Treekhoeve (mowgly), hippago & de burght

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dundayescape

Berichten: 98
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: amsterdam

Treekhoeve (mowgly), hippago & de burght

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 16:27

hoi,

ik ga dit jaar op ponykamp bij minimanege hippago, manege de burght & op freestyle kamp bij de treekhoeve.
als jullie hier ook zijn geweest zou ik graag willen weten hoe jullie het vonden en op welke pony's of paarden jullie hebben gereden. ik zou ook graag tips willen hebben voor het freestylekamp want dat heb ik nog maar een paar keer gedaan.
ik ben vorig jaar wel al op normaal kamp bij de treekhoeve geweest dat was niet echt leuk maar de pony op wie ik die weet gereden heb was echt geweldig, hij heet mowgly. kennen jullie hem? als jullie hem kennen weten jullie vast wel wat ik bedoel.

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:32

ik ben 1x op ponykamp geweest bij de burght maar ik vond het daar niet zo leuk eigenlijk Scheve mond . je maakt daar maar 2x in de week een buitenrit en je rijd bijna nooit op dezelfde pony. ik heb op reykja, pammela, hazel en ruben gereden (de rest van de namen weet ik niet meer). je had best weinig vrije tijd en in je vrije tijd kon je haast niet anders dan leren voor je diploma. ook vond ik het daar allemaal best wel heel erg streng. ik vond het daar dus niet zo leuk dus ik ga nu voor de 2e x naar het reelaer OK dan!. maar veel plezier! ga je trouwens naar 3 ponykampen???

dundayescape

Berichten: 98
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 16:36

ja ik ga naar 3 kampen (2 betaal ik zelf hoor)is het reelaer trouwens leuk? wat doe je daar in een week?

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:40

bij hippago komk je dan op het kamp van 12 jaar en ouder of van 7 tot 12 jaar?
als je daar zou komen dan kom je namelijk bij mij Haha!

dundayescape

Berichten: 98
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 16:46

nee ik ga naar 12 en ouder, er is toch een thema voor die kur die je gaat rijden , weet jij al wat je gaat doen?

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:06

ik ga zelf niet naar de hippago kampen maar ik organiseer ze Haha!

dundayescape

Berichten: 98
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 18:10

o ehhh nou sorry Bloos! wie is jou fovoriet daar?

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:13

Whaaaaa haha

Ik ben vorig jaar een aantal keer met alja mee geweest naar de kampen van hippago(lang verhaal Tong uitsteken). Mijn favoriet is Hamar, maar ik denk dat die bij Alja komt en dus niet bij Hippago. Van de paarden van daar vind ik Halling leuk en Ivo is gewoon schattig.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:14

Wel grappig by the way, jij komt van mijn oude manege Haha!

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:49

het reelaer is echt top OK dan! ! ik ga voor de 2e x op jongerentrektocht. op mn site (moet je ff op de link klikken onder mijn berichtje) heb ik geschreven over wat we gedaan hebben tijdens de trektocht en de voorbereidingen enzo. je kan ook kijken op www.reelaer.nl en op een site waar iedereen die er geweest is foto's heeft geplaatst of een berichtje heeft geschreven: groups.msn.com/staltreelaer
en leuk trouwens dat je op 3 ponykampen gaat! kwou dat ik dat kon betalen...

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:28

Ik ben 2 jaar geleden naar de Burght geweest, vond het er wel leuk, maar Hippago (ben ik vorig jaar geweest en ga ik dit jaar weer naartoe) vond ik wel veel beter, betere lessen en betere paarden Lachen .
Welke week ga jij?

dundayescape

Berichten: 98
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 20:20

volgens mij ga ik de 3e week

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 20:27

ik ben 3 jaar geleden naar de treekhoeve geweest, ik zou eerst een normaal ponykamp doen maar omdat mn pony toen singelwondjes had en geen zadel toen op kon ben ik naar het free style kamp geweest en dat vond ik erg leuk daar, je ging dan beig met free style maar je kreeg ook een dressuur les en springles en een bosrit en we hadden ook nog carrousel gedaan geloof ik...

dundayescape

Berichten: 98
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 16:36

ik was vorig jaar bij de treekhoeve op normaal kamp geweest zooooo verschrikkelijk saai was dat, van wie kreeg de de lessen?

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:48

geen idee van wie we de lessen kregen, was 3 jaar geleden en ik weet de namen niet meer, geloof springen van iemand met kort blond haar Verward

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 10:18

Ik ben ooit een keer op de Burght geweest, wel een hele tijd geleden hoor(jaar of 5). Ik reed toen op Thunder. Ik vond het een heel leuk kamp, alleen moest ik met de demonstratie voor de ouders voltige doen en springen..juist de 2 dingen die ik eng vond.

