dingen die ik al vaak gezien heb, zoals b.v een zoveelste foto van honey. Niet dat het me niet intereseerd,
Ik kijk vaak wel maar heb dan geen zin om er neer te zetten wat een chique shet want dat weet stef toch al.

Tja en al ik iets plaats heb ik idd zoiets van , als je niet wilt reageren ook goed.
En met men rij technische problemen ga ik naar men instructrice want die ziet tenminste wat ik op dat moment aan het doen ben en door het beeldscherm helaas niet.
Dus ik vraag er alleen wat ter aan vulling.

En aan type fouten erger ik me ook niet. Heb wel wat anders te doen dan me daar druk over te maken. Er zijn ergere dingen in het leven.


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:19

Is het echt waar dat het niveau zakt? Weet niet of dat echt zo is. Ik kijk ook altijd naar de berichten maar niet wie de schrijver is. Dat maakt me niets uit. Gaat me puur om de inhoud. Lees wel altijd graag de berichtjes over Honey, gewoon omdat ik dat een leuk ding vind en me altijd weer verbaas wat die allemaal kan. Zelf plaats ik ook wel eens een topic maar sommige worden ook niet altijd goed bekeken. Heb ook wel eens een hele goeie, nou leuk maar zie het niet als een grootse prestatie.Dus gewooon een beetje positief blijven denken. Trouwens....ik heb net nog gereageert op een topic van jouw *LOL*

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:19

zo zie ik het ook wel eens.Degene die hier al langer komen,die meer "populairder" zijn,krijgen gewoon veel meer reacties.
Als iemand z'n paardje kwijt is en die persoon is wat populair,heb je snel veel reacties,maar een minder populair persoon krijgt maar weingi reacties.
maar dat soort dingen heb je op alle forums,en je kunt er niet veel aan doen.Want zodra je dan zegt van "hallo ik wil ff aandacht hiervoor" ben je een of adnere aandachtopeiser ofzo Verward

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:21

Je kunt je ook tè snel aangevallen voelen en je kunt ook tè veel overdrijven!

Bij sommige woorden (bv. 'in de krul') weet je al van tevoren dat je daarmee reacties uitlokt, je weet best dat het 'nageeflijk' of 'aan de teugel', heet, noem het beestje dan ook gewoon bij z'n naam! Voorkom je een hoop gezeik mee.

Ik probeer in mijn berichten altijd zo veel mogelijk informatie te geven en daardoor dus zo weinig mogelijk ruimte over te laten voor speculatie.
Ik geef geen schop, maar kom wat steviger in met m'n been, ik deel geen gruwelijk harde mep uit, maar een stevige, corrigerende tik, het komt op hetzelfde neer, maar je krijgt niet al dat gespeculeer over zogenaamde paardenmishandeling, wel zo makkelijk.

Jammer dat dat blijkbaar zo moet op bokt, maar ik heb er niet zo'n probleem mee om me aan te passen.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Het niveau van bokt zakt steeds lager!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:23

#Ymke# schreef:
Maar aangezien niemand het met eigen ogen wil aanschouwen moet ik me blijkbaar maar blijven verdedigen.


Ik sta in Laren en ik ben best bereid om (als het weer beter is!) een keer naar Groeneveld ofzo te rijden en het daar eens te 'aanschouwen'!

Nulla tenaci invia est via

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:30

Ben het wel met Margreet eens.

Maar kijk,meer bokkers,meer berichten,meer keuze om te lezen en ga zo maar door.Als sommige mensen jouw topic niet boeit gaan ze hem toch ook niet lezen? Ik kan tenminste al aan de titel zien of het bericht mij boeit of niet.Of misschien weten mensen geen antwoord op jouw vraag of vinden ze juist dat er al voldoende is ge-antwoord door andere boktgebruikers.Toch Verward Ik vind het zelf ook heel jammer dat bokt zo is zoals het nu is,ik heb liever de oude en vooral knusse bokt weer terug.
En als er een ander leuk paardenforum zou zijn zou ik nog is goed nadenken of ik hier blijf of niet.Verder wordt er ook wel is niet geantwoord op een bericht van mij in verslag-v/d-dag...daar maak ik me dan ook niet zo erg druk om...Verder zie ik wel wat er komt,en ben ik genoodzaakt me aan te passen in dit "bokt-milieu"...

En over dat berichten plaatsen en mening geven,dat doe jij toch ook in sommige topics?? Ik snap eigelijk niet wat je zeurt.
En ik snap ook niet waarom je de " Gaaaap " smile moet gebruiken tegen Sannetje,ze heeft toch wel degelijk gelijk.Iedereen heeft dit probleem,
en jij bent de enige die het laat merken dat je je eraan ergert.Je kan het ook natuurlijk anders overbrengen naar Sannetje.Jij vind het toch ook niet leuk als mensen zo op je reageren? Ik denk dat Sannetje je gewoon een steuntje in de rug wil geven dat je je er niet aan moet ergeren en vrolijk door moet bokken ofzo.Maar jij vatte dat van Sannetje waarschijnlijk ook verkeerd op... Verward

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:31

nou dat heb ik nou ook en:

Ik slipe een keer bij nikki en toen had ze foto's op bokt gezet van jerai....bijna geen reacties todat ze er achter zet: NU MET FOTO'S VAN HAAR OOG NAAR DE OPERATIE.....

ja dan in een keer wel Scheve mond
maarja.....ik heb dat dus ook ja

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:37

Je kunt goed merken dat et kerstvakantie is. Het is gewoon een PENNYNIVO hier. Ik hoop dat het volgende week weer afgelopen is..

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:42

Steef schreef:
Het is gewoon een PENNYNIVO hier.


En we doen allemaal gezellig mee Knipoog

Nulla tenaci invia est via

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:47

Ik vind dat Steef helemaal gelijk heeft. Haha!
Waar ik me ook aan erger is in the picture....je moet al van te voren neer zetten, let niet op mijn been, hier gebruikt ze haar achterhand niet, hier trek ik te hard aan de teugels, want anders... Frusty
Heb ook een beetje een ''harde kern'' gevoel hier, maar dat is ABSOLUUT niet waar.

Ik hoop dat hier niet te veel foutjes in staan, anders word ik niet serieus genomen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Anoukjuuuhh, AnoukS_, Blue_flower, Eliana, Eretria, eva1969, GoogleAdsense, Googlebot, GrapeshotBot, IASCrawler, limagirl, Lipydo, Melanie_D, Niki_, Niwla, Pieneappel, Polarize, rocky_1995, silvericathy, YandexBot en 225 bezoekers