Concierge vannacht overleden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marloes0508

Berichten: 2927
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Zwolle

Concierge vannacht overleden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 11:08

Ik ben net thuis van school, zodra ik er was kon ik bijna meteen weer naar huis:

Ik had vanmorgen de eerste 2 uur vrij, kwam ik op school, allemaal huilende mensen enzo.... Vannacht is een van de concierges bij ons op school overleden, aan een hartinfarct. Hij was nog maar iets van 45 jaar oud... Best schrikken, hij had dinsdag een afspraak gemaakt voor een operatie op 10 mei, maar dat was dus te laat. Verkeerd ingeschat, maar wat je ook denkt, je krijgt hem er niet mee terug. Het was een hele aardige man, wilde je nog wel eens gratis snoep geven of geld lenen ofzo... Maar hij is er dus niet meer.....

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 11:11

jeetje wat naar
sterkte voor vrienden en famillie!

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 11:13

Ja aardige concierge onse zeikt ons altijd af maar veel sterkte kende jij hem ook goed dan?

Marloes0508

Berichten: 2927
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 11:16

annefloor schreef:
Ja aardige concierge onse zeikt ons altijd af maar veel sterkte kende jij hem ook goed dan?


Ik kende hem wel redelijk goed ja, hij was een echte leerlingenvriend Lachen Ik heb heel vaak een te-laat-briefje bij hem moeten halen, maar dan schreef ie me niet op zodat ik verder geen *straf* kreeg Schijnheilig En altijd met hem praten en zo, heel gezellig, maar we hebben een oud en een nieuw gedeelte, en ik zit nu in het oude, en hij in het nieuwe, dus zag ik hem wel wat minder de laatste tijd.