Tinusjuh

Berichten: 143
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 19:36

Ik zit persoonlijk op de Burght, das namelijk mijn manege. Kijk, ik vind de sfeer wel gezellig, maar die ponykampen, hartsikke verschillend. Goed, maar das mijn mening. Het schijnt er ook ontzettend aan te liggen wat voor groep je hebt. Als je een hele gezellige groep hebt, schijnt het ponykamp er heel gezellig te zijn, maar een *-groep... Om te janken Huilen Maar wat ik wel heel leuk vind aan de Burght, is dat bijna alle paarden bij elkaar staan. (dus niet los in stallen)

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:45

Toen ik er was reed je tijdens de kampen trouwens niet op een vaste pony, misschien ook wel iets om rekening mee te houden. Opzich wel jammer vond ik, ik reed dus ook niet altijd op Thunder bedenk ik me nu(zoals ik al zei: het is lang geleden..). Maar gelukkig mocht ik wel vaak op Thunder(ook met het proefje)

Wat ik nog steeds wel jammer vind is dat alle foto's die ik toen gemaakt heb zijn mislukt...

Tinusjuh: staat Thunder er nog?

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:56

Spirit en ik zijn een paar jaar naar de burght geweest. Vond het toen wel leuk, mooi weer, leuke paardjes, maar als ik nu terug denk best wel saai. We konden ook geen buitenrit maken omdat er mkz heerste

LindaJ
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:53

xxLisaxx schreef:
geen idee van wie we de lessen kregen, was 3 jaar geleden en ik weet de namen niet meer, geloof springen van iemand met kort blond haar Verward

Die heet Femke.

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:59

aaargh De treekhoeve. Daar ben k een keer leiding geweest. Wat n ramp was t daar. Veel betalen, weinig rijden, slechte tenten. Bij ons waren er 2 tenten lek dus moest de helft bij de leiding komen. Al hun kleren waren nat. Plus dat j j pony moest delen. 80 % had het ook niet naar hun zin en heb k allemaal doorgestuurd naar manege Van Loon en t Reelaer

Verder kan k nog lang klagen over dat zooitje daar, maar das niet zo intressant.

Veel succes iig als je daar op kamp gaat Scheve mond

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 18:37

ja het grote nadeel van de burght is inderdaad dat je geen vaste pony hebt die week en dat je dus elke keer op verschillende rijd. mijn kamp was dus NIET leuk en supersaai. je rijdt er niet zo lang op een dag ook en dat vind ik juist zo leuk aan een kamp. er werd ook maar 2x een buitenrit gemaakt die maar een uur duurde ofzo Verward . die demonstratie vond ik ook niet zo leuk (btje achter elkaar aan rijden) en ik wilde juist wel voltige maar dat mocht juist niet . ik vind het niet echt een aanrader dus, maja...meningen verschillen....Ik kreeg trouwens les van miranda en carolien. ook sliep er elke nacht leiding op de kamer en dat vond ik ook wel jammer.

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:31

Ik heb vroeger altijd op de treekhoeve gereden, als je daar op kamp gaat moet je niet alleen gaan, met z'n 2en is het erg gezelling. Ik ben er nu 2/3 jaar niet meer geweest dus misschien is het nu saaier??

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:18

Ik heb op de burght gereden..
vond het wel een leuke manege om lessen te rijden.. sfeer was daar vaak wel goed, maar de ponykampen... Ik heb van meisjes die er zijn geweest.. en van meisjes die er waren toen ik daar aan t lessen was.. dat het echt helemaal niets was Scheve mond maar ja.. meisjes waren wel een beetje tutjes vond ik.. Maar de manege gewoon.. om er langs te gaan en om te lessen is leuk hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:47

ik ben 2 of 3 jaar geleden bij de treekhoeve geweest wat een zoooi was het daar

ik was beginner dus deed sowieso daar niet veel (had prive lessen en dast was nog saaier) de leiding mocht ik absoluut niet....En normaal slapen in die tenten kon ook niet...En je we moesten uur achten voordat we zelf een join up ochten doen en voor de rest....2 uur naar andere kijken...

De leiding was nog dom ook....gingen we " levend cluedo " doen en er lagen in het bos een lijk...een mes....En staaf en nog een paar moordwapens...In een heel klein deel...

daarna gingen we er met elkaar over discusieren....Ik zeg zo als er in zo'n klein deel zoveel wapen liggen wat moordwapens zijn(waarvan der hoogstwaarschijnlijkst ...Wat ligt daarbuiten dan wel niet...En wie weet ligt daar het moordwapen wel bij....En toen begonnen ze met 1 of ander banketstaaf dat het maar een spel was *LOL